MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
O dat doe ik ook hoor, jullie lossen het op en voorzien mij snel van duidelijkheid. Helemaal goed dus :thumb:

w referentienummer is: C905519

Maak er wat leuks van zou ik zeggen :)

stuur 'm maar meteen door naar mij dan.

Top, bedankt voor je bestelling. Gaan we voor je verwerken. Woensdag in huis! :)

Mijn collega heeft na aanleiding van jouw berichtje een onderzoek gestart. PostNL gaat de chauffeur raadplegen waar jouw pakket geleverd is. Je kan eventueel de handtekening ook even bekijken via je T&T. Wellicht dat je dat iets zegt. Zodra mijn collega Tim meer weet, brengt hij jou op de hoogte.

De Mass Perfection Naturel verwachten we op korte termijn niet weer voorradig. Ik neem aan dat je doelt op de 4,4kg, aangezien de 2,2kg wel voorradig is.

Ralf

Kan ik wel voor woensdag of donderdag een vervangend pakketje toegestuurd krijgen?

Top, bedankt voor je bestelling. Gaan we voor je verwerken. Woensdag in huis! :)

Mijn collega heeft na aanleiding van jouw berichtje een onderzoek gestart. PostNL gaat de chauffeur raadplegen waar jouw pakket geleverd is. Je kan eventueel de handtekening ook even bekijken via je T&T. Wellicht dat je dat iets zegt. Zodra mijn collega Tim meer weet, brengt hij jou op de hoogte.

De Mass Perfection Naturel verwachten we op korte termijn niet weer voorradig. Ik neem aan dat je doelt op de 4,4kg, aangezien de 2,2kg wel voorradig is.

Ralf

ja 4,4. dat wordt dan 5 euro meer betalen voor 2 keer 2kg :D

Blijf Naturel toch wel de beste smaak vinden zonder al die extra smaakstoffen

ja 4,4. dat wordt dan 5 euro meer betalen voor 2 keer 2kg :D

Blijf Naturel toch wel de beste smaak vinden zonder al die extra smaakstoffen

Zo heeft iedereen z'n eigen smaak. Je kunt gebruik maken van de kortingscode die per mail is verstuurd. Bij bestelling van boven de 50 euro kun je hierdoor 5 euro korting krijgen.:)

René

Zo heeft iedereen z'n eigen smaak. Je kunt gebruik maken van de kortingscode die per mail is verstuurd. Bij bestelling van boven de 50 euro kun je hierdoor 5 euro korting krijgen.:)

René

haha ja dacht er net aan voordat ik de bestelling plaatste, maakt het uiteindelijk geen verschil :D

ref: C905769 ;)

Laatst bewerkt:
Ik plaatste zonet een bestelling en ik kreeg een mail dat de bestelling goed was ontvangen en nog geen 4 seconden later krijg ik een mail dat de bestelling verzonden is. Dat moet zowat een wereldrecord zijn.
Besteld voor 22u00, volgende dag in huis. Ik ben benieuwd.

haha ja dacht er net aan voordat ik de bestelling plaatste, maakt het uiteindelijk geen verschil :D

ref: C905769 ;)

Bedankt voor je bestelling en een fijne dag morgen!:)

Ik plaatste zonet een bestelling en ik kreeg een mail dat de bestelling goed was ontvangen en nog geen 4 seconden later krijg ik een mail dat de bestelling verzonden is. Dat moet zowat een wereldrecord zijn.
Besteld voor 22u00, volgende dag in huis. Ik ben benieuwd.

We doen ons best:D In verband met Koninginnedag is je bestelling in Nederland met 1 dag vertraagt. In belgie zal de bestelling morgen wel worden bezorgd.

René[/FONT]

Hopelijk net optijd een bestelling geplaatst.
ref nummer: C905932
Zou er evt. iets met de opmerking kunnen worden gedaan :D. (hoeft niet, maar zou leuk zijn natuurlijk)

Nu maar Hopen dat deze woensdag binnen komt.

edit: Zie net dat hij om 21:59 is verzonden. Geluk gehad.

Hopelijk net optijd een bestelling geplaatst.
ref nummer: C905932
Zou er evt. iets met de opmerking kunnen worden gedaan :D. (hoeft niet, maar zou leuk zijn natuurlijk)

Nu maar Hopen dat deze woensdag binnen komt.

edit: Zie net dat hij om 21:59 is verzonden. Geluk gehad.

Bedankt voor je bestelling, deze zal woensdag worden aangeboden!:)

René

Ik ben niet rijk :P.
Na deze intro zou ik graag eens gebruik maken van jullie lage prijs garantie.
"Low Carb Vital Drink" kost hier € 10. maar die bestel ik natuurlijk liever bij mn favoriete winkel...:D

Tot welke datum kan ik gebruik maken van de 5 euro korting?

Even een vraagje,
In een pot EPIC van dedicated (maandverpakking), over hoeveel gram gaat het hier?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven