AndroidHealthClinic

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
@steveng bedankt voor je reactie heb alleen nog de vraag of tms je ook tot aan de limiet helpt of dat je daar echt een energizer voor nodig hebt of ligt dit aan jezelf???.verder denk ik er wel uit te zijn over tms dat ik het maar eens moet gaan proberen en hoop er mooie resultaten mee te behalen.

Normaal krijg ik altijd een mail waarin staat dat mijn bestelling verzonden is, het is nu dinsdag en ik heb die mail nog steeds niet gekregen, kan je even kijken hoe dat zit?

120022

@steveng bedankt voor je reactie heb alleen nog de vraag of tms je ook tot aan de limiet helpt of dat je daar echt een energizer voor nodig hebt of ligt dit aan jezelf???.verder denk ik er wel uit te zijn over tms dat ik het maar eens moet gaan proberen en hoop er mooie resultaten mee te behalen.

hm, het is wat moeilijk uit te leggen..

mss om het heel simpel te stellen, vergelijk crack met een red bull.. je kent die grafiekjes van red bull nzo wel denk ik? dat je eerst een piek omhoog krijgt en erna eronder? nu ja ligt aan de simulanten die erin zitten.. soortgelijke zitte er in crack.. en niet in TMS..
heb je dit nodig om zelf tot aan je limiet te gaan: nee
helpt dit bij sommige om makkelijker tot aan hun limiet te geraken (of erover): ja

met TMS zal je ook makkelijker aan je limiet geraken dankzij beta alanine, citruline malate, ... maar dit zonder de stimulanten.. zonder de crash/dip erna..

hm mn uitleg is beetje bagger, ik weet het, maar probeer het zo goed mogelijk uit te leggen.. maar mss kan iemand het beter hier en corrigeer me als ik iets fout typ he.. het begrip "limiet" is ook mss wat fout gekozen :D

@ benf en weet je ook iets over die enorme dip van crack is die er ook bij tms of is die minder aanwezig en bedankt voor je vorige antwoord natuurlijk

Sterker nog deze dip blijft bij TMS helemaal achterwege. :)

---------- Toegevoegd om 13:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:13 ----------

Normaal krijg ik altijd een mail waarin staat dat mijn bestelling verzonden is, het is nu dinsdag en ik heb die mail nog steeds niet gekregen, kan je even kijken hoe dat zit?

120022

Chauffeur is onderweg.:D

Nog maar eens een mooie bestelling gedaan , hopelijk kan Ilco zorgen voor wat leuke samples ;) ref nr 120487

Als jullie de produkten van Athletic Edge Nutrition binnenkrijgen zal ik die wel nabestellen...
In elk geval toch bedankt ;)

hm, het is wat moeilijk uit te leggen..

mss om het heel simpel te stellen, vergelijk crack met een red bull.. je kent die grafiekjes van red bull nzo wel denk ik? dat je eerst een piek omhoog krijgt en erna eronder? nu ja ligt aan de simulanten die erin zitten.. soortgelijke zitte er in crack.. en niet in TMS..
heb je dit nodig om zelf tot aan je limiet te gaan: nee
helpt dit bij sommige om makkelijker tot aan hun limiet te geraken (of erover): ja

met TMS zal je ook makkelijker aan je limiet geraken dankzij beta alanine, citruline malate, ... maar dit zonder de stimulanten.. zonder de crash/dip erna..

hm mn uitleg is beetje bagger, ik weet het, maar probeer het zo goed mogelijk uit te leggen.. maar mss kan iemand het beter hier en corrigeer me als ik iets fout typ he.. het begrip "limiet" is ook mss wat fout gekozen :D

ik vind het een perfecte uitleg want ik snap het :Dheel erg bedankt en ik ga het maar een bestellen.ben ik van die dip af .:)en nogmaals bedankt

Nog maar eens een mooie bestelling gedaan , hopelijk kan Ilco zorgen voor wat leuke samples ;) ref nr 120487

Als jullie de produkten van Athletic Edge Nutrition binnenkrijgen zal ik die wel nabestellen...
In elk geval toch bedankt ;)

:thumbs: Dank je!! Ik regel het..:)

Ilco wanneer ik een bestelling geplaatst heb betalend via vooraf overschrijven maar ik denk alvorens te betalen dat ik nog wat moet hebben ... gewoon nieuwe bestelling doen en zo laten? Ik sta dan niet met een zwarte vlag in jullie systeem voor irritant doen ofzo? :D

Al enige idee wat de nieuwe weekaanbiedingen worden?

Ilco wanneer ik een bestelling geplaatst heb betalend via vooraf overschrijven maar ik denk alvorens te betalen dat ik nog wat moet hebben ... gewoon nieuwe bestelling doen en zo laten? Ik sta dan niet met een zwarte vlag in jullie systeem voor irritant doen ofzo? :D

Al enige idee wat de nieuwe weekaanbiedingen worden?

Bestel maar gewoon, dat is altijd goed:)
Ik heb eigenlijk nog geen idee wat de weekaanbieding wordt. We lopen een beetje achter met het werk. Lekker druk:D

kan ik powerfull stacken met tms

je moet GHenerate ook eens bekijken, is zelfde (denk ik) en cheaper, ik ga met die GHenerate beginne (zie log) en ja is goeie stack denk
heb powerfull al thuis liggen nu eerst da potje leeg maken ,ik neem het zo 1u voor trainen wey 30min voor pf en dan 15min voor tms+ wms en achter training nog eens tms met wms

---------- Toegevoegd om 14:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:53 ----------

heb je logje al bekeeken zie er goe uit:)

heb powerfull al thuis liggen nu eerst da potje leeg maken ,ik neem het zo 1u voor trainen wey 30min voor pf en dan 15min voor tms+ wms en achter training nog eens tms met wms

---------- Toegevoegd om 14:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:53 ----------

heb je logje al bekeeken zie er goe uit:)

mn logje is tot nu toe natadrol, zonder GHenerate.. die ga ik nu meelogge :)
hoe ga je op die powerfull? lees vaak dat mensen van die GH-boosters een diepere slaap kregen nzo.. jij? mss een reviewtje maken?
en zietr een goeie combo uit dat je doet :)

bedankt me pot is bijna op dus word een orange smaak dan

erg tevreden over body fitshop

mn logje is tot nu toe natadrol, zonder GHenerate.. die ga ik nu meelogge :)
hoe ga je op die powerfull? lees vaak dat mensen van die GH-boosters een diepere slaap kregen nzo.. jij? mss een reviewtje maken?
en zietr een goeie combo uit dat je doet :)

kan er nog nie veel van zeggen met tms ben ik al 2weken bezig en heb al veel kracht gainsen meer volume met pf ben ik vandaag begonnen nu gaan trainen

---------- Toegevoegd om 15:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:14 ----------

ik ook gewoon top

hallo body en fit heb net een bestelling geplaatst voor de tms.ref 120525.bedankt voor jullie hulp met uitzoeken en alle adviezen (ben ik ook van jullie gewend)als je nog leuke samples heb hou ik me zeker aanbevolen.groetjes marcus ps jullie hebben de whey perfection te lekker gemaakt hahah

hallo body en fit heb net een bestelling geplaatst voor de tms.ref 120525.bedankt voor jullie hulp met uitzoeken en alle adviezen (ben ik ook van jullie gewend)als je nog leuke samples heb hou ik me zeker aanbevolen.groetjes marcus ps jullie hebben de whey perfection te lekker gemaakt hahah

:thumbs: Dank je! Regel ik direct:)

---------- Toegevoegd om 15:34 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:33 ----------

:thumb: Dank je. De Fresh Orange gaat je verrassen:)

moet je trouwens nog opladen met tms of kan je het gewoon gaan gebruiken als in de beschrijving op jullie site (was ik vergeten te vragen)en bedankt dat je het gelijk gaat regelen groetjes

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven