Bedankt voor je order. Morgen in huis! Ik keek net ff bij de inpaktafel en staat al op de kar!Bestelling gedaan Ralf maak er wat moois van, C956478![]()

Ralf
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bedankt voor je order. Morgen in huis! Ik keek net ff bij de inpaktafel en staat al op de kar!Bestelling gedaan Ralf maak er wat moois van, C956478![]()

Daarvoor is het topic. Je kan ons hier altijd bereiken zodat we gaan kijken naar een snelle en vlotte oplossing. Wat betreft de verzending is altijd heel lastig. Zodra het pakket verzonden is, kunnen we altijd doorgeven aan postNL dat we het adres graag veranderd willen. Enkel levert dit (vaak) vertraging op of lukt nite. Hangt geheel van het moment af dat het gemeld is. Daarop proberen mijn collega's altijd de beste oplossing in te schatten. Alleen wel gelukkig dat het enkele keren achter elkaar, bij jou fout gaat. Ik PM je ook even!Beste,
toch bedankt voor het lezen.
Mvg een gedupeerde klant...![]()

Graag gedaan!Lekker snelle levering met de Athletic Multi, vandaag al binnen, top!
Ze zijn potverdorie alleen mijn isolaat sachet vergetenhaha
Athletic Multi is zeker een mooi product en hebben we voor een stuntprijs voorradig.
De Isolaat sachet voegen we bij jouw volgende bestelling toe, oke? Als je dat aangeeft als opmerking, regelen we het voor je.Bedankt voor je complimenten. We doen ook erg ons best en met veel klanten en veel bestellingen is het lastig om overal altijd de beste oplossing aan te bieden. Ook al zijn we er van overtuigd dat dit bijna altijd luktDat laat op de avond bestellen en de volgende dag krijgen lukt bij mij ook niet dus dat vermijd ik al. Heb ook al 2x gehad dat het adres wijzigen niet goed ging, maar dat is PostNL en niet B&F. Zijn wat dingen waar je rekening moet houden, voor de rest ben ik in ieder geval zeer te spreken over de service.
Daarvoor is het topic. Je kan ons hier altijd bereiken zodat we gaan kijken naar een snelle en vlotte oplossing. Wat betreft de verzending is altijd heel lastig. Zodra het pakket verzonden is, kunnen we altijd doorgeven aan postNL dat we het adres graag veranderd willen. Enkel levert dit (vaak) vertraging op of lukt nite. Hangt geheel van het moment af dat het gemeld is. Daarop proberen mijn collega's altijd de beste oplossing in te schatten. Alleen wel gelukkig dat het enkele keren achter elkaar, bij jou fout gaat. Ik PM je ook even!![]()
Ralf
Heb mijn vrouwelijke collega nog even gevraagd hoe het zit. Het berust waarschijnlijk op een misverstand. Ze kan zich het gesprek nog herinneren en geeft aan dat het helemaal geregeld is. Ze heeft het adres voor je doorgegeven en is in orde. Alleen, zoals ik ook al aangaf, kan het soms komen dat hierdoor vertraging ontstaat. Ik ga er vanuit dat het niet gebeurt, maar moet je altijd in gedachte houden.Wederom top service, bedankt jongens!!
altijd tevreden over prijs/kwaliteit verhouding

Dankje!
Goed weekend!Logica, het mengt toch ook in je maag als je het allebei na elkaar drinkt.. gewoon mengen die hapHey, kan ik gewoon mn whey door mn noxipro shake heen gooien? Anders moet ik er twee nemen en heb al zoveel water op. dus 300 ml water met een volle scoop whey en volle scoop noxipro.
Gaan jullie supplementen van het merk Finaflex opnemen in jullie assortiment?
Ik heb gisteren een Finaflex Ignite sample geprobeert en ik moet zeggen dat dit één van de beste PWO is dat ik ooit heb gebruikt.
Hey, kan ik gewoon mn whey door mn noxipro shake heen gooien? Anders moet ik er twee nemen en heb al zoveel water op. dus 300 ml water met een volle scoop whey en volle scoop noxipro.
Logica, het mengt toch ook in je maag als je het allebei na elkaar drinkt.. gewoon mengen die hap

Ja precies die opneembaarheid zat ik btje mee....ah well zolang je maar jezelf op je donder geeft in de gym

Mass Gainz iForce
Bij product label staat 65gr sugar per serving van 140gr
Dat is bijna de helft ... Klopt dat?
Mvg