Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoi bodyenfit,

bestelling C945292, ik heb 2 keer citrulline malaat besteld en 1 keer L-arginine.
Heb helaas maar 1 keer citrulline ontvangen en 2 keer L-arginine...
Hoe lossen we dit op?

Hoi bodyenfit,

bestelling C945292, ik heb 2 keer citrulline malaat besteld en 1 keer L-arginine.
Heb helaas maar 1 keer citrulline ontvangen en 2 keer L-arginine...
Hoe lossen we dit op?

Beste Jonaswo,

Bedankt voor je bericht, vervelend te horen dat je je pakketje niet in goede orde hebt mogen ontvangen! We gaan dat gelijk voor je oplossen. Ik laat het je zo weten door middel van een PM!

Tim

Hoi B&f,

ik heb 8/5 een bestelling geplaatst bij jullie maar tot op heden nog altijd niets ontvangen :(
Het pakketje is via Kiala besteld (mss ligt daar de fout?) maar de andere keren was het binnen de week thuis.

zijn er problemen bij Kiala? Mijn bestelling is: Bestelling C923204

alvast bedankt :D

Hoi B&f,

ik heb 8/5 een bestelling geplaatst bij jullie maar tot op heden nog altijd niets ontvangen :(
Het pakketje is via Kiala besteld (mss ligt daar de fout?) maar de andere keren was het binnen de week thuis.

zijn er problemen bij Kiala? Mijn bestelling is: Bestelling C923204

alvast bedankt :D

Bedankt voor je bericht! Vervelend te horen dat je pakket nog steeds niet aan is mogen komen, ik moet eerlijk zeggen dat Kiala niet de snelste en meest makkelijke bezorgmethode is. Ik ga het gelijk even voor je uitzoeken! Ik kom er zo spoedig mogelijk op terug.

Tim

Pm.

Ps: er is me nog steeds geen bericht verzonden dat het pakje verzonden is. Wil niet ongeduldig lijken.

voorschot op weekaanbiedingen aub? anders moet ik nu een gedeelte bestellen en morgen evt de rest haha :P

Als enige supplier in de Benelux, iForce is weer terug voorradig bij BodyenFitshop.nl!
Conquer
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Intimidate SRT

Tropinol XP

Athletic Multi

ZMA

Intimidate SRT & Tropinol XP

---------- Post toegevoegd 23 May 2013 om 15:12 ----------

voorschot op weekaanbiedingen aub? anders moet ik nu een gedeelte bestellen en morgen evt de rest haha :P
Zodra ik ze weet, zet ik ze hier neer! :)

Ralf

toppie! :)

Las net even de beschrijving van intimidate...

"99,9% Pure NMDA, het actieve ingredient in Intimidate is zelfs 100 maal (10.000%!) beter opneembaar en effectiever dan het bij naturel en Pro bodybuilders zeer populaire D-Aspartic Acid. D-Aspartic Acid activeert net als Intimidate NMDA receptoren, het verhoogt daarmee wetenschappelijk bewezen testosteron met 42% binnen 12 dagen. Dat klinkt indrukwekkend, dat is het op zich ook best. Maar niet vergeleken met Intimidate! Intimidate is als net aangegeven 100 maal beter opneembaar en dus letterlijk 100 maal sterker! Dat betekent 100x de hogere testosteron productie, 100x de IGF-1 productie en 100x de IGF-2 productie van D-Aspartic Acid! Een werkelijk hormonale explosie! Intimidate verandert je lichaam letterlijk in enkele dagen in een spiermassa bouwend Bodybuilding monster!"

Hier klopt natuurlijk niks van, enige verschil met normale DAA is dat de dosis 100x lager ligt, 30mg vs 3000mg, de daadwerkelijke verhoging van testosteron igf etc is gelijk aan die van DAA, mits aangepaste dosering.

Hey b&f store hij was gister besteld en geen code gekregen en niet binnen gekomen? Kunnen jullie even kijken?
Zending ligt reeds klaar op de afhaallocatie. Volgens ons systeem is alles goed gegaan, dus durf niet te zeggen waar de fout ligt. Je kan jouw pakket afhalen met barcode 3SZRHH009958237.:)

Ralf

Ik bestel al een lange tijd bij jullie en ik merk een smaak verschil in de whey perfection die ik altijd bestel. Het lijkt alsof de smaken chemerisch zijn geworden? Ik dacht eerst dat het bij de eerste pot misschien iets niet helemaal goed zat maar heb nu alweer een tijdje de volgende pot en hier is t precies t zelfde.

Laatst bewerkt:
Ik bestel al een lange tijd bij jullie en ik merk een smaak verschil in de whey perfection die ik altijd bestel. Het lijkt alsof de smaken chemerisch zijn geworden? Ik dacht eerst dat het bij de eerste pot misschien iets niet helemaal goed zat maar heb nu alweer een tijdje de volgende pot en hier is t precies t zelfde.
Dat is inderdaad vreemd. Wat is je referentienummer + batch/tht van de verpakking? Dan ga ik dit even voor je navragen bij onze leverancier.
http://www.bodyenfitshop.nl/afslanken/afslank-supplementen/stacker-2/thermodrene-xt/

het enige supplement met DMAA dat jullie verkopen, die blijft gewoon in het assortiment?
Durf ik eigenlijk niet te zeggen. Zolang we deze voorradig hebben en in kunnen kopen, lijkt me dat wel! :)

Ralf

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven