MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
naar welk email adres kan ik het sturen dit word al de 3e keer....

Me collega komt hier later even op terug :).

---------- Post toegevoegd 11 May 2013 om 12:16 ----------

Onze klantenservice loopt helemaal bij, zou je het mailtje nog een keer willen sturen? Of anders een pm berichtje. Komen we er direct op terug. :)

---------- Post toegevoegd 11 May 2013 om 12:20 ----------

Bestellingen worden eigenlijk altijd realtime verwerkt, bestellingen nog veranderen is dus helaas niet mogelijk. Terug sturen is natuurlijk geen probleem.

Persoonlijk vind ik de bcaa's absoluut niet overbodig. ;) Verder lost de dextrose prima op!:D

Ok hoeveel BCAA raad je mij dan aan (meteen voor en na training).

Ochtend heb ik 30gr whey perfection, 15gr whey halfuur voor training en 15gr whey 20 minuten na training.

Dus dat is al bijna 15gr BCAA?

Ochtend heb ik 30gr whey perfection, 15gr whey halfuur voor training en 15gr whey 20 minuten na training.

Ik zou aminozuren pakken voor. Voor, tijdens en naar je training is ook erg lekker en is weer eens wat anders als al dat water.

Ik zou aminozuren pakken voor. Voor, tijdens en naar je training is ook erg lekker en is weer eens wat anders als al dat water.

Ja ik heb muscle protect voor tijdens mijn training in bulk maar heb nog paar weken cut en wil dit ook even proberen.

Als ik de bestelling nog kon veranderen had ik die BCAA er wel uit gehaald maarja ik krijg het nu toch al dus wel gebruiken dan.

naar welk email adres kan ik het sturen dit word al de 3e keer....

Kan gewoon naar info@bodyenfitshop.nl. Mocht je binnen 30 min geen reactie hebben gehad hoor ik het graag, wellicht dat je mail dat niet goed aankomt? Pm is natuurlijk ook altijd welkom.;)

---------- Post toegevoegd 11 May 2013 om 13:13 ----------

Ja ik heb muscle protect voor tijdens mijn training in bulk maar heb nog paar weken cut en wil dit ook even proberen.

Als ik de bestelling nog kon veranderen had ik die BCAA er wel uit gehaald maarja ik krijg het nu toch al dus wel gebruiken dan.

Muscle protect tijdens de training is top! We hadden graag je bestelling gewijzigd maar zoals eerder gezegd alles word eigenlijk altijd realtime verwerkt. Terug sturen en je geld terug is natuurlijk geen probleem voor ons!:D

Opzich is het niet nodig, alleen als je aan het droogtrainen bent zijn de bcaa's altijd welkom.

Kan gewoon naar info@bodyenfitshop.nl. Mocht je binnen 30 min geen reactie hebben gehad hoor ik het graag, wellicht dat je mail dat niet goed aankomt? Pm is natuurlijk ook altijd welkom.;)

---------- Post toegevoegd 11 May 2013 om 13:13 ----------

Muscle protect tijdens de training is top! We hadden graag je bestelling gewijzigd maar zoals eerder gezegd alles word eigenlijk altijd realtime verwerkt. Terug sturen en je geld terug is natuurlijk geen probleem voor ons!:D

Denk dat ik het dan terug stuur ja, hoeveel kost dat, 6 nog wat bij postkantoor geloof ik toch?
In zelfde doos terug en moet ik daar nog wat bij doen om het geld te ontvangen?

Cut duurt nog niet zo lang meer dus volgend jaar bestel ik dan wel weer BCAA haha.

Petje af voor de service
Extra shakebeker gekregen naast dextrose omdat mijn vorige shakebeker kapot gevallen was.

Top!

Denk dat ik het dan terug stuur ja, hoeveel kost dat, 6 nog wat bij postkantoor geloof ik toch?
In zelfde doos terug en moet ik daar nog wat bij doen om het geld te ontvangen?

Cut duurt nog niet zo lang meer dus volgend jaar bestel ik dan wel weer BCAA haha.
Ja inderdaad. Als je het terug stuurt, wil je hierbij dan een begeleidende brief doen? Zodra het pakketje binnen komt, kunnen we jouw wensen direct opvolgen :)
Petje af voor de service
Extra shakebeker gekregen naast dextrose omdat mijn vorige shakebeker kapot gevallen was.

Top!
Graag gedaan. We doen altijd ons best! :) Goed weekend!

Ralf

*nvm*

Lekker spul die Nitrix nu weet ik wat spierpomp is zeg !!! het leek wel of ik mijn spieren aan het oppompen was zo strak stonden ze ... HEERLIJK !!!!!

Alleen nu ben ik een uurtje wezen trainen en heb 3 tabletten ingenomen en wil dalijk om 1 uur weer even trainen kan ik dan de andere 3 tabletten weer als pre-workout innemen en dan erna Magnificent als post-workout ?? ( je moet 3 tabletten Nitrix voor de training nemen en 3 erna begreep ik ) wie heeft er antwoord ??

Werkt nog steeds niet helemaal lekker...

Is er trouwens bekend wanneer jullie Better Stevia van Now Foods weer binnen krijgen?

Hoop met een week of 2...

Lekker spul die Nitrix nu weet ik wat spierpomp is zeg !!! het leek wel of ik mijn spieren aan het oppompen was zo strak stonden ze ... HEERLIJK !!!!!

Alleen nu ben ik een uurtje wezen trainen en heb 3 tabletten ingenomen en wil dalijk om 1 uur weer even trainen kan ik dan de andere 3 tabletten weer als pre-workout innemen en dan erna Magnificent als post-workout ?? ( je moet 3 tabletten Nitrix voor de training nemen en 3 erna begreep ik ) wie heeft er antwoord ??

Kan, zeker weten. Magnificent prima als post-wo:)

Just received Dextrose Pure and there was a hole in the bag and half of the product was gone. I took some picture if you want.

that hole increases your muscle mass with 20% baby.

Upon closer examination some details come to light which lead to the conclusion of the hole not being an ordinary hole as one might suspect, but an a**hole.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven