XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wat een prijs-kwaliteit verhouding. Ik heb een grote pot creamy coconut whey perfection met wat creapure besteld, heb er zin in. En thanks voor de kado!

Bedankt voor je bestelling en een fijne dag morgen!:)

We doen ons best:D In verband met Koninginnedag is je bestelling in Nederland met 1 dag vertraagt. In belgie zal de bestelling morgen wel worden bezorgd.

René[/FONT]

Super. Echter... zie ik op de track and trace dat het woensdag zal geleverd worden. What gives??????

Hey, een vraagje.
Heb gisteren voor de eerste keer bij bodyenfit besteld rond 17uur.
Heb betaald via een Europese overschrijving, maar heb van de betaling nog geen bevestigingsmail gekregen.

Komt er nog een mail van of komt dat pakje zowiezo aan?

Hey, een vraagje.
Heb gisteren voor de eerste keer bij bodyenfit besteld rond 17uur.
Heb betaald via een Europese overschrijving, maar heb van de betaling nog geen bevestigingsmail gekregen.

Komt er nog een mail van of komt dat pakje zowiezo aan?

Het fonske,een overschrijving duurt enkele dagen, als ze de betaling hebben ontvangen krijg je een mail dat je pakket verzonden is en kan je het meestal de dag erna verwachten..
Dus weekje geduld..

Mijn vaso grow is bijna op wat zou een goeie/betere vervanger zijn ?? ik heb als pre-workout Muscle junkie en als post-workout Magnificent maar wil als vervanger voor 's ochtends in te nemen een andere dan vaso ( vind deze tabletten te groot om in te nemen en ik merk er weinig tot niks van ) heb wel Intimidate besteld dus weet niet of dat afdoende is ??

man ik heb gisteren eens vaso grow gebruikt en kreeg pomp in men triceps.. zo'n pijnlijke pomp heb ik nog nooit gehad :D Hopelijk heeft dit gains opgeleverd, want dat was toch wel niet normaal :D

C904634

Op track & trace staat: Zending is onderweg, maar bezorgdatum wo 1 mei?

man ik heb gisteren eens vaso grow gebruikt en kreeg pomp in men triceps.. zo'n pijnlijke pomp heb ik nog nooit gehad :D Hopelijk heeft dit gains opgeleverd, want dat was toch wel niet normaal :D

Heel vreemd ik voel totaal niks echt niet en dan nam ik 4 's ochtends en 4 voor de training ......:(

Heel vreemd ik voel totaal niks echt niet en dan nam ik 4 's ochtends en 4 voor de training ......:(

oei dat is minder, mss dan eens voor agmatine gaan ofzo?
of een product met citrulline, agmatine en beta alanine in. Kan normaal niet anders dan top zijn :D

Misschien heeft dat te maken met de doorvoer naar Belgie?

Mijn vaso grow is bijna op wat zou een goeie/betere vervanger zijn ?? ik heb als pre-workout Muscle junkie en als post-workout Magnificent maar wil als vervanger voor 's ochtends in te nemen een andere dan vaso ( vind deze tabletten te groot om in te nemen en ik merk er weinig tot niks van ) heb wel Intimidate besteld dus weet niet of dat afdoende is ??

Vasotropin is vergelijkbaar qua effect, maar toch wel andere samenstelling qua ingrediënten. Ook wel iets prijziger, 33 euro voor 40 doseringen van 3 stuks. Maar op het potje staat dat je 3-6 pre-workout kan nemen, in dat geval doe je er dus hooguit maar 20 trainingen mee :)

Hello

Ik wou intimidate! eens proberen maar nu zie ik ZMA van Now Foods. Wat is het verschil tussen beiden want volgens beschrijving doen ze beiden testosteron stijgen. Ik denk niet dat ik een tekort heb aan testosteron, dus ZMA zal beter zijn voor mij?

Kan ik ZMA, Vit D3 en ADAM combineren?

Merci!

Laatst bewerkt:
Gistermorgen besteld met ReferentienummerC903579. Normaal gesproken krijg je toch meteen een track en trace link? Nog niks ontvangen!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven