MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
ik wil graag meer weten over de pre-workouts: Conquer en Hemorage.

hierbij staat niet hoeveel mg van elke stof er in zit en dit wil ik wel graag weten.
sommige pre workouts zetten het er niet bij omdat ze heel laag doseren :rolleyes:

jullie huismerken vermelden dit wel heel netjes en ben ik tevreden over:)
maar de bovenstaande zijn in de aanbieding.:D

alvast bedankt!:)

Kan je wel vertellen dat HEMO heerljk werkt voor mij! Heb op de FIBO een sample gekregen en was daar zo over te speken dat ik gelijk een potje heb aangeschaft. Focus is niet zo extreem als bij andere pre's wat ik zelf wel heel prettig vind. Want ik ga wel langer en harder zonder dat ik het eigenlijk doorheb :D

Ripped niet meer te selecteren als cadeau? Ook niet als ik 100++ bestel?
Nee, op dit moment niet. Ik zal even uitleggen waar de knik in de kabel ligt, mocht deze er met een minuut of tien niet bij staan. Dan zijn ze helaas op. Het is namelijk een OP=OP actie.
Kan je wel vertellen dat HEMO heerljk werkt voor mij! Heb op de FIBO een sample gekregen en was daar zo over te speken dat ik gelijk een potje heb aangeschaft. Focus is niet zo extreem als bij andere pre's wat ik zelf wel heel prettig vind. Want ik ga wel langer en harder zonder dat ik het eigenlijk doorheb :D
Bedankt voor je complimenten. Hemo Rage wordt echt weer een knaller:cool: Vandaar ook 6 spetterende weekaanbiedingen deze week. Daarnaast hebben we ook nog Conquer als pre-workout.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Ralf

Nee, op dit moment niet. Ik zal even uitleggen waar de knik in de kabel ligt, mocht deze er met een minuut of tien niet bij staan. Dan zijn ze helaas op. Het is namelijk een OP=OP actie.Ralf

Oké jammer man, ik wou net bestellen...
Dan maar een keer bij Bodylab bestellen wil namelijk de pistache al lang proberen daar maar door jullie acties komt het er nooit van :D

B&F Hebben jullie een whey met de smaak pistache? mogelijk van een ander merk ofzo....

gisteravond voor 20:00uur en bestelling gedaan en krijg net bericht dat er Zaterdag geleverd word...
klopt dit????

ReferentienummerC954425

gr Ries.

Ik zie nu net dat er oats in de aanbieding zijn, dat komt goed uit

B&F Hebben jullie een whey met de smaak pistache? mogelijk van een ander merk ofzo....
+1 heb deze smaak ooit geproefd van een ander merk op de gym.

Zeer lekker en altijd de eerste smaak die op is. Misschien een idee voor het huismerk? :D
Pistache is zeker een lekkere smaak, klinkt erg goed! :zuip: Ik heb een aantal monsters van onze producent gekregen en hebben we hier destijds getest. Het lukte maar niet om hier een goede smaak van te krijgen vandaar we deze nog niet hebben. Ik zal er nog eens voor je naar kijken:)
gisteravond voor 20:00uur en bestelling gedaan en krijg net bericht dat er Zaterdag geleverd word...
klopt dit????

ReferentienummerC954425

gr Ries.
Dat is inderdaad vreemd. Ik heb je scangegevens opgevraagd en zie dat jouw pakket in de verkeerde leverroute gekomen is. Waardoor deze een dag vertraagd is:rolleyes: Mijn excuus, deze zal morgen voor je klaar liggen.
Ik zie nu net dat er oats in de aanbieding zijn, dat komt goed uit
Met de Oats hebben we echt een stuntproduct in de weekaanbieding. Goed getimed hoor ik wel!:eek:
Voordelen Ultra fine Oats:
-Complexe pure koolhydraten
-Perfecte toevoeging aan je eiwitshake
-Handige 1000 grams verpakkingen
-Makkelijker meer spiermassa
-Langdurige energie voor spieren
-Rijk aan voedingsvezels
-Uitstekend oplosbaar
-0 suikers!
-Zacht van smaak

Ralf

Ik ging nog een antwoord krijgen van tim ivm bestelling C945292 .

Grtz

Weekaanbiedingen zien er weer prima uit, ik heb zelf prima ervaringen met Hemorage dus erg fijn dat die nu in de weekaanbieding is!

Nog twee korte vraagjes met betrekking tot de Multi Men:

- Naast de Multi Men kan ik gewoon de Marinol Omega 3 capsules blijven gebruiken?
- Is de Multi Men ook geschikt voor mannen rond de 50 jaar die niet aan fitness/bodybuilding doen?

Alvast bedankt voor de reactie!

Hey Ralf, ff snelle vraagje/opmerking.
Heb gister voor 10 besteld, voor 10 verzendbevestiging gehad......wanneer komt het aan? Kan niks zien bij track&trace?
C954988

Ik ging nog een antwoord krijgen van tim ivm bestelling C945292 .
Stuur je even een berichtje! Ga ik je even helpen! :)
Grtz

Weekaanbiedingen zien er weer prima uit, ik heb zelf prima ervaringen met Hemorage dus erg fijn dat die nu in de weekaanbieding is!

Nog twee korte vraagjes met betrekking tot de Multi Men:

- Naast de Multi Men kan ik gewoon de Marinol Omega 3 capsules blijven gebruiken?
- Is de Multi Men ook geschikt voor mannen rond de 50 jaar die niet aan fitness/bodybuilding doen?

Alvast bedankt voor de reactie!
Dankjewel. Deze week zijn echte topper in de aanbieding. Graag gedaan natuurlijk! :) Ja hoor, naast de Muilti Men kun je ook OMega-3 gebruiken. Omega-3 kan je eigenlijk altijd goed gebruiken. Marinol omega-3 is hier eigenlijk de beste keus voor. Uiteraard is de Multi Men een hele goede multivitamine. We zijn natuurlijk een sport shop, maar ook zeker een "health" shop en daarin ook ingrediënten puur ter bevordering van de gezondheid. De Multi Men kun je zeker bij dit "woord" toepassen.
marinollabel2.jpg

Hey Ralf, ff snelle vraagje/opmerking.
Heb gister voor 10 besteld, voor 10 verzendbevestiging gehad......wanneer komt het aan? Kan niks zien bij track&trace?
C954988
Klopt helaas. Gisteravond zijn een groot deel van onze pakketten (enkele honderden) zijn vertraagd. Dit komt door een storing in het eerste sorteercentra in Zwolle. Daarom zijn ook heel veel T&T's niet up2date. Deze gaat helaas morgen gelever worden.:rolleyes: Mijn excuus hiervoor!

Ralf

ik zie geen reviews staan van Conquer !?

Bedankt Ralf, bestelling zal ik waarschijnlijk vandaag plaatsen. Fijn weekend alvast!

bannerweekaanbiedingen2_1.jpg

Green Tea Slank - Ultra Pure
200 capsules van 14,90 voor 12,50!

Creature
60 doseringen van 34.90 voor 24.90!

Hemo Rage Black Ultra Concentrated
30 doseringen van 34.90 voor 24.90!

Anabolic ZMA
90 capsules van 9,90 voor 7,50!

Ultra Fine Oats
1000 gram van 3,90 voor 2,50!

Afslank Eiwit
2000 gram van 34,90 voor 31,90

Conquer
Mega Introductie Aanbieding
Bestel nu: Conquer: normaal 69,90 voor 24,90!
Bedankt Ralf, bestelling zal ik waarschijnlijk vandaag plaatsen. Fijn weekend alvast!
Top, dankjewel jij ook erg bedankt! :) Morgen uiteraard in huis!

Ralf

Bestelling gedaan Ralf maak er wat moois van, C956478 ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven