MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vroegah, en dan spreek ik over 5-6 jaar geleden, had ik als toenmalig postbode de pakjes bij me. Als je mensen kent weet je wat te doen, bij de buren afgeven of naar een andere dienst omdat de ontvanger in die wijk werkt ofzo. Wij hebben het begin van het einde nog meegemaakt toen alles over ging naar de Pakketservice :D

Maar ook die hebben op een hoop punten zaken verbeterd maar veel dingen zijn na al die tijd nog steeds shit of zelf slechter geworden :o

De postbode hier kennen we allemaal goed hier in de straat dus als je niet thuis bent geeft ie het aan 1 van de buren ALTIJD dat scheelt een hoop en erg makkelijk nooit geen problemen gehad !!

2de training met de what the fck stack : Zo training gister de schouders ging abnormaal.
Ik kon het niet laten om de biceps ook te doen
Werdt door een stuk of 4 gasten gevraagd wat ik gebruikte haha

Ik vol trots mijn supp lijst opgenoemt met jullie website erbij haha

Morgen de rug aanpakken!

Reviews die erop gezet moeten realistische zijn. Ik denk dat daar het hele probleem niet vergeten dat er hele flauwe concurrenten zijn die de ander er graag onderuit willen halen en dus onzin poste. Als 9 van de 10 mensen een product goed vinden kwa werking dan kan het eigenlijk nooit zijn dat 1 iemand het helemaal niks vind en dat opblaast tot grote proporties.
Het beste zou zijn als een bepaalde webshop zich erbij neer zou leggen B&F is de grootste en dat blijven ze ook. Ik zeg dit overigens uit eigen ervaring want zelfs van mijn account hadden ze een kloontje gemaakt om zo hun eigen producten aan te prijzen heel leuk allemaal. Maar het punt is dit kan niet

Vroegah, en dan spreek ik over 5-6 jaar geleden, had ik als toenmalig postbode de pakjes bij me. Als je mensen kent weet je wat te doen, bij de buren afgeven of naar een andere dienst omdat de ontvanger in die wijk werkt ofzo. Wij hebben het begin van het einde nog meegemaakt toen alles over ging naar de Pakketservice :D

Maar ook die hebben op een hoop punten zaken verbeterd maar veel dingen zijn na al die tijd nog steeds shit of zelf slechter geworden :o
Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Er word ons door onze accountmanager altijd gevraagd de kwaliteit de waarborgen en als er problemen zijn, verneem ik dat graag. Dan onderneem ik hierop actie indien nodig :)
Dat gebeurt niet bewust. Als je jouw review nogmaals wilt schrijven, keur ik hem goed. Krijg je zelfs nog een mooie kortingsbon van me ook :)
2de training met de what the fck stack : Zo training gister de schouders ging abnormaal.
Ik kon het niet laten om de biceps ook te doen
Werdt door een stuk of 4 gasten gevraagd wat ik gebruikte haha

Ik vol trots mijn supp lijst opgenoemt met jullie website erbij haha

Morgen de rug aanpakken!
Haha, leuk om te horen! :) We krijgen enorm veel goede reacties op deze combi. :) Bedankt voor je reclame. What the f#ck stack
bannerwt.jpg

Al enige update over m'n bestelling? Grtz!

Nieuwe weekaanbiedingen voor morgen:
Lipo 6 Unlimited
High Quality Omega-3
Magnificent
BCAA Pure Caps
Strong!
Iso Plus Powder

Ralf

strong! interessant, alleen , ik neem al 'muscle protect' tijdens de training en creatine+total protein na mijn training.
als ik nu ook nog strong! koop, zou het teveel van het goede worden denk ik.

strong! interessant, alleen , ik neem al 'muscle protect' tijdens de training en creatine+total protein na mijn training.
als ik nu ook nog strong! koop, zou het teveel van het goede worden denk ik.
Strong! is zeker een hele goede pre-workout. We krijgen er ontzettend veel reacties op en eigenlijk alleen maar positief. .
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Ralf

haha dat weet ik , juist daarom dat ik zeg dat het interessant is, het feit is wel dat ik anders gewoon leef van de shakes en al die supplementen, dat is nu ook niet de bedoeling, misschien dat ik hem later koop, heb nog een week om te beslissen hé :)

Eergisteren bestelling geplaatst (ReferentienummerC922039), zie tot nu toe geen track&trace of een e-mail dat het verzonden is. Mag ik wat duidelijkheid aub? :)

Vandaag 1e dag op Nitrix moet zeggen vind het nu al vele malen beter dan Vaso Grow ben benieuwd naar de rest wat komen gaat !!

De postbode hier kennen we allemaal goed hier in de straat dus als je niet thuis bent geeft ie het aan 1 van de buren ALTIJD dat scheelt een hoop en erg makkelijk nooit geen problemen gehad !!

hier hetzelfde, van de 20 bestellingen misschien 1 of 2 die een dag later kwamen.

Misschien bro-tip als mensen dit nog niet wisten. Klein briefje op de deur plakken met: Lever maar af bij de buren of zet maar in de tuin werkt ook vaak goed.

Ik heb peptopro besteld, wat is dat een vies goedje zeg. Kreeg het er niet door tijdens het trainen en zou na die tijd ivm fietsen eigenlijk nog een dosering nemen. Jullie nog tips om wat aan die verschrikkelijke smaak te doen?

Ik heb peptopro besteld, wat is dat een vies goedje zeg. Kreeg het er niet door tijdens het trainen en zou na die tijd ivm fietsen eigenlijk nog een dosering nemen. Jullie nog tips om wat aan die verschrikkelijke smaak te doen?

Mix het met BCAA poeder of Muscle Protect ;) Dat doet het trucje wel bij mij, ik ken de pure smaak van pepto maar al te goed :p

Mix het met BCAA poeder of Muscle Protect ;) Dat doet het trucje wel bij mij, ik ken de pure smaak van pepto maar al te goed :p

Thnx zal eens kijken wat er is. Wil eigenlijk niet al te veel potjes met supps meer in huis halen. Heb net weer voorraad:p Maybe moeten ze toch maar eens wat aan die smaak doen, al hoewel als iedereen gaat mixen natuurlijk weer extra inkomsten:rolleyes:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven