Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Paar dagen terug zo'n potje 'Water Out' besteld bij jullie. Ik heb nog nooit een vochtafdrijvend supplement gebruikt.

Hebben jullie water out al uitgeprobeerd?

Nee, heb het zelf nog niet geprobeerd.
We verkopen deze best veel, maar nog weinig/geen terugkoppeling gehad van gebruikers, eerlijk gezegt. (ook nog niet zo lang in het assortiment) In het algemeen zijn de formules van Now wel goed doordacht, het merk NOW staat internationaal kwalitatief zeer goed bekend.

Laat me maar weten wat je ervan vindt, als je wilt.

Nee, heb het zelf nog niet geprobeerd.
We verkopen deze best veel, maar nog weinig/geen terugkoppeling gehad van gebruikers, eerlijk gezegt. (ook nog niet zo lang in het assortiment) In het algemeen zijn de formules van Now wel goed doordacht, het merk NOW staat internationaal kwalitatief zeer goed bekend.

Laat me maar weten wat je erva n vindt, als je wilt.

Ik laat volgende week wel ff weten of het wat is ;)

bestellinkje gedaan gister, hoop dat ie dinsdag aankomt, zag geen taurine poeder helaas op de site, volgende keer maar dan indien jullie dat hebben.

bestellinkje gedaan gister, hoop dat ie dinsdag aankomt, zag geen taurine poeder helaas op de site, volgende keer maar dan indien jullie dat hebben.

Bedankt, voor je bestelling:)
Alle bestellingen zijn vandaag verzonden dus dat moet helemaal goed komen. Taurine poeder verwachten we over twee weken.

Ok besteld; de nieuwe proteine van Gaspari, Xtend en Prolab Caffeine

Bestelling geplaatst gisteravond, Total Protein Stack, hoop dat ie vandaag nog verzonden word en k hem nog voor de feestdagen heb (morgen dus) :D Goede dingen over die stack gehoord.

Bestelling geplaatst gisteravond, Total Protein Stack, hoop dat ie vandaag nog verzonden word en k hem nog voor de feestdagen heb (morgen dus) :D Goede dingen over die stack gehoord.

Klopt, populaire Stack. Pure Micellar Casein en Whey Proteine:D
Deze wordt vandaag verzonden en heb je morgen in huis.

Bedankt, voor je bestelling!

zijn jullie morgen (hemelvaartdag) in heerenveen dicht?

Bedankt, voor je bestelling
Alle bestellingen zijn vandaag verzonden dus dat moet helemaal goed komen. Taurine poeder verwachten we over twee weken.
:) is zojuist aangekomen, met gratis bidon als extra zag ik, heel erg bedankt weer. wel jammer dat het proefzakje crack er niet bij zit. was de actie voorbij misschien. over 2 weken doe ik weer een bestelling, o.a. de pot taurine.

Laatst bewerkt:
:) is zojuist aangekomen, met gratis bidon als extra zag ik, heel erg bedankt weer. wel jammer dat het proefzakje crack er niet bij zit. was de actie voorbij misschien. over 2 weken doe ik weer een bestelling, o.a. de pot taurine.

Ok, mooi! De Crack samples hebben we inderdaad van internet gehaald, waren snel op.. We krijgen ze waarschijnlijk vrijdag weer binnen. Stuur anders even een mailtje met het referentienummer of naam en adres naar office@bodyenfitshop.nl . Dan stuur ik je vrijdag wel even een paar samples na, kleine moeite..

hey hartstikke goed man, doe ik even, en alvast weer heel erg bedankt voor de perfecte service en hele snelle reactie.

• Topic Starter Topic Starter
Volgende week eens even de Crack, Insu-stim / Endo-stim combo gebruiken.

Daarna schrijf ik mij in voor de Mr. Olympia en zal ik worden toegelaten zonder kwalificatie plaats. :D

Ok besteld; de nieuwe proteine van Gaspari, Xtend en Prolab Caffeine

Wat ik me afvraag is waarom die Myofusion van Gaspari zo reteduur moet zijn in Nederland t.o.v. bv de UK terwijl andere Gaspari produkten zoals Superpump en SizeOn ongeveer even duur zijn. Op buitenlandse forums wordt deze geprezen voor de goede prijs terwijl die hier ongeveer de duurste is als je 5lbs besteld.
No offence naar B&F want bij andere webshops kost die evenveel of zelfs nog duurder.

ik heb de bcaa poeder bodyenfitshop huismerk, mengt goed en goed te drinken. nu wil ik de
SNI BCAA Blast, smaak watermelon ook er bij gaan nemen.

Ethyl Ester vorm. lijkt me goed om deze 2 af te wisselen omdat ze anders worden opgenomen.

Laatst bewerkt:
Wat ik me afvraag is waarom die Myofusion van Gaspari zo reteduur moet zijn in Nederland t.o.v. bv de UK terwijl andere Gaspari produkten zoals Superpump en SizeOn ongeveer even duur zijn. Op buitenlandse forums wordt deze geprezen voor de goede prijs terwijl die hier ongeveer de duurste is als je 5lbs besteld.
No offence naar B&F want bij andere webshops kost die evenveel of zelfs nog duurder.

Klopt, puur de inkoopprijs van de importeur :(
Hopen dat dit snel gaat veranderen!

heb maar ff de 2lb gekocht om te proberen, in de VS wordt hij in de hemel geprezen

Zonder verzendingskosten, ja.
€27,5 bij B&Fshop..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven