AndroidHealthClinic

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Heb nog een vraagje:

Wat is het verschil tussen ripped en perfect burn?
Welke wordt het meest aangeraden zonder spierverlies of zelfs bij spieropbouw zodat enkel vet% wordt verlaagd?

Grtjs

Ok dus als ik het goed begrijp zou dit moeten kloppen?:

Ontbijt: 4x omega 3, 1 creatine, 1 multivit, 30gr whey
1 uur voor trainen rijst, kip, groente (De helft van de maaltijd na training)
Gelijk voor training 30gr dextrose
Tijdens training 25gr (2 doseringen) muscle protect, is 1 dus te weinig?
Gelijk na training 30gr dextrose
45 minuten na training rijst, kip, groente, walnoten
2.5 uur daarna 4x omega 3 voor slapen

Als er wat veranderd moet worden hoor ik het graag.

Dit is dan voor de bulk, in de cut doe ik dan combinatie van BCAA caps en whey.

Laatst bewerkt:
De weekaanbiedingen zijn weer aantrekkelijk!
morgen maar even langs de vestiging in heerenveen aangezien ik er toch langs heerenveen weer moet..
was vandaag te laat thuis om te gaan bestellen dus kan mooi dan!

Ok dus als ik het goed begrijp zou dit moeten kloppen?:

Ontbijt: 4x omega 3, 1 creatine, 1 multivit, 30gr whey
1 uur voor trainen rijst, kip, groente (De helft van de maaltijd na training)
Gelijk voor training 30gr dextrose Niet nodig
Tijdens training 25gr (2 doseringen) muscle protect, is 1 dus te weinig? 1 is goed, b&f raad er 1 aan
Gelijk na training 30gr dextrose Jij mag best 60 gram
45 minuten na training rijst, kip, groente, walnoten
2.5 uur daarna 4x omega 3 voor slapen

Als er wat veranderd moet worden hoor ik het graag.

Dit is dan voor de bulk, in de cut doe ik dan combinatie van BCAA caps en whey.

Done :)

Heb nog een vraagje:

Wat is het verschil tussen ripped en perfect burn?
Welke wordt het meest aangeraden zonder spierverlies of zelfs bij spieropbouw zodat enkel vet% wordt verlaagd?

Grtjs
Ripped is een mildere fatburner dan bijvoorbeeld Dexaprine of Perfect Burn. DIt zijn echt knallers onder de fatburners. Met Perfect Burn pak je kwa ingrediënten echt een topproduct. Deze raad ik ook aan als je wilt afvallen, zonder spierverlies (minimaal spierverlies). Daarnaast is het uiteraard wel de bedoeling om zo goed mogelijk in de eiwitten te blijven.
De weekaanbiedingen zijn weer aantrekkelijk!
morgen maar even langs de vestiging in heerenveen aangezien ik er toch langs heerenveen weer moet..
was vandaag te laat thuis om te gaan bestellen dus kan mooi dan!
Bedankt voor je complimenten. Tot morgen! De weekaanbiedingen zijn zeer aantrekkelijk. Als je morgen langs komt, zullen mijn collega's vanaf 10.00 uur voor je klaar staan :)
bannerweekaanbiedingen2_1.jpg

Ok bedankt voor je advies :D

Ook kwam ik net de marinol omega 3 tegen lees dat jullie daar heel positief over zijn dus ik bestel die dan ook.

Zoveel dextrose 3 uur voor slapen maak niet uit dus en raad je ook nog whey rondom de training aan?
Marinol Omega-3 is voor ons het product onder de OMega-3. Ontzettend hoge zuiverheid en enorm goede kwaliteit. Daarnaast tegen een hele aantrekkelijke prijs. Zeker een aanrader als je voor de Omega-3 gaat.

Ralf

Ook kwam ik net de marinol omega 3 tegen lees dat jullie daar heel positief over zijn dus ik bestel die dan ook.

Zoveel dextrose 3 uur voor slapen maak niet uit dus en raad je ook nog whey rondom de training aan?

Post workout is heel belangrijk en word vaak vergeten, dit is dus niet erg :) Marinol heb ik inderdaad een review over geschreven en gebruik ik nogsteeds elke dag.

Post workout is heel belangrijk en word vaak vergeten, dit is dus niet erg :) Marinol heb ik inderdaad een review over geschreven en gebruik ik nogsteeds elke dag.

Bestelling geplaatsd,
500 BCAA caps (Neem aan dat ik ze volgend jaar zomer nog kan gebruiken).
2x 1kg dextrose
360 marinol omega 3
2x 500 gr muscle protect

Kado maar 1kg dextrose gedaan heb nu al 4 shakebekers haha..

Weer 80 euro armer haha maar kan er weer even mee vooruit, heb vorige week ook nog 4.5kg whey gekocht.

Ripped is een mildere fatburner dan bijvoorbeeld Dexaprine of Perfect Burn. DIt zijn echt knallers onder de fatburners. Met Perfect Burn pak je kwa ingrediënten echt een topproduct. Deze raad ik ook aan als je wilt afvallen, zonder spierverlies (minimaal spierverlies). Daarnaast is het uiteraard wel de bedoeling om zo goed mogelijk in de eiwitten te blijven.

Bedankt voor je complimenten. Tot morgen! De weekaanbiedingen zijn zeer aantrekkelijk. Als je morgen langs komt, zullen mijn collega's vanaf 10.00 uur voor je klaar staan :)
bannerweekaanbiedingen2_1.jpg

Marinol Omega-3 is voor ons het product onder de OMega-3. Ontzettend hoge zuiverheid en enorm goede kwaliteit. Daarnaast tegen een hele aantrekkelijke prijs. Zeker een aanrader als je voor de Omega-3 gaat.

Ralf

In dat Marinol zit evenveel omega 3 vet als 125g tonijn en zalm etc?

Nu is het zo dat in tonijn echt 1g vet per 100g zit en bij zalm 15.7g per 100g, hoe kun je die 2 vergelijken dan?

Niet alle vetten zijn omega3 vetten.

Beste body en fit,

Enig idee of m'n pakketje vandaag wel gaat aankomen?

Hej fitshop! Tof van die aanbiedingen van whey.. Maar heb wel een opmerking, want bij de Whey perfection als je er één besteld kom je goedkoper uit, maar als je 2 besteld juist duurder, terwijl het een aanbiedingsproduct is? Hoort die dan ook niet minder te kosten bij 2 want anders is het juist duurder kun je net zogoed de normale kopen maar dan 2x. Hoor het graag want vind het wel jammer :(

Net 160gram oats op, voelt als een blok beton in m'n maag :D

Beste body en fit,

Enig idee of m'n pakketje vandaag wel gaat aankomen?

Pm je referentienummer even, dan zoeken we het direct voor je uit. :D

---------- Post toegevoegd 11 May 2013 om 11:12 ----------

Hej fitshop! Tof van die aanbiedingen van whey.. Maar heb wel een opmerking, want bij de Whey perfection als je er één besteld kom je goedkoper uit, maar als je 2 besteld juist duurder, terwijl het een aanbiedingsproduct is? Hoort die dan ook niet minder te kosten bij 2 want anders is het juist duurder kun je net zogoed de normale kopen maar dan 2x. Hoor het graag want vind het wel jammer :(

Als je 2 losse potten koopt van 2270 gram blijft het goedkoper. Alleen als je 1 keer een groot verpakking koopt niet, dat klopt. ;)

---------- Post toegevoegd 11 May 2013 om 11:13 ----------

Net 160gram oats op, voelt als een blok beton in m'n maag :D

ultra-fine-oats is een super product. :D

Hoe zijn de ervaringen eigenlijk met de Stevia Whey variant? Iemand daar feedback op?
Zie nu dat de prijs hetzelfde is als de "normale" maar heb net weer de normale besteld :mad:

---------- Post toegevoegd 11 May 2013 om 11:42 ----------

En zit er nou wel of niet nog sucralose of andere zoetmaakbagger in naast de stevia???

---------- Post toegevoegd 11 May 2013 om 11:45 ----------

En waarom zit er fructose in?

Waarom afslank eiwit in op=op?

Heb nog steeds geen reactie ontvangen op mijn email?

Is het mogelijk nog mijn bestelling te veranderen ?

Ik zag dat er in de whey al genoeg BCAA zit, dus als ik 30-60gr whey rondom mijn training neem kom ik al zowat aan die 10gr BCAA dus die caps is dan overbodig?

Referentienummer: C927447

En is de dextrose makkelijk op te lossen in water?

Hoe zijn de ervaringen eigenlijk met de Stevia Whey variant? Iemand daar feedback op?
Zie nu dat de prijs hetzelfde is als de "normale" maar heb net weer de normale besteld :mad:

---------- Post toegevoegd 11 May 2013 om 11:42 ----------

En zit er nou wel of niet nog sucralose of andere zoetmaakbagger in naast de stevia???

---------- Post toegevoegd 11 May 2013 om 11:45 ----------

En waarom zit er fructose in?
De enige zoetstof die erin zit is stevia. De fructose is de smaak stof. :)

---------- Post toegevoegd 11 May 2013 om 12:16 ----------

Heb nog steeds geen reactie ontvangen op mijn email?

Onze klantenservice loopt helemaal bij, zou je het mailtje nog een keer willen sturen? Of anders een pm berichtje. Komen we er direct op terug. :)

---------- Post toegevoegd 11 May 2013 om 12:20 ----------

Is het mogelijk nog mijn bestelling te veranderen ?

Ik zag dat er in de whey al genoeg BCAA zit, dus als ik 30-60gr whey rondom mijn training neem kom ik al zowat aan die 10gr BCAA dus die caps is dan overbodig?

Referentienummer: C927447

En is de dextrose makkelijk op te lossen in water?

Bestellingen worden eigenlijk altijd realtime verwerkt, bestellingen nog veranderen is dus helaas niet mogelijk. Terug sturen is natuurlijk geen probleem.

Persoonlijk vind ik de bcaa's absoluut niet overbodig. ;) Verder lost de dextrose prima op!:D

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven