Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hoi bodyenfit,
bestelling C945292, ik heb 2 keer citrulline malaat besteld en 1 keer L-arginine.
Heb helaas maar 1 keer citrulline ontvangen en 2 keer L-arginine...
Hoe lossen we dit op?
Bedankt voor je reactie, ik ga het even voor je uitzoeken, ik laat het je zsm weten door middel van een pm
Tim
Prima prima, ik heb het antwoord gister al van Ralf gehad. Maar fijn dat het er op de site bij komt

Hoi B&f,
ik heb 8/5 een bestelling geplaatst bij jullie maar tot op heden nog altijd niets ontvangen
Het pakketje is via Kiala besteld (mss ligt daar de fout?) maar de andere keren was het binnen de week thuis.
zijn er problemen bij Kiala? Mijn bestelling is: Bestelling C923204
alvast bedankt![]()
Haha, komt wel goed!Pm.
Ps: er is me nog steeds geen bericht verzonden dat het pakje verzonden is. Wil niet ongeduldig lijken.
Geen zorgen.Zodra ik ze weet, zet ik ze hier neer!voorschot op weekaanbiedingen aub? anders moet ik nu een gedeelte bestellen en morgen evt de rest haha![]()
Zending ligt reeds klaar op de afhaallocatie. Volgens ons systeem is alles goed gegaan, dus durf niet te zeggen waar de fout ligt. Je kan jouw pakket afhalen met barcode 3SZRHH009958237.Hey b&f store hij was gister besteld en geen code gekregen en niet binnen gekomen? Kunnen jullie even kijken?

Dat is inderdaad vreemd. Wat is je referentienummer + batch/tht van de verpakking? Dan ga ik dit even voor je navragen bij onze leverancier.Ik bestel al een lange tijd bij jullie en ik merk een smaak verschil in de whey perfection die ik altijd bestel. Het lijkt alsof de smaken chemerisch zijn geworden? Ik dacht eerst dat het bij de eerste pot misschien iets niet helemaal goed zat maar heb nu alweer een tijdje de volgende pot en hier is t precies t zelfde.
Durf ik eigenlijk niet te zeggen. Zolang we deze voorradig hebben en in kunnen kopen, lijkt me dat wel!http://www.bodyenfitshop.nl/afslanken/afslank-supplementen/stacker-2/thermodrene-xt/
het enige supplement met DMAA dat jullie verkopen, die blijft gewoon in het assortiment?

Dat is inderdaad vreemd. Wat is je referentienummer + batch/tht van de verpakking? Dan ga ik dit even voor je navragen bij onze leverancier.
Ralf
De THT en Batchnr staan boven het etiket in kleine zwarte lettertjes. Deze heb ik echt even nodigMijn referentienummer is:
C924194
De batchcode kan ik zo niet vinden..
Gr. Wp