kareldeboer
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 93
- Lengte
- 1m94
- Massa
- 94kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik heb anadraulic state gt bij jullie besteld.
Op de verpakking hebben ze het er over dat er 1 maatschep etc van 16gr genomen moet worden.
Open ik de pot, zit er geen maatschep in.. Klopt dit? of hoort er wel een maatschep in te zitten?
alvast bedankt voor jullie reactieZal het gek veel uitmaken?
Of zal de ECA stack alleen al voldoende doen?
Welke van de 2 genoemde links is dan het sterkste extract?![]()

ilco ik heb een bestelling geplaatst met ref.nr 120244, aangezien ik vorige keer geen sample,s heb gehad moest ik dit bijde volgende bestelling melden, bij deze dus, gr Jekko, overigens de whey perfection is inderdaad perfect,wederom besteld.

Bestelling geplaats met een paar vraagjes in een andere email (Referentie nummer: 120225)
Hopelijk komt het allemaal wel goed![]()
als het goed is vandaag is huis!Bestelling 120254 http://www.bodyenfitshop.nl/combi-voordeel/body-fit-sportsnutrition/perfect-protein-stack strawberry kijk er naar uit![]()
De bestelling zal nog deze week bij je zijn. + wat samples van andere smaken.Jah, ik twijfel tussen orange, peaches en sweet apple![]()
Dat is lastig kiezen

Helaas mijn pakketje gisteren niet ontvangen.
Heb ook geen mailtje ontvangen waarin ik het proces zou kunnen volgen, dus ik hoop dat mijn eiwitten vandaag aankomen.![]()

Referentie nummer: 119786Wat is het referentienummer? Dan kijk ik wel even voor je![]()

Hou ik het wel even bij alleen de ECAghehe
Toevallig 1 minuut geleden weer wat bij je besteld!
Purple wraath
Referentie: 120465
Als je eventueel nog wat leuke samples hebt van een preworkout of iets anders het is welkom![]()

Ik zoek een 2de pre work out zodat ik die kan afwisselen met Black Powder, nou zag ik anadraulic state gt staan.
Maar die bevat creatine's en ik heb ook al result voor na de training, Is dat dan teveel van het goeie of ?.
En ik heb result met WMS gemixt, alleen als ik na het trainen pas water toevoeg blijft er redelijk wat plakken op de bodem. Kan ik dan water toevoegen voor de training of verminderd dat de werking van de creatine ?. Trainingen duren meestal uurtje.
Dank je! Al klaar voor verzending..dilema dilema.ik ga over 6 weken op vakantie en wil er dan natuurlijk goed uitzien,maar...
ik gebruik nu een tijdje crack bevalt wel en win er ook wel wat droge massa mee,maar ik krijg er een gigantische dip van(2 uur na trainen moet ik gewoon slapen)dit is geen probleem als in in de avond train maar wel als ik in de middag of ochtend bezig ben geweest.nu heb ik zitten kijken op de site en kom ik uit op tms nu is mijn vraag of deze veel vocht vast houd want dat vind ik dan zonde.en geeft het dezelfde effect als crack.ik heb het niet nodig om meer gefocust te zijn of een giga kick te krijgen want dat krijg ik wel als ik goed train haha.maar een pomp vind ik wel fijn.ik hoop dat jullie mij een advies kunnen geven en me kunnen vertellen waar die mega dip vandaan komt want andere mensen kunnen juist niet slapen als ze dit soort producten gebruiken.ben ik dan gevoeliger voor een bepaalde stof die er in zit of zoalvast bedankt voor jullie reactie

en komen vandaag weer.
Misschien lullig vraagje, maar zou ik misschien een shakebeker kunnen krijgen ipv een bidon? Heb namelijk al 3 bidons en de shakebekers vliegen er doorheen bij mij.![]()
Morgen in huis! Dank je
wie die nieuwe smaken van whey perfection al heeft geprobeerd laat mij even weten welke lekkerste is bedankt
Ik heb deze al gehad (zit nu aan de Sunny Peach) en weet 100% zeker dat je meer dan tevreden zult zijn. Niet lekker = geld terug
dilema dilema.ik ga over 6 weken op vakantie en wil er dan natuurlijk goed uitzien,maar...
ik gebruik nu een tijdje crack bevalt wel en win er ook wel wat droge massa mee,maar ik krijg er een gigantische dip van(2 uur na trainen moet ik gewoon slapen)dit is geen probleem als in in de avond train maar wel als ik in de middag of ochtend bezig ben geweest.nu heb ik zitten kijken op de site en kom ik uit op tms nu is mijn vraag of deze veel vocht vast houd want dat vind ik dan zonde.en geeft het dezelfde effect als crack.ik heb het niet nodig om meer gefocust te zijn of een giga kick te krijgen want dat krijg ik wel als ik goed train haha.maar een pomp vind ik wel fijn.ik hoop dat jullie mij een advies kunnen geven en me kunnen vertellen waar die mega dip vandaan komt want andere mensen kunnen juist niet slapen als ze dit soort producten gebruiken.ben ik dan gevoeliger voor een bepaalde stof die er in zit of zoalvast bedankt voor jullie reactie
B&F, ik had aan vraag, Result mix ik met WMS, wat trouwens de smaak van result goed te doen maakt. Alleen het nadeel is omdat ik water pas toevoeg na de training er een deel blijft plakken op de bodem, Dus vroeg me af kan ik voor de training het water al toevoegen?
Of verminderd dat de werking van Result?, Ik train ongeveer een uur maximaal dus.
En heb weer geen track& trace ontvangen, maar zoals vorige keer vertrouw ik erop dat die morgen komt![]()
result met WMS mixen is overigens een slimme zet 
wie die nieuwe smaken van whey perfection al heeft geprobeerd laat mij even weten welke lekkerste is bedankt

Deze is vandaag verzonden. Deze zal je dan morgen ontvangen.![]()