MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb anadraulic state gt bij jullie besteld.
Op de verpakking hebben ze het er over dat er 1 maatschep etc van 16gr genomen moet worden.
Open ik de pot, zit er geen maatschep in.. Klopt dit? of hoort er wel een maatschep in te zitten?

Bestelling geplaatst :thumbs:
Ref: 120449

Ik heb anadraulic state gt bij jullie besteld.
Op de verpakking hebben ze het er over dat er 1 maatschep etc van 16gr genomen moet worden.
Open ik de pot, zit er geen maatschep in.. Klopt dit? of hoort er wel een maatschep in te zitten?

Al met een vork de hele pot doorgespit? Kan ook zijn dat die helemaal onderop zit.

dilema dilema.ik ga over 6 weken op vakantie en wil er dan natuurlijk goed uitzien,maar...
ik gebruik nu een tijdje crack bevalt wel en win er ook wel wat droge massa mee,maar ik krijg er een gigantische dip van(2 uur na trainen moet ik gewoon slapen)dit is geen probleem als in in de avond train maar wel als ik in de middag of ochtend bezig ben geweest.nu heb ik zitten kijken op de site en kom ik uit op tms nu is mijn vraag of deze veel vocht vast houd want dat vind ik dan zonde.en geeft het dezelfde effect als crack.ik heb het niet nodig om meer gefocust te zijn of een giga kick te krijgen want dat krijg ik wel als ik goed train haha.maar een pomp vind ik wel fijn.ik hoop dat jullie mij een advies kunnen geven en me kunnen vertellen waar die mega dip vandaan komt want andere mensen kunnen juist niet slapen als ze dit soort producten gebruiken.ben ik dan gevoeliger voor een bepaalde stof die er in zit of zo???alvast bedankt voor jullie reactie

Zal het gek veel uitmaken?

Of zal de ECA stack alleen al voldoende doen? ;)
Welke van de 2 genoemde links is dan het sterkste extract? :)

De EGCg

ECA is op zich natuurlijk voldoende:D

---------- Toegevoegd om 10:56 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:55 ----------

ilco ik heb een bestelling geplaatst met ref.nr 120244, aangezien ik vorige keer geen sample,s heb gehad moest ik dit bijde volgende bestelling melden, bij deze dus, gr Jekko, overigens de whey perfection is inderdaad perfect,wederom besteld.

Vandaag in huis:)

B&F, ik had aan vraag, Result mix ik met WMS, wat trouwens de smaak van result goed te doen maakt. Alleen het nadeel is omdat ik water pas toevoeg na de training er een deel blijft plakken op de bodem, Dus vroeg me af kan ik voor de training het water al toevoegen?
Of verminderd dat de werking van Result?, Ik train ongeveer een uur maximaal dus.

En heb weer geen track& trace ontvangen, maar zoals vorige keer vertrouw ik erop dat die morgen komt :thumbs:

Laatst bewerkt:
Bestelling geplaats met een paar vraagjes in een andere email (Referentie nummer: 120225)

Hopelijk komt het allemaal wel goed ;)

Yes:D als het goed is vandaag is huis!

---------- Toegevoegd om 10:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:58 ----------

Dank je:) De bestelling zal nog deze week bij je zijn. + wat samples van andere smaken.

Mag ik misschien het mailtje waarmee ik mijn pakketje kan volgen:)
119786
Bedankt:D

Hou ik het wel even bij alleen de ECA ;) ghehe

Toevallig 1 minuut geleden weer wat bij je besteld!

Purple wraath :)

Referentie: 120465

Als je eventueel nog wat leuke samples hebt van een preworkout of iets anders het is welkom :D

Tnt bezorgd tot 9uur in de avond, volgens site van tnt.

Hoe zit het met mijn bestelling?

Deze is vandaag verzonden. Deze zal je dan morgen ontvangen.:cool:

---------- Toegevoegd om 11:09 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:08 ----------

Helaas mijn pakketje gisteren niet ontvangen.:(
Heb ook geen mailtje ontvangen waarin ik het proces zou kunnen volgen, dus ik hoop dat mijn eiwitten vandaag aankomen.:)

Wat is het referentienummer? Dan kijk ik wel even voor je:)

Hou ik het wel even bij alleen de ECA ;) ghehe

Toevallig 1 minuut geleden weer wat bij je besteld!

Purple wraath :)

Referentie: 120465

Als je eventueel nog wat leuke samples hebt van een preworkout of iets anders het is welkom :D

Misschien lullig vraagje, maar zou ik misschien een shakebeker kunnen krijgen ipv een bidon? Heb namelijk al 3 bidons en de shakebekers vliegen er doorheen bij mij. ;)

Ik zoek een 2de pre work out zodat ik die kan afwisselen met Black Powder, nou zag ik anadraulic state gt staan.
Maar die bevat creatine's en ik heb ook al result voor na de training, Is dat dan teveel van het goeie of ?.

En ik heb result met WMS gemixt, alleen als ik na het trainen pas water toevoeg blijft er redelijk wat plakken op de bodem. Kan ik dan water toevoegen voor de training of verminderd dat de werking van de creatine ?. Trainingen duren meestal uurtje.

De creatine kan makkelijk samen, dat wordt niet teveel van het goede.
Ik zou het zelf na mengen direct opdrinken voor de zekerheid. Dus beter los poeder meenemen anders.

---------- Toegevoegd om 11:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:24 ----------

Bestelling geplaatst :thumbs:
Ref: 120449

:)Dank je! Al klaar voor verzending..

---------- Toegevoegd om 11:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:27 ----------

dilema dilema.ik ga over 6 weken op vakantie en wil er dan natuurlijk goed uitzien,maar...
ik gebruik nu een tijdje crack bevalt wel en win er ook wel wat droge massa mee,maar ik krijg er een gigantische dip van(2 uur na trainen moet ik gewoon slapen)dit is geen probleem als in in de avond train maar wel als ik in de middag of ochtend bezig ben geweest.nu heb ik zitten kijken op de site en kom ik uit op tms nu is mijn vraag of deze veel vocht vast houd want dat vind ik dan zonde.en geeft het dezelfde effect als crack.ik heb het niet nodig om meer gefocust te zijn of een giga kick te krijgen want dat krijg ik wel als ik goed train haha.maar een pomp vind ik wel fijn.ik hoop dat jullie mij een advies kunnen geven en me kunnen vertellen waar die mega dip vandaan komt want andere mensen kunnen juist niet slapen als ze dit soort producten gebruiken.ben ik dan gevoeliger voor een bepaalde stof die er in zit of zo???alvast bedankt voor jullie reactie

Er zitten zeer goede creatines in dus het risico op vocht in beperkt. Qua resultaat in de zin van kracht, groei en herstel mag je van Total Muscle Solution echt meer verwachten als van Crack. :cool:

---------- Toegevoegd om 11:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:29 ----------

Referentie nummer: 119786
Bedankt.:D

Ze zijn al bij je aan de deur geweest:D en komen vandaag weer.
(zie email:cool:

wie die nieuwe smaken van whey perfection al heeft geprobeerd laat mij even weten welke lekkerste is bedankt

Misschien lullig vraagje, maar zou ik misschien een shakebeker kunnen krijgen ipv een bidon? Heb namelijk al 3 bidons en de shakebekers vliegen er doorheen bij mij. ;)

Doe ik;) Morgen in huis! Dank je:)

---------- Toegevoegd om 11:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:37 ----------

wie die nieuwe smaken van whey perfection al heeft geprobeerd laat mij even weten welke lekkerste is bedankt

Sunny Peach, Sweet Apple en Fresh Orange kun je echt op mijn verantwoording nemen:D Ik heb deze al gehad (zit nu aan de Sunny Peach) en weet 100% zeker dat je meer dan tevreden zult zijn. Niet lekker = geld terug:D

das van de energizer dat je een dip krijg, je gaat harder dan je normaal gaat en gaat beetje over je limiet erna moet je daarvoor "boeten" met een dip.. diegene die er niet van kunnen slapen, daar is die energizer nog niet bij verwerkt.. zodra die is uitgewerkt krijgen die ook een dip.. (grootte van de dip hangt af van welke mate de energizer effect op je heeft)
TMS zal dit niet hebben aangezien hier geen stimulanten inzitten (die je over je limiet laten gaan)
TMS zal van vochtretentie echt beperkt zijn aangezien er maar minimaal CM inzit.. qua herstel zit je ook beter dan crack
als je focus/rush minder belangrijk vindt dan zou ik echt 100% voor total muscle solution gaan.. zitten veel meer werkzame ingrediënten in

B&F, ik had aan vraag, Result mix ik met WMS, wat trouwens de smaak van result goed te doen maakt. Alleen het nadeel is omdat ik water pas toevoeg na de training er een deel blijft plakken op de bodem, Dus vroeg me af kan ik voor de training het water al toevoegen?
Of verminderd dat de werking van Result?, Ik train ongeveer een uur maximaal dus.

En heb weer geen track& trace ontvangen, maar zoals vorige keer vertrouw ik erop dat die morgen komt :thumbs:

ik snap je probleem.. dat heb je idd als je poeder eerst doet en erna water erbij.. toch er zit een CM mesh in, als je op voorhand gaat mixen met water zal je al een (hoewel in beperkte mate) omvorming tot creatinine hebben.. dewelke dus af te raden is.. ik zou zeggen, neem twee potjes mee, eentje met poeder erin en dan vul je na training andere met water en kap je vanuit potje met poeder het erbij :) result met WMS mixen is overigens een slimme zet ;)

ik vandaag orange ontvangen en mmmmm LEKKER :D
heb het met melk gemixt, vnv of morgen met water eens proberen!
ik hou je op de hoogte!
Over "de lekkerste" kan ik nog nix zeggen wnt sweet apple en sunny peach heb ik nog niet geprobeerd.. maar orange is wel een aanrader :)

Ik heb vandaag mn GHenerate, body%meter(s) en whey perfection orange dus binnen gekregen!! (zoals je hierboven al kon lezen)
GHenerate, body%meters zal ik in mn log over posten
en zoals ik hierboven al zei, die whey perfection orange bevalt me UITSTEKEND :D

Laatst bewerkt:
@ benf en weet je ook iets over die enorme dip van crack is die er ook bij tms of is die minder aanwezig en bedankt voor je vorige antwoord natuurlijk

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven