Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo B&F.
Aangezien vandaag hemelvaart is gaat er vanavond geen bestelling van jullie weg op de post ofwel?

Met andere woorden, als ik vandaag bestel heb ik het vast niet morgen in huis (?)

Thnx zal eens kijken wat er is. Wil eigenlijk niet al te veel potjes met supps meer in huis halen. Heb net weer voorraad:p Maybe moeten ze toch maar eens wat aan die smaak doen, al hoewel als iedereen gaat mixen natuurlijk weer extra inkomsten:rolleyes:

Haha naja het komt natuurlijk omdat het gewoon pure aminos zijn en ja dat smaakt niet bepaald lekker :p Opzich kost mp niet erg veel... Drink het zelf ook met water nu in de cut en het went wel vind ik :D

Haha naja het komt natuurlijk omdat het gewoon pure aminos zijn en ja dat smaakt niet bepaald lekker :p Opzich kost mp niet erg veel... Drink het zelf ook met water nu in de cut en het went wel vind ik :D

De prijs valt inderdaad wel mee ja. Zal het zeker overwegen, want laten staan is ook geen optie. :p

Ik heb peptopro besteld, wat is dat een vies goedje zeg. Kreeg het er niet door tijdens het trainen en zou na die tijd ivm fietsen eigenlijk nog een dosering nemen. Jullie nog tips om wat aan die verschrikkelijke smaak te doen?

Heb zelf 'grenadine' van in de supermarkt. Citroensmaak stevia gezoet, dus niks geen suikers. Kost 4 euro ofzo, doe je best lang mee en je kan zelf kiezen hoe sterk je de smaak wil

Fijn al die tips, zal morgen eens kijken wat ik er door ga gooien:P

Zo bestelling gedaan haal morgen de rest wel.
(Altijd bestel ik net voor de nieuwe weekaanbieding dus nu even geduld hebben haha)

Als ik vandaag bestel heb ik het dan morgen??

Nee dan heb je het zaterdag als het goed is!

Hmmm dan bestel ik zaterdag wel. Heb ik het maandag
Moet het op mijn werk laten komen

Laatst bewerkt:
Eergisteren bestelling geplaatst (ReferentienummerC922039), zie tot nu toe geen track&trace of een e-mail dat het verzonden is. Mag ik wat duidelijkheid aub? :)
Ik ga morgenochtend direct voor je even kijken op de zaak. :)
Ik heb peptopro besteld, wat is dat een vies goedje zeg. Kreeg het er niet door tijdens het trainen en zou na die tijd ivm fietsen eigenlijk nog een dosering nemen. Jullie nog tips om wat aan die verschrikkelijke smaak te doen?
PeptoPro staat inderdaad bekend om zijn zure smaak. Dit is een hydrolisaat product en dat proef je altijd. Als je het mengt met een zoet iets zoals limonade, moet het goed komen.
Hallo B&F.
Aangezien vandaag hemelvaart is gaat er vanavond geen bestelling van jullie weg op de post ofwel?

Met andere woorden, als ik vandaag bestel heb ik het vast niet morgen in huis (?)
Vandaag besteld is zaterdag geleverd. Wij werken wel, helaas de postNL niet.
Zo bestelling gedaan haal morgen de rest wel.
(Altijd bestel ik net voor de nieuwe weekaanbieding dus nu even geduld hebben haha)
Bedankt voor je bestelling :thumbs:
Als ik vandaag bestel heb ik het dan morgen??
Nee, zaterdag ;)
Hmmm dan bestel ik zaterdag wel. Heb ik het maandag
Moet het op mijn werk laten komen
Nee, in het weekend besteld is op maandag verzonden. Je hebt het dan altijd dinsdag. Je kan eventueel ook kiezen voor PakjeGemak. Dan word je pakketje naar een gekozen afhaallocatie gestuurd, je kan het daar afhalen wanneer jou uitkomt.
Mijn Amino 5600 ( http://www.bodyenfitshop.nl/aminozuren/aminozuren/scitec-nutrition/amino-5600/ ) is bijna op en nu ben ik op zoek naar een andere/betere amino welke is mij aan te raden ?? ik heb ook Magnificent zit ook wat amino's in begreep ik maar wil ook als extra amino's erbij nemen
Als je Magnificent neemt, heb je in principe geen extra amino's nodig. Als je dat perse wil, zou je eens naar de Amino Super Tabs kijken.
Dus de slechte review is onbewust verwijderd, en alle goede reviews zijn onbewust blijven staan!? Wat een BS!
Ik ga geen reviews meer plaatsen en ik neem ze ook niet meer serieus!
Kijk voortaan wel op http://supplementreviews.com/

Gemiste kans!!
Nee, je conclusie is fout. Alle reviews worden standaard goed gekeurd. Er worden ook veel spamreviews geplaatst, vandaar ze allemaal gekeurd worden. Op onze site staan ook gewoon negatieve reviews, want elke ervaring, is een ervaring. Die willen we graag delen. Neem maar van mij aan dat het berust op een fout, aangezien we altijd in alles transparant en eerlijk zijn. Waar gewerkt word, worden ook wel eens fouten gemaakt:rolleyes:

Ralf

Misschien een gekke vraag maar Nitrix en No explode is beide een pre-workout toch ?? of zijn deze ook beide te gebruiken ??

Ik neem nu ook elke dag 9 amino tabletten 3 "sochtends voor mijn shake en 3 's middags voor mijn kwark met whey en dan 3 's avonds weer voor mijn kwark met whey of is dit overmatig/teveel neem namelijk niet altijd Magnificent op rustdagen ...

Vorige week vrijdag een overschrijving gedaan, maar nog steeds geen mail met ontvangst van betaling gehad. Komt vast door de bank met die feestdagen denk ik... en ik maar op mijn eiwitten wachten!

Eergisteren bestelling geplaatst (ReferentienummerC922039), zie tot nu toe geen track&trace of een e-mail dat het verzonden is. Mag ik wat duidelijkheid aub? :)
Je pakketje van 8 mei is dezelfde dag verstuurd. Door hemelvaart zit hier een dag vertraging op. Je zult hem vandaag ontvangen :)

Ralf

Vorige week vrijdag een overschrijving gedaan, maar nog steeds geen mail met ontvangst van betaling gehad. Komt vast door de bank met die feestdagen denk ik... en ik maar op mijn eiwitten wachten!
Wat is jouw referentienummer van de bestelling? Check ik ook de status van jouw bestelling even! :)

Ralf

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven