XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Beste,
nou, zo te zien ben ik niet de enige met problemen.
Gisterenavond mijn bestelling gedaan (op tijd), en zie nu dat ik hem morgen pas krijg.
alleen probleem is dat ik me werk heb opgegeven als afleveradres (aangezien ik het vandaag had verwacht).
terwijl ik morgen uiteraard lekker in me bed lig en niet aan het werk ben.
helaas, kan gebeuren.

dus ik bel 11 uur bodyenfitshop, kreeg eerst een vrouw (naam vergeten) aan de telefoon en de situatie uitgelegd.
kon geregeld worden en ze zou proberen contact op te nemen met postnl om mijn adres te wijzigen naar mijn factuur adres (huis).

bel ik om 3 uur weer om even te vragen of het gelukt was, aangezien ik niet teruggebeld werd,
kreeg ik te horen dat wat mevrouw eerder zei helemaal niet mogelijk was?
en dat ik morgen ochtend opnieuw moest proberen?
prima, dan het initiatief zelf maar in handen nemen en postnl gebeld.
alles is nu geregeld.

wou het alleen even melden want ik ben meestal niet zo'n zeikerd alleen bij me vorige 2 bestellingen was het ook al fout gegaan.

vorige keer hadden ze bezorgd naar me factuur adres, terwijl ik aan het werk was.
toch stond er duidelijk op de pakbon/factuur dat het afleveradres ergens anders was.
gevalletje niet goed invullen in het systeem.

die keer daarvoor een zak van me Ultra Fine Oats naar de knoppen.
best jammer aangezien ik toch zo rond de 10 bestellingen per jaar zit van in totaal +/- 500 euro.
dat er een keertje iets fout gaat ok, maar het loopt wel heel stroef allemaal de laatste tijd.

toch bedankt voor het lezen.

Mvg een gedupeerde klant... :P

Lekker snelle levering met de Athletic Multi, vandaag al binnen, top!
Ze zijn potverdorie alleen mijn isolaat sachet vergeten :( haha

Dat laat op de avond bestellen en de volgende dag krijgen lukt bij mij ook niet dus dat vermijd ik al. Heb ook al 2x gehad dat het adres wijzigen niet goed ging, maar dat is PostNL en niet B&F. Zijn wat dingen waar je rekening moet houden, voor de rest ben ik in ieder geval zeer te spreken over de service.

Beste,

toch bedankt voor het lezen.

Mvg een gedupeerde klant... :P
Daarvoor is het topic. Je kan ons hier altijd bereiken zodat we gaan kijken naar een snelle en vlotte oplossing. Wat betreft de verzending is altijd heel lastig. Zodra het pakket verzonden is, kunnen we altijd doorgeven aan postNL dat we het adres graag veranderd willen. Enkel levert dit (vaak) vertraging op of lukt nite. Hangt geheel van het moment af dat het gemeld is. Daarop proberen mijn collega's altijd de beste oplossing in te schatten. Alleen wel gelukkig dat het enkele keren achter elkaar, bij jou fout gaat. Ik PM je ook even! :)
Lekker snelle levering met de Athletic Multi, vandaag al binnen, top!
Ze zijn potverdorie alleen mijn isolaat sachet vergeten :( haha
Graag gedaan! :) Athletic Multi is zeker een mooi product en hebben we voor een stuntprijs voorradig. :) De Isolaat sachet voegen we bij jouw volgende bestelling toe, oke? Als je dat aangeeft als opmerking, regelen we het voor je.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Dat laat op de avond bestellen en de volgende dag krijgen lukt bij mij ook niet dus dat vermijd ik al. Heb ook al 2x gehad dat het adres wijzigen niet goed ging, maar dat is PostNL en niet B&F. Zijn wat dingen waar je rekening moet houden, voor de rest ben ik in ieder geval zeer te spreken over de service.
Bedankt voor je complimenten. We doen ook erg ons best en met veel klanten en veel bestellingen is het lastig om overal altijd de beste oplossing aan te bieden. Ook al zijn we er van overtuigd dat dit bijna altijd lukt :)

Ralf

Daarvoor is het topic. Je kan ons hier altijd bereiken zodat we gaan kijken naar een snelle en vlotte oplossing. Wat betreft de verzending is altijd heel lastig. Zodra het pakket verzonden is, kunnen we altijd doorgeven aan postNL dat we het adres graag veranderd willen. Enkel levert dit (vaak) vertraging op of lukt nite. Hangt geheel van het moment af dat het gemeld is. Daarop proberen mijn collega's altijd de beste oplossing in te schatten. Alleen wel gelukkig dat het enkele keren achter elkaar, bij jou fout gaat. Ik PM je ook even! :)
Ralf

Wederom top service, bedankt jongens!!

altijd tevreden over prijs/kwaliteit verhouding

Wederom top service, bedankt jongens!!

altijd tevreden over prijs/kwaliteit verhouding
Heb mijn vrouwelijke collega nog even gevraagd hoe het zit. Het berust waarschijnlijk op een misverstand. Ze kan zich het gesprek nog herinneren en geeft aan dat het helemaal geregeld is. Ze heeft het adres voor je doorgegeven en is in orde. Alleen, zoals ik ook al aangaf, kan het soms komen dat hierdoor vertraging ontstaat. Ik ga er vanuit dat het niet gebeurt, maar moet je altijd in gedachte houden. :)

Ralf

cycle 4 geleverd! merci B&F

you're the best.

Gaan jullie supplementen van het merk Finaflex opnemen in jullie assortiment?
Ik heb gisteren een Finaflex Ignite sample geprobeert en ik moet zeggen dat dit één van de beste PWO is dat ik ooit heb gebruikt.

Hey, kan ik gewoon mn whey door mn noxipro shake heen gooien? Anders moet ik er twee nemen en heb al zoveel water op. dus 300 ml water met een volle scoop whey en volle scoop noxipro.

Hey, kan ik gewoon mn whey door mn noxipro shake heen gooien? Anders moet ik er twee nemen en heb al zoveel water op. dus 300 ml water met een volle scoop whey en volle scoop noxipro.
Logica, het mengt toch ook in je maag als je het allebei na elkaar drinkt.. gewoon mengen die hap

Gaan jullie supplementen van het merk Finaflex opnemen in jullie assortiment?
Ik heb gisteren een Finaflex Ignite sample geprobeert en ik moet zeggen dat dit één van de beste PWO is dat ik ooit heb gebruikt.

Durf ik op dit moment niet te beoordelen! Mijn collega van de inkoop is op dit moment niet aanwezig. Ik ga het in ieder geval aan hem voorstellen, mocht er nieuws zijn dan zijn jullie de eerste die hier van op de hoogte worden gebracht!

Tim

---------- Post toegevoegd 24 May 2013 om 18:53 ----------

Logica, het mengt toch ook in je maag als je het allebei na elkaar drinkt.. gewoon mengen die hap

Het is uiteraard mogelijk! Echter voor de opneembaarheid van de werkzame stoffen is het altijd beter om deze los van elkaar in te nemen;)

Tim

Ja precies die opneembaarheid zat ik btje mee....ah well zolang je maar jezelf op je donder geeft in de gym

Mass Gainz iForce
Bij product label staat 65gr sugar per serving van 140gr :eek:
Dat is bijna de helft ... Klopt dat?

Mvg

wat voor suiker dan ? want suiker is eigenlijk toch niet 'gezond' ? :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven