pumpingiron1984
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 22
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hebben jullie ook vloeibare Multivit? Of poedervorm in al dan niet capsules?
Is voor de kleine thuis bedoeld.
Zijn de doseringen dan niet te hoog?
Vind die producten bij apo ed veel te duur !

^^hahahhaa
Jongens, dat is mijn eigen handschrift. Goed om te weten dat er nog anderen zijn die de schrijfkunst net zo slecht beheren![]()

Toevallig bekend wanneer Muscle Protect Watermelon weer komt?![]()

Komen we nog op terug, ik hoop zsm! Fruit punch is ook goed te doen
eldert

Klopt die heb ik van een maatje geprobeerd maar persoonlijk vond ik watermelon lekkerder![]()

Dit weekend de omega 3 bestellen, mooi prijsje in de aanbieding, tot wanneer loopt die?
Ook waarschijnlijk essentiele aminozuren, welke raad je me aan want er zijn heel veel amino?
En BCAA pure caps zijn de beste voor BCAA?
Zijn deze 2 ook aan te raden voor beginners trouwens,, ik train nu iets meer als een half jaar.

Ik zie juist dat intimidate uitverkocht is, wat raden jullie nog aan om een goede slaap te bekomen?
Thx!
Wat is je doel op dit moment? Bulken of cutten? Aan de hand daarvan kunnen we je adviseren welke amino's te nemen![]()
.Dit weekend de omega 3 bestellen, mooi prijsje in de aanbieding, tot wanneer loopt die?
Ook waarschijnlijk essentiele aminozuren, welke raad je me aan want er zijn heel veel amino?
En BCAA pure caps zijn de beste voor BCAA?
Zijn deze 2 ook aan te raden voor beginners trouwens,, ik train nu iets meer als een half jaar.
Qua amino's / EAA raad ik je muscle protect aan, tijdens training drinken!Vandaag mn bestelling
Mass perfection
Micellar Casein Perfection
Ripped
Aangekregen. Enkel jammer dat de sample van afslank eiwit er niet bij zat voor mn vriendin. Had deze wel aangevinkt.![]()

de omega3:
verbetert geheugen , dus m.a.w. als ik het gebruik, ga ik meer dingen onthouden(minder lang studeren) bij de examens kan dit goed van pas komen,toch ?
Neemt niet weg dat omega's erg goed zijn!Ik kan je l tryptophaan aanraden, je slaapt er echt goed van en de volgende dag voel je je ook echt uitgerust en het kost twee keer niks.
L-tryptophaanCutten maar omdat ik nog niet veel massa heb zal dat hooguit 5 weken zijn gok ik, daarna gewoon weer bulken voor een lange tijd.
Overigens zat ik er aan te denken dit te proberen:
http://forum.dutchbodybuilding.com/f53/perfecte-voeding-voor-na-training-35652/
aah damn, dacht echt dat je ging zeggen dat ik niet meer hoefde te studeren!![]()

Dan zou voor in de cut nu de BCAA caps nemen, heb ze zelf ook momenteel. Als je tevreden bent neem je Magic EAA![]()
Na het trainen neem ik verder nog Peptopro met Magnifcent. 45minuten later een kleine maaltijd met rijst en kip.
(peptopro neem ik ook tijdens het trainen nu)
Hahaha dan zou het een stuk duurder zijn
Het verschil in prijs is wel erg groot tussen muscle protect en magic EAA, ruim 2x zo duur zelfs is toch een hoop geld dus denk dat ik dan voor muscle protect gaat.
Direct voor de training
0,4 g/kg snelle suikers (wanneer je gevoelig reageert op snelle suikers, neem je in totaal (voor + na training) 0,4 g/kg en consumeer je deze uitgespreid over de gehele trainingsperiode)
15 g essentiele aminozuren
Direct na de training
0,4 g/kg snelle suikers
Ik wou dit dus gaan proberen, hoeveel zou ik dan gebruiken van die muscle protect of moet ik dan weer een andere EAA nemen?
Moet natuurlijk ook een beetje naar mijn geld kijken want gaat hard met creatine, whey, omega 3, BCAA, EAA, multivit en snelle suiker haha.

Hahaha dan zou het een stuk duurder zijn
Het verschil in prijs is wel erg groot tussen muscle protect en magic EAA, ruim 2x zo duur zelfs is toch een hoop geld dus denk dat ik dan voor muscle protect gaat.
Direct voor de training
0,4 g/kg snelle suikers (wanneer je gevoelig reageert op snelle suikers, neem je in totaal (voor + na training) 0,4 g/kg en consumeer je deze uitgespreid over de gehele trainingsperiode)
Direct na de training
0,4 g/kg snelle suikers
Ik wou dit dus gaan proberen, hoeveel zou ik dan gebruiken van die muscle protect of moet ik dan weer een andere EAA nemen?
Moet natuurlijk ook een beetje naar mijn geld kijken want gaat hard met creatine, whey, omega 3, BCAA, EAA, multivit en snelle suiker haha.
Smaak is ook nogeens heerlijk