maxuitutrecht
Cool Novice
- Waardering
- 11
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 93kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Helaas, dat klopt inderdaadGister voor 10 uur besteld, volgens track en trace pas morgen bezorgd.
Klopt dat?
Refnr:
C952075
Met vriendelijke groet, Max
Jouw zending is gister wel opgehaald maar helaas nog niet verwerkt. Morgen zal deze aangeboden worden.de tht en batchnr staan boven het etiket in kleine zwarte lettertjes. Deze heb ik echt even nodig
ralf
Met dit soort dingen kun je ook beter niet te vaak in aanraking komenf23654
01/2015
Hoop dat t deze codes zijn, ben een beetje een leek op dat gebied.
Gr. WP
Ik ga er voor je mee aan de slag!Ga ik even voor je in orde brengen. Mijn excuus voor het ongemak!Beste body en fit shop,
Ik heb net jullie bestelling in ontvangst mogen nemen! Heerlijk op tijd weer thnx daarvoor!
Maar de monster caps en low carb vital drink lemon(best body nutrition)
Is niet geleverd? Was het misschien niet op voorraad?
Ze staan wel op me factuur maar er staat niks van dat het niet op voorraad was?
Kunnen jullie deze nog naleveren?
Mijn referentie nr. Is C950879
Vriendelijke groet,
TK210

Ga ik even voor je in orde brengen. Mijn excuus voor het ongemak!
Ralf
Zending ligt reeds klaar op de afhaallocatie. Volgens ons systeem is alles goed gegaan, dus durf niet te zeggen waar de fout ligt. Je kan jouw pakket afhalen met barcode 3SZRHH009958237.
Ralf
Graag gedaan. Jij ook bedankt Jaap!Body&Fitshop,
Gisteren een bestelling geplaatst van een flinke voorraad Sports Multi, Marinol Omega3 en CreaPure, en vandaag keurig in huis! Ziet er allemaal geweldig mooi uit. Prima producten in een mooie degelijke verpakking, en voor een prima prijs. En ook nog mijn vraag om een proteïne bar gehonoreerd.
Als ze goed bevallen gaan die massaal mee op vakantie.
Thnx!
Jaap
Graag gedaan!Ik kreeg net een mail dat het verzonden is, wauw!
Super snel bedankt!
Ja super, altijd leuk een leuke vrouw op de afhaallocatie. Hadden ze dat maar in het noorden!Dan gaan we de lieve mevrouw straks nog een keer lastig vallen, bedankt voor de moeite
Top, bedankt voor je order. Kan vandaag nog mooi profiteren van de Creapure aanbiedingHopa, net nog even die Creapure aanbieding meegepakt: C954444![]()
Morgen in huis! Nee, Optimen is hoger gedosseerd. Per tablet durf ik zo de verhouding niet weer te geven, dit zou je even moeten berekenen aan de hand van het tablet.is een tablet van opti men te vergelijken met een tablet van de multi men?
Je hebt gisteravond na 22u besteld. Alle zendingen na 22u worden altijd de eerst volgende werkdag verzonden. Jouw zending gaat vandaag de deur uit en ontvang je morgen!Is er iets fout gegaan bij de bestelling: C955142, zou namelijk vandaag moeten binnenkomen.
Je hebt gisteravond na 22u besteld. Alle zendingen na 22u worden altijd de eerst volgende werkdag verzonden. Jouw zending gaat vandaag de deur uit en ontvang je morgen!
Ralf

Dat is vreemd. De betaling van jouw bestelling is bij ons binnen gekomen om 22.28 uur en is gister niet meer verwerkt. De bestellingen worden namelijk altijd verstuurd op het moment wanneer de betaling binnen isNee hoor, ik heb rond 21:30-21:45 besteld want toen zat ik achter de pc, was namelijk om 21:50 weg dus kan niet![]()
In dat geval mijn excuus voor het ongemak.

Uiteraard wil ik je hierover meer vertellen enkel kan ik de dosering van de Conquer en Hemorage niet vertellen. Niet elke leverancier geeft namelijk zijn formule weer. Eerlijk gezegd, geen enkele Amerikaanse leverancier. Helaas kan ik je daarom ook niet vertellen wat er precies in zit. Uit de eerste recensies van consumenten hoor ik wel dat de Conquer als zeer heftig ervaren wordt.ik wil graag meer weten over de pre-workouts: Conquer en Hemorage.
hierbij staat niet hoeveel mg van elke stof er in zit en dit wil ik wel graag weten.
sommige pre workouts zetten het er niet bij omdat ze heel laag doseren
jullie huismerken vermelden dit wel heel netjes en ben ik tevreden over
maar de bovenstaande zijn in de aanbieding.
alvast bedankt!![]()