XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nog steeds geen Micellar Casein Straciatella!! :(

15u00.

Is nu de derde of de vierde keer dat ik bestel en dat ik de hele dag op mijn bestelling wacht, en de lokale leverancier niet komt opdagen. ALs deze vandaag niet levert is het de laatste keer dat ik besteld heb bij B&F-shop. Ik kan begrijpen dat het niet de schuld is van B&F, maar als de mensen waarmee ze samenwerken de klanten 4 keer een hele dag voor niks laten wachten, en daar niks aan gedaan wordt, dan hoeft het voor mij niet meer.

15u00.

Is nu de derde of de vierde keer dat ik bestel en dat ik de hele dag op mijn bestelling wacht, en de lokale leverancier niet komt opdagen. ALs deze vandaag niet levert is het de laatste keer dat ik besteld heb bij B&F-shop. Ik kan begrijpen dat het niet de schuld is van B&F, maar als de mensen waarmee ze samenwerken de klanten 4 keer een hele dag voor niks laten wachten, en daar niks aan gedaan wordt, dan hoeft het voor mij niet meer.

Nationale feestdag koekwaus, niemand in NL werkt.

15u00.

Ik woon ook België en krijg in 90% (en 100% in het laatste jaar) van de gevallen gewoon de dag na bestelling geleverd, zelfs zaterdagen.
Ergens anders bestellen gaat niet veel opleveren aangezien dat ook met de post komt.
Ze geven als je niet thuis bent toch bij de buren af? Ik blijf nooit thuis om pakketje te ontvangen.
Hangt mss ook af van waar je woont. Je hebt ook afleverpunten - meestal niet ver - waar je kunt laten leveren en dan kun je wanneer het je past er om rijden.

Ja, als je hele dag thuis blijft om je pakketje supplementen te ontvangen heb je wel een epic no-life. :p

Ik heb vrijdag om 11.40 besteld en mijn pakket is nog steeds niet verzonden? Op de site wordt beweerd dat als je voor 22u besteld je het de volgende dag al hebt?

ref C898055, kan hier eens naar gekeken worden?

Vasotropin is vergelijkbaar qua effect, maar toch wel andere samenstelling qua ingrediënten. Ook wel iets prijziger, 33 euro voor 40 doseringen van 3 stuks. Maar op het potje staat dat je 3-6 pre-workout kan nemen, in dat geval doe je er dus hooguit maar 20 trainingen mee :)

Dan kan ik wel in blijven nemen ik wil gewoon wat sterkers wat wel werkt binnen de voorgeschreven hoeveelheid aangegeven ik heb ook muscle junkie maar daar merk ik zeker wel wat van !!!!

En het is 18u36, en er is geen levering geweest. Schandalig noem ik dit. Dit is dus de vierde keer dat ik dit tegenkom/
Waarom bestel ik nog bij B&F? Ik begin het me waarlijk af te vragen.

En het is 18u36, en er is geen levering geweest. Schandalig noem ik dit. Dit is dus de vierde keer dat ik dit tegenkom/
:rolleyes: Ik ken wel ergere dingen die kunnen gebeuren. Gevolg van de luxe waaraan we tegenwoordig gewend zijn. Geen enkel bedrijf kan met 100% zekerheid volgende dag levering garanderen, is onmogelijk. Of we zouden met ondergrondse leversystemen moeten beginnen die tot aan ieder huis lopen :p.

Nooit problemen gehad, het zal aan u liggen..beetje te verwend en ongeduldig waarschijnlijk.

:rolleyes: Ik ken wel ergere dingen die kunnen gebeuren. Gevolg van de luxe waaraan we tegenwoordig gewend zijn. Geen enkel bedrijf kan met 100% zekerheid volgende dag levering garanderen, is onmogelijk. Of we zouden met ondergrondse leversystemen moeten beginnen die tot aan ieder huis lopen :p.

Wat een onzin. B&F beloofd op hun site dat ze leveren, indien je besteld voor 22u00.
De laatste 4 keer is dit NIET het geval geweest, ondanks het feit dat het ook in deze topic iedere keer werd bevestigd dat het op tijd ging geleverd worden; De tweede keer had ik ook een hele dag thuis zitten wachten. Daardoor kan ik geen boodschappen en dergelijke doen. Ik moet wachten tot 19u00.
Had B& F me gezegd: "de koerier in jouw gemeente kan dat pas na de tweede dag leveren", dan weet k dat en blijf ik niet voor niks thuis.
Het gaat dus om het principe van de afspraak. Je maakt afspraken, je maakt beloftes, en die worden tot 4 keer toe niet gehouden; EN dan ben IK de ongeduldige die te veeleisend is? IS dat een grap?

---------- Post toegevoegd 30 April 2013 om 18:50 ----------

Nooit problemen gehad, het zal aan u liggen..beetje te verwend en ongeduldig waarschijnlijk.
Te verwend en ongeduldig? Neen, men moet zich aan de afspraak houden. ALs men tot 4 keer toe voor niks thuis blijft, dan is dat onaanvaardbaar. Dat heeft niks met ongeduld of verwend zijn te maken.

Stel je niet aan man, B&F kan hier niets maar dan ook helemaal niets aan doen. Zij versturen de handel dezelfde dag als je voor 22:00u je bestelling plaatst. Het is pure overmacht als vervolgens de koerier (om welke reden dan ook) niet op tijd levert.

Tientallen bestellingen bij B&F geplaatst de afgelopen jaren en ja, heel soms zit er één dag vertraging bij, maar wat de verzending betreft hebben ze in al die jaren woord gehouden: top winkel.

Laatst bewerkt:
ALs men tot 4 keer toe voor niks thuis blijft, dan is dat onaanvaardbaar.
Moest ik ervoor thuis blijven zou ik het ook niet erg leuk vinden maar ik zou het dan op het postbedrijf steken. Ik snap nog steeds niet waarom je er voor thuis blijft???
Super. Echter... zie ik op de track and trace dat het woensdag zal geleverd worden. What gives??????
Ja man, je wist blijkbaar zelfs dat het woensdag geleverd zou worden

Zoveel B & F whiteknights hier... nog een stukje verder en jullie zitten in de twaalfvingerige darm jongens.

Wat een onzin. B&F beloofd op hun site dat ze leveren, indien je besteld voor 22u00.
De laatste 4 keer is dit NIET het geval geweest, ondanks het feit dat het ook in deze topic iedere keer werd bevestigd dat het op tijd ging geleverd worden; De tweede keer had ik ook een hele dag thuis zitten wachten. Daardoor kan ik geen boodschappen en dergelijke doen. Ik moet wachten tot 19u00.
Had B& F me gezegd: "de koerier in jouw gemeente kan dat pas na de tweede dag leveren", dan weet k dat en blijf ik niet voor niks thuis.
Het gaat dus om het principe van de afspraak. Je maakt afspraken, je maakt beloftes, en die worden tot 4 keer toe niet gehouden; EN dan ben IK de ongeduldige die te veeleisend is? IS dat een grap?

Te verwend en ongeduldig? Neen, men moet zich aan de afspraak houden. ALs men tot 4 keer toe voor niks thuis blijft, dan is dat onaanvaardbaar. Dat heeft niks met ongeduld of verwend zijn te maken.

:roflol: waarom blijf je thuis voor een bestelling, sowieso? Als je een tijdje voordat je supps op zijn bijbesteld is het toch geen probleem.. en afhaalpunten? Gebruik ik ook altijd.

Ik zou lekker langs de apotheek lopen en een grote pot Valium halen die heb je dan gelijk in huis en kan je gelijk innemen en dan zal gelijk je hartslag wat dalen jeetje wat kan iemand in 1 topic zich zo druk maken om 1 onderwerp........

RELAX morgen weer een dag !!!:D

Je woont in België.... duurt altijd iets langer dan NL zeld

Ik ben altijd van mening dat je niet op aangegeven verzendtijd moet rekenen want er kunnen altijd wel omstandigheden zijn met het bedrijf of de koerierdienst... Als dit je niet zint zijn er nog altijd de fysieke winkels.

Als je trouwens niemand hebt om je pakje aan te nemen dan laat je het ergens anders afleveren. Ben je foreveralone dan ga je naar een fysieke winkel.

Kan ik de white blood V2 nog in mijn stack opnemen? Of is dat te veel?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven