Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik wil mn pa een goede multivitamine geven, hij doet verder geen KT what so ever.

Bokst alleen 2 keer per week en heeft een kantoorbaan, wat raden jullie aan?

B&F shop
tijd om muscle core x toe te voegen aan jullie assortiment.
hoor dat een paar gasten hier in de gym het uit amerika bestellen en ze het een erg goed product vinden.

gr

Ik wil mn pa een goede multivitamine geven, hij doet verder geen KT what so ever.

Bokst alleen 2 keer per week en heeft een kantoorbaan, wat raden jullie aan?
We hebben de Multi Men nog niet voorradig, deze zou ik aanbevelen. Tot die tijd kun je bijvoorbeeld ook prima de Sports Multi nemen.
Nou vooruit, toch maar besteld omdat ik zo nieuwsgierig ben. Bestelling is nog verzonden zie ik
Top, bedankt voor je bestelling. Snel zijn we he! :) Alle bestellingen worden altijd real-time verwerkt en daardoor kunnen we zo ontzettend snel leveren. Voor 22.00 uur besteld volgende dag in Nederland blijft uniek :)
B&F shop
tijd om muscle core x toe te voegen aan jullie assortiment.
hoor dat een paar gasten hier in de gym het uit amerika bestellen en ze het een erg goed product vinden.

gr
Het product waar Dwayne "The Rock" zo van gegroeid is?:D Ik zal eens nagaan of dit ook tot de mogelijkheden hoort om ons assortiment uit te breiden :)

Ralf

Zijn de Monster Caps al binnen? :D

Zijn de Monster Caps al binnen? :D
Bijnaaaaaa :D Vandaag komen twee enorme Monster Trucks vol Monster Caps. :D Uiteraard zullen we dit vieren met een leuke introductieaanbieding :)

Zojuist ook nieuw binnen:
bannernieuwbinnen2.jpg

Mass Gainz
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Kunnen jullie de ingredienten posten van de Cyclo REM GF van infinite labs?

Ik weet dat u de ingredienten niet kunnen vrijgeven, maar alleen de hoeveelheid van de creatine hcl om een overkill met de andere supps te vermijden? Please :o
1 Gram :)
Kunnen jullie de ingredienten posten van de Cyclo REM GF van infinite labs?
Kijk eens:
153 Servings

Serving Size: 1 Scoop (1.3g)
Servings Per Container: 153

Amount Per Serving Amt %DV Vitamin B6 (from ZMA) 0.2mg10% Mangnesium (as Magnesium Aspartate from ZMA) 9mg2% Zinc (as Zinc Monomethionine & Aspartate from ZMA) 0.6mg4% Proprietary Blend: 1000mg* Gamma Amino Butyric Acid (GABA) Dimethylglycine (DMG) Zinc Magnesium Aspartate (ZMA) * % Daily Value is based on a 2,000 calorie diet. Your daily values may be higher or lower based on your calorie needs.
† Daily Value (DV) not established.

Ingredients
Other Ingredients: Tricalcium Phosphate, Silicon Dioxide.

Hallo,
Ik heb gisteren een bestelling geplaatst die via kiala verzonden wordt. Meestal komt vrijwel direct op de tracking van kiala een status van het pakket (bvb eerst: pakket wordt klaargemaakt door verkoper). Nu is het pakket na 1 dag nog steeds niet te bespeuren? :s
Ik heb wel voor het eerst een ander kiala-punt gekozen, ik had gezien dat er een nieuw kiala-punt bijgekomen was dat dichterbij is. Kunnen jullie dit eens nakijken, aub?
C935930

Kijk eens:
153 Servings

Serving Size: 1 Scoop (1.3g)
Servings Per Container: 153

Amount Per Serving Amt %DV Vitamin B6 (from ZMA) 0.2mg10% Mangnesium (as Magnesium Aspartate from ZMA) 9mg2% Zinc (as Zinc Monomethionine & Aspartate from ZMA) 0.6mg4% Proprietary Blend: 1000mg* Gamma Amino Butyric Acid (GABA) Dimethylglycine (DMG) Zinc Magnesium Aspartate (ZMA) * % Daily Value is based on a 2,000 calorie diet. Your daily values may be higher or lower based on your calorie needs.
† Daily Value (DV) not established.

Ingredients
Other Ingredients: Tricalcium Phosphate, Silicon Dioxide.
Dankjewel! Lekker veel porties, nog geen 17 cent per portie.. :)

EDIT: Wel goed dat ik het vraag, ik had melatonine en 5-htp er ook in verwacht.. :)

Laatst bewerkt:
Hallo,
Ik heb gisteren een bestelling geplaatst die via kiala verzonden wordt. Meestal komt vrijwel direct op de tracking van kiala een status van het pakket (bvb eerst: pakket wordt klaargemaakt door verkoper). Nu is het pakket na 1 dag nog steeds niet te bespeuren? :s
Ik heb wel voor het eerst een ander kiala-punt gekozen, ik had gezien dat er een nieuw kiala-punt bijgekomen was dat dichterbij is. Kunnen jullie dit eens nakijken, aub?
C935930
Onze ervaring is met Kiala dat het 3-5 werkdagen kan duren voordat het klaarl igt op de afhaallocatie. Je krijgt van ons geen verzendbevestiging (het systeem van Kiala wat wij aangeboden hebben gekregen, bevat deze optie niet). Zodra het pakket klaar ligt op de afhaallocatie, zul je van Kiala een mail krijgen om het af te halen.
Dankjewel! Lekker veel porties, nog geen 17 cent per portie.. :)

EDIT: Wel goed dat ik het vraag, ik had melatonine en 5-htp er ook in verwacht.. :)
Vragen mag altijd! :) Geen probleem en een goede keus. Dat word morgenavond weer heerlijk tukken:zzz:

Ralf

Gisteravond om 20:00 besteld en vanmorgen om 10:00 stond het pakketje al op de stoep, geweldig! Bedankt weer!

Bestelling

Ik heb dinsdagochtend besteld, en sinds woensdag wordt mijn bezorging steeds opgeschoven, niet echt fijn:(

Zou je voor mij kunnen kijken hoe dit komt. C933362

Alvast Bedankt!!

Ik heb dinsdagochtend besteld, en sinds woensdag wordt mijn bezorging steeds opgeschoven, niet echt fijn:(

Zou je voor mij kunnen kijken hoe dit komt. C933362

Alvast Bedankt!!
Dat klopt inderdaad dat deze nog niet verzonden is. Je hebt de Smart Multi besteld en zoals je op die product pagina ziet, verzenden we deze pas wanneer dat product binnen komt. Zodoende dat het telkens een dag opschuift.

Ralf

Elke dag dat gezeur.."wanneer komt men pakje aan?"...net klein kinderen die op sinterklaas aan het wachten zijn.
Als het er vandaag niet is dan wel morgen of overmorgen hé ...kleuters!
Veel bewondering voor b&f dat ze hierop blijven reageren.

Elke dag dat gezeur.."wanneer komt men pakje aan?"...net klein kinderen die op sinterklaas aan het wachten zijn.
Het probleem ligt niet bij B&F. Zodra het uit de deur is bij hun pakhuis, hebben ze er geen controlle meer over. Ik heb ook wel eens gehad dat het niet geleverd werd wanneer me dat beloofd werd. Maar ik weet dat B&F hier niks aan kon doen...

Is maar een vraag! , ik ben een redelijk snelle levering van ze gewend.. en dit viel mij op.. Veel bewondering voor jou , dat jij je hier aan ergert :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven