MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
JUIST !! ik moet de 2.0 2x daags 3 stuks innemen moet ik dat op rustdagen nog 30/45 minuten voor het eten nemen of gewoon op een "nuchtere"maag ?? en 's ochtends als ik wakker ben gelijk ??

Je neemt de Nitrix 2x per dag 3 pillen:

Rustdagen: S'ochtends en s'avonds met de maaltijd.
Trainingsdagen: Voor en na de training.

Tim

Bedankt voor je bestelling. Gaan we voor je regelen. Vrijdag in huis! :thumbs: Het is ongelooflijk, zojuist zijn de Perfection Bars Witte Chocolade en Banaan binnen gekomen. Het lijkt wel of iedereen het ruikt, de inpaktafels staan er alleen maar vol mee.
perfect%20bars2.jpg

Tot dat jij deze gebruikt! :)

Dat klopt inderdaad, zowel in Nederland en België.

Bedankt voor je bestelling. Regelen we voor je! :)

Ralf

Hi, do you have the nutritional values for this?

Beste bodyenfitshop,

Gisteren om 21:45 besteld, vandaag niets in de bus... Enig antwoord? De laatste 4 of 5 bestellingen is er altijd iets fout gegaan...

Nr:C921641

Graag vandaag nog zen antwoord, normaal ben ik totaal niet de moeilijke klant, maar ben het echt een beetje beu aan het geraken...

Grtz! Brecht

Beste bodyenfitshop,

Gisteren om 21:45 besteld, vandaag niets in de bus... Enig antwoord? De laatste 4 of 5 bestellingen is er altijd iets fout gegaan...

Nr:C921641

Graag vandaag nog zen antwoord, normaal ben ik totaal niet de moeilijke klant, maar ben het echt een beetje beu aan het geraken...

Grtz! Brecht

Vastgehouden bij de douane in dat apenland van jullie... Dat dere roids man :o

Nee srs, denk echt dat het komt omdat je in BE woont.

Al 4 keer na mekaar? Ik plan m'n bestelling van supps speciaal op de dag dat ik vrij ben, zodat ik zeker ben dat het altijd thuis aankomt als ik er ben, en dan krijg je toestanden Zoals deze... Vindt t gewoon n beetje jammer...

Vastgehouden bij de douane in dat apenland van jullie... Dat dere roids man :o

Nee srs, denk echt dat het komt omdat je in BE woont.

Excuses voor het ongemak! Ik ga het gelijk even voor je uitzoeken! Ik stuur je zo een PM als ik nieuws heb! :D

Tim

Al 4 keer na mekaar? Ik plan m'n bestelling van supps speciaal op de dag dat ik vrij ben, zodat ik zeker ben dat het altijd thuis aankomt als ik er ben, en dan krijg je toestanden Zoals deze... Vindt t gewoon n beetje jammer...

Blijkbaar kun je dus niet plannen? :D

Dat is inderdaad erg verstandig want het gebeurd regelmatig dat mensen niet thuis zijn echter kan Buleuh er in dit geval niets aan doen dit ligt puur bij de Postnl;)

Tim

Dat is inderdaad erg verstandig want het gebeurd regelmatig dat mensen niet thuis zijn echter kan Buleuh er in dit geval niets aan doen dit ligt puur bij de Postnl;)

Tim

PostNL is helemaal gek geworden, dat klopt wel. Ik bestel vrij veel via het interwebz en voorheen leverden ze alles altijd bij mijn buren af, zijn altijd thuis namelijk.
Tegenwoordig proberen ze het 1x, krijg je zo'n achterlijke code en moet je aangeven wanneer dan. Vervolgens kun je kiezen uit onmogelijke tijden... Volgende dag tussen 8.30 en 21.30u :o WTF?! En dan brengen ze het de dag DAARNA bij de Primera hier om de hoek, waar ze zo kippig zijn als de neten en waar vaak van die figuren staan die 500 brieven komen laten wegen en frankeren... Talk about tijdsverspilling.

GEEF HET GEWOON AAN DE BUREN TNT/POSTNL FAGS :mad: yes mad...

PostNL is helemaal gek geworden, dat klopt wel. Ik bestel vrij veel via het interwebz en voorheen leverden ze alles altijd bij mijn buren af, zijn altijd thuis namelijk.
Tegenwoordig proberen ze het 1x, krijg je zo'n achterlijke code en moet je aangeven wanneer dan. Vervolgens kun je kiezen uit onmogelijke tijden... Volgende dag tussen 8.30 en 21.30u :o WTF?! En dan brengen ze het de dag DAARNA bij de Primera hier om de hoek, waar ze zo kippig zijn als de neten en waar vaak van die figuren staan die 500 brieven komen laten wegen en frankeren... Talk about tijdsverspilling.

Helaas zijn wij ook afhankelijk van de PostNL qua bezorging. Je hebt inderdaad gelijk, dat kunnen wij ook merken aan de klantenservice, erg vervelend voor ons maar voor jullie als klant alleen maar vervelender. Schroom daarom niet contact op te nemen met ons wanneer er iets aan de hand is, wij zullen er altijd alles aan doen om de problemen zo snel mogelijk voor jullie op te lossen!

Tim

Vroegah, en dan spreek ik over 5-6 jaar geleden, had ik als toenmalig postbode de pakjes bij me. Als je mensen kent weet je wat te doen, bij de buren afgeven of naar een andere dienst omdat de ontvanger in die wijk werkt ofzo. Wij hebben het begin van het einde nog meegemaakt toen alles over ging naar de Pakketservice :D

Maar ook die hebben op een hoop punten zaken verbeterd maar veel dingen zijn na al die tijd nog steeds shit of zelf slechter geworden :o

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven