MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
ilco ik heb een bestelling geplaatst met ref.nr 120244, aangezien ik vorige keer geen sample,s heb gehad moest ik dit bijde volgende bestelling melden, bij deze dus, gr Jekko, overigens de whey perfection is inderdaad perfect,wederom besteld.

Zal het gek veel uitmaken?

Of zal de ECA stack alleen al voldoende doen? ;)
Welke van de 2 genoemde links is dan het sterkste extract? :)

ECA stack is al zot spul he.. ik heb wel een tijdje green thee extract gwn standaard opgenomen in mn cut.. groene thee heeft zijn vetafdrijvende werking al wetenschappelijk bewijzen maar of zoiets veel zal bijdragen aan ECA stack weet ik niet maar er zitten veel anti-oxidanten in, das ook altijd mooi meegenomen he..

---------- Toegevoegd om 12:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:27 ----------

ohja puur vetafdrijvend is die egcg green teaextract veruit de beste

ECA stack is al zot spul he.. ik heb wel een tijdje green thee extract gwn standaard opgenomen in mn cut.. groene thee heeft zijn vetafdrijvende werking al wetenschappelijk bewijzen maar of zoiets veel zal bijdragen aan ECA stack weet ik niet maar er zitten veel anti-oxidanten in, das ook altijd mooi meegenomen he..

Ja heb je ook wel gelijk in, maar wil het altijd zo goed mogelijk doen he ;)
Zal de ECA wel even ze werk alleen laten doen en evt bij de volgende cut wat leuks combineren.

Btw nu op 1 cap bij breakfast en 1 cap bij lunch ;)

Bestelling geplaats met een paar vraagjes in een andere email (Referentie nummer: 120225)

Hopelijk komt het allemaal wel goed ;)

whey perfection bijna op, wacht op nieuwe smaken :(

Jah, ik twijfel tussen orange, peaches en sweet apple :rolleyes:

Tot hoe laat worden pakketjes bezorgd???

Bij Mass&Muscle

Samenstelling per 100 gram
Kcal 457
Eiwit 34,00
Vet 8,8
Koolhydraten 51,00
Voedingsvezels 9,30

Hoeveel van die koolhydraten bestaan uit suikers?

Ik heb trouwens een bestelling geplaatst, samples altijd welkom:) ref: 120366
Shakebekers mag je iemand anders een plezier mee doen eventueel. ;)

Laatst bewerkt:
Bij Mass&Muscle

Samenstelling per 100 gram
Kcal 457
Eiwit 34,00
Vet 8,8
Koolhydraten 51,00
Voedingsvezels 9,30

Hoeveel van die koolhydraten bestaan uit suikers?

Ik heb trouwens een bestelling geplaatst, samples altijd welkom:) ref: 120366
Shakebekers mag je iemand anders een plezier mee doen eventueel. ;)

zijn vooral teff koolhydraten denk

Teff koolhydraten:
Teff staat bekend door zijn superieure voedingskwaliteit, het bevat 11% proteine, 80% complexe koolhydraten en 3% vet.
Het is ook een uitstekende bron van de meest pure complexe koolhydraten, essentiele aminozuren, vezels, mineralen en ijzer.
Teff onderscheidt zich van andere koolhydraten door de zeer langzame verteerbaarheid en het hoge mineralengehalte.

bestelling geplaatst, Referentienummer: 120012
omega 3 en vit. D ftw!
(al betaald )
Heb genoeg samples al van whey perfection, maar die nieuwe smaken wil ik wel eens testen als dat kan

Hoe zit het met mijn bestelling?

Wat doet natadrol en formadrol enz allemaal? Ik lees dat eentje testosteron afremt maar dat is toch slecht?

Wat is het doel precies ervan

Ik zoek een 2de pre work out zodat ik die kan afwisselen met Black Powder, nou zag ik anadraulic state gt staan.
Maar die bevat creatine's en ik heb ook al result voor na de training, Is dat dan teveel van het goeie of ?.

En ik heb result met WMS gemixt, alleen als ik na het trainen pas water toevoeg blijft er redelijk wat plakken op de bodem. Kan ik dan water toevoegen voor de training of verminderd dat de werking van de creatine ?. Trainingen duren meestal uurtje.

ik zoek een 2de pre work out zodat ik die kan afwisselen met black powder, nou zag ik anadraulic state gt staan.
Maar die bevat creatine's en ik heb ook al result voor na de training, is dat dan teveel van het goeie of ?.

En ik heb result met wms gemixt, alleen als ik na het trainen pas water toevoeg blijft er redelijk wat plakken op de bodem. Kan ik dan water toevoegen voor de training of verminderd dat de werking van de creatine ?. Trainingen duren meestal uurtje.

jack3d

Zat ik ook inderdaad naar te kijken. Zal wel jacked worden :P

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven