AndroidHealthClinic

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik had ff een vraagje m.b.t. BCAA's

Op jullie site staat van eigen merk een pot BCAA's van 500 gram voor 25 euro. Daarnaast staat er ook een potje BCAA's van Scivation/PrimaForce met dezelfde inhoud maar dan 36 euro.

Ik dacht altijd dat BCAA's gewoon BCAA's waren? of is er wel degelijk een verschil in kwaliteit?

En is dat dan de reden van het prijsverschil van €11,-?
(Ik snap dat Scivation een groot bedrijf is en waarschijnlijk meer geld uitgeeft aan de 'sales' afdeling).

Geen kwaliteits verschil en ook exact dezelfde verhouding.
We hebben op dit moment inderdaad een hele nette prijs voor de BCAA's:)
Voor Benelux begrippen kopen we groot in, net als Primaforce rechtstreeks bij een grote producent.
We werken direct met scherpe marges naar de consument.
Het prijsverschil zit dus in een schakel minder (Primaforce moet ook verdienen) + bijkomende kosten (transport,invoer)
+dat we met scherpe marges werken.

hey,. op de site zag ik van interactive nutrition en pre workout supp,.
NO.KO als ik het goed heb,. al ervaring hiermee?...

wel erg gunstig geprijst deze pot,...

Goed opgelet, deze pot is qua ingredienten echt niet minder als andere populaire producten.
We hebben deze al maanden in het assortiment, nadeel was altijd de slechte smaak (orange)
Inmiddels is deze verbetert (fruit punch), we hebben trouwens de nieuwe verpakking al staan.
(plaatje is nog niet aangepast op internet)
[Link niet meer beschikbaar]

aminozuren of bcaa's ?

welke raad je aan

Geen kwaliteits verschil en ook exact dezelfde verhouding.
We hebben op dit moment inderdaad een hele nette prijs voor de BCAA's:)
Voor Benelux begrippen kopen we groot in, net als Primaforce rechtstreeks bij een grote producent.
We werken direct met scherpe marges naar de consument.
Het prijsverschil zit dus in een schakel minder (Primaforce moet ook verdienen) + bijkomende kosten (transport,invoer)
+dat we met scherpe marges werken.

Bedankt voor je uitleg, heb laatst al een kilotje 'pure BCCA' ingeslagen ;)
Ik voeg 6 gram toe aan de Essential Amino Stack die ik bij jullie concurrent XXL hier op het board bestel :D

Pre en post workout 10 gram BCAA's en 4 gram essentiele aminozuren gaat super zo :)

Krijgen jullie de Elite liquid protein btw binnenkort weer binnen?

Goed opgelet, deze pot is qua ingredienten echt niet minder als andere populaire producten.
We hebben deze al maanden in het assortiment, nadeel was altijd de slechte smaak (orange)
Inmiddels is deze verbetert (fruit punch), we hebben trouwens de nieuwe verpakking al staan.
(plaatje is nog niet aangepast op internet)
[Link niet meer beschikbaar]

ok top,. maar eens proberen dan he,. bedankt..

Ik ga altijd naar de winkel van Body en Fit in Amersfoort, wordt altijd supergoed ter woord gestaan, en hele strakke prijzen voor goede producten! Supplementen van hun eigen merk zijn stuk voor stuk dikke aanraders! Ik blijf hier lekker mijn spullen halen :)

ben gister zelf in amersfoort geweest,. werd goed geholpen ja...

en moet zeggen die nieuwe isolaat bevalt goed,. hele zachte smaak....

Yo Body en Fitshop,

Wanneer krijgen jullie de Elite liquid protein van Dymatize weer binnen?
(Geen voorkeur voor smaak)

PS: Of hebben jullie misschien nog een paar doosjes staan in Amersfoort ;)?

Yo Body en Fitshop,

Wanneer krijgen jullie de Elite liquid protein van Dymatize weer binnen?
(Geen voorkeur voor smaak)

PS: Of hebben jullie misschien nog een paar doosjes staan in Amersfoort ;)?

Overal op nu..
Ik denk eind volgende week weer binnen. (Fruit Punch smaakt het beste)

Ik had bij jullie het volgende besteld,

1 Now Foods Cap-M-Quik Capsule Filler * 1x Filler Maat 00
1 Now Foods Empty Capsules * 1x 750 capsules maat 00

Helaas hebben jullie mij niet de juiste Empty Capsules gestuurd, ik heb maatje “0” gekregen terwijl ik een maat “00” filler heb. :(

ORDERNR: 64803

Goedemorgen,

Komt helemaal goed..
We sturen direct de juiste na!:)

hoi een vraagje ik heb bij jullie de bcaa blast van sni besteld ik weet niet of jullie wat kunnen zeggen over dit product smaak en kwaliteit. of iemand hierzo bekend met dit product alvast bedankt. Of iemand goede ervaringen mee

hoi een vraagje ik heb bij jullie de bcaa blast van sni besteld ik weet niet of jullie wat kunnen zeggen over dit product smaak en kwaliteit. of iemand hierzo bekend met dit product alvast bedankt. Of iemand goede ervaringen mee

BCAA's en Glutamine in ethyl ester vorm. Dit betekent nog sneller en beter opneembaar.:D De smaak is watermelon, smaak is persoonlijk maar de meeste mensen vinden dit lekker.

oke super bedankt voor jullie snelle reactie:D

Kunnen jullie mij misschien vertellen wat de procentuele samenstelling is van de Whey Proteine Concentrate en Whey Proteine Isolate in jullie Pure Whey Blend???

Het percentage Isolate is ongeveer 15%.

Ok! Dank je wel voor je snelle reactie!

Paar dagen terug zo'n potje 'Water Out' besteld bij jullie. Ik heb nog nooit een vochtafdrijvend supplement gebruikt.

Hebben jullie water out al uitgeprobeerd?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven