Wat is jouw referentienummer van de bestelling? Check ik ook de status van jouw bestelling even!
Ralf
Idem hier, ben sneller van jullie gewend, niet afzwakken he!

ReferentienummerC914451Klantnummer60461Datum04-05-2013
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wat is jouw referentienummer van de bestelling? Check ik ook de status van jouw bestelling even!
Ralf

Nee hoor, we blijven nogsteeds supersnel!Idem hier, ben sneller van jullie gewend, niet afzwakken he!
ReferentienummerC914451Klantnummer60461Datum04-05-2013
Mocht je voortaan sneller willen, zou ik je aanbevelen om te kiezen voor een andere betaalwijze. De andere betaalwijzes verzenden we altijd direct.Lipo 6 is wereldwijd enorm bekend om hun vetverbranders en krijgen we altijd heel veel goede reacties op. Vooral de X versie is een enorm succes. De prijs kan naast de ingrediënten ook beinvloed worden door het aantal tussenhandelaren, verplichte adviesprijs en merk. Vooral de laatste twee betaal je nu voor. Hoe groter het merk, hoe duurder de productprijs is.weekaanbieding: lipo6 (fatburner?)
vertel me eens, heb gehoord dat deze echt niet zo effectief is als andere fatburners.
Waarom is deze dan toch zo duur ?
Nee hoor, we blijven nogsteeds supersnel!Ik zie dat je gekozen hebt voor de betaalwijze vooruitbetaling. Hierbij wachten wij eerst totdat het bedrag bijgeschreven is. Dit was 8 mei en toen hebben we jouw bestelling direct op transport gezet. Helaas door hemelvaart werd er gister niet bezorgd, deze komt dus vandaag.
Mocht je voortaan sneller willen, zou ik je aanbevelen om te kiezen voor een andere betaalwijze. De andere betaalwijzes verzenden we altijd direct.
Ralf

Top altijd goed!Ik heb 2x de mail 'bedankt voor uw bestelling ontvangen', 1x op 4/5 wanneer ik de betaling heb uitgevoerd en 1x op 8/5. Ik vermoed dat de 2e mail eigenlijk 'je bestelling is verzonden' had moeten zijn want jullie hebben hem die dag verstuurd. Als het vandaag toekomt is het zeker nog snel
Bedankt voor de info![]()
Dat klopt inderdaad. 1 is een order bevestiging, 1 is een betaalbevestiging en 1 is een verzendbevestiging 
Ik zie juist dat intimidate uitverkocht is, wat raden jullie nog aan om een goede slaap te bekomen?
Thx!

Je zou eventueel de Alpha Muscle als alternatief kunnen nemen. Uiteraard is een product zoals GABA, Melatonine of 5HTP ook een goed alternatief.Ik zie juist dat intimidate uitverkocht is, wat raden jullie nog aan om een goede slaap te bekomen?
Thx!
Ik zie het inderdaad staan. Het is vandaag ontzettend druk en probeer iedereen zo goed mogelijk te helpen. Soms lukt het niet om binnen 1-2 uur te reageren en vraag ik wat geduld hiervoor. Gaat helemaal goed komen hoorHad jullie ene PM gestuurt en een berichtje hier achter gelaten maar nog geen antwoord gekregen ..........![]()

Ik zie het inderdaad staan. Het is vandaag ontzettend druk en probeer iedereen zo goed mogelijk te helpen. Soms lukt het niet om binnen 1-2 uur te reageren en vraag ik wat geduld hiervoor. Gaat helemaal goed komen hoor
Ralf
Ga er nu mee bezig!
Graag gedaan!

Ik zie juist dat intimidate uitverkocht is, wat raden jullie nog aan om een goede slaap te bekomen?
Thx!

Super, graag gedaan. Jij ook!Pakketje net weer keurig binnen gekomen. Super netjes verpakt ook i.v.m. de zak oats die erin zat, heelhuids overgekomen. Extra samples zaten er keurig bij zoals afgesproken. Top weerFijn weekend mannen!
Helaas verwachten wij deze niet op korte termijn voorradig.b&f waneer komen de agmatine capsules weer binnen en/of de agmatine poeder van het huismerk?

Bedankt voor de eerlijkheid, dit wordt natuurlijk beloont!Ik heb je zojuist even een privé bericht gestuurd
![]()

Hahaha, sorryDat valt ook wel mee natuurlijk. Als ik echt zo eerlijk was had ik hem meteen terugestuurd
Na wat vertragingen (lees: genieten van mijn vakantie) is hij inmiddels onderweg.
inb4 handschrift van een 5 jarige
Tim doet ook zijn best binnen ons bedrijf.. ik zie het alweer...
Hahaha, sorryTim doet ook zijn best binnen ons bedrijf.. ik zie het alweer...
Ralf

Hahaha, sorryTim doet ook zijn best binnen ons bedrijf.. ik zie het alweer...
Ralf
---------- Post toegevoegd 10 May 2013 om 16:37 ----------
Beste Ralf,
Als er een iemand is met een slordig handschrift dan ben jij het wel
Tim