djryan87
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 657
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 99kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
We hopen met 1-2 weken dat deze er weer bij zitRalf, Syntha-6 Chocolate Peanut Butter, hebben jullie deze normaal gesproken in het assortiment zitten? Zo ja, wanneer komt deze weer op voorraad?

De Whey Hydrolisaat is vanaf vandaag weer voorradig. Hij staat al op de site!
Whey Hydrolisaat
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
---------- Post toegevoegd 11 June 2013 om 16:42 ----------
We hopen met 1-2 weken dat deze er weer bij zit
Ralf
Is het heel druk bij jullie? Had om 12 uur een mail gestuurd maar nog geen antwoord gehad.
Haha, de maltox ruikt niet zo lekker, niet vies ofzo, maar de dextro ruik je gwn dat het zoet is. En Miss is het uit geld gebrek, maar dextro of iets dergelijks is sowieso altijd mijn eerste en enige optie meteen na het trainen. Zelf maken of iets is altijd goedkoper en naar mijn mening ook beter. Wat dat betreft ben ik best een bro![]()

Haha ja eigenlijk is magnificent totaal niet nodig maar had die gekocht toen ik net begon met supps te kopen. Heb me nu wat beter ingelezen en concludeer dat dextrose eigenlijk de beste prijs/kwaliteit verhouding heeft als post-wo. Malto kan er nog bij maar als je (een tijdje) na dextro gaat eten dan is malto ook overbodig. En getxxl zei dat dextro+malto een prima combi is maar als je al whey na de training neemt dan kan je daar al een insulinepiek van krijgen waardoor het gewenste effect van dextro al bereikt wordt en het dus weer een soort van overbodig maakt. Maar als ik klaar ben met cutten ga ik ook weer post wo dextro en malto combineren, en inderdaad zelf de ingredienten kopen en door elkaar doen is een stuk effectiever en goedkoper![]()
Leuk dat jullie allemaal kleding hebben! Maar wanneer komen jullie eigen spullen weer?
Bij een aantal spullen staat trouwens kies smaak ipv kies maat![]()
Die smaak/maat is een bug in de site, we proberen dat te fixen
ziet er inderdaad een beetje gek uit!True, de insluline piek, Zrgt er voor dat alle koolhydraten sneller worden opgenomen. Het heeft geen effect op de opname van eiwitten in e spieren zelf. Na het trainen ben je sowieso leeg geraakt en is het toch fijn om binnen 15 minuten je koolhydraten aan te vullen. Im a half a bro, and it works for me.
Daarom ook dat diabetici altijd koolhydraten nodig hebben omdat ze anders een hypo krijgen bij het spuiten. Ik vroeg dat namelijk aan mijn docent en eiwit doet idd de insuline piek ontstaan, maar levert niet wat je lichaam nodig heeft wanneer die piek is gecreëerd.

Leuk dat jullie allemaal kleding hebben! Maar wanneer komen jullie eigen spullen weer?
Bij een aantal spullen staat trouwens kies smaak ipv kies maat![]()

Tim/Ralf ik ben op zoek naar iets waardoor mijn spieren even meer gaan/kunnen groeien ( of is dit een stomme/rare vraag ??)
Ik heb al:
Magnificent
No-Explode
Nitrix2.0
Humanabol
Omega 3
Amino super tabs
Isolaat perfection
Welke kan ik vervangen of is/moet het goed zijn zo![]()

idd
Haha
Zo laten. Ik zou zelf eerder creatine mono los pakken en evt dextrose en caffeine erbij ter vervanging van wat supps, maar dat is meer vanuit financieel oogpunt![]()
Ik adviseer het om zo te houden. Je hebt hiermee een heel compleet pakket met voor alles iets. Meer is absoluut overkill. Je hebt ook al Magnificent dus los Dextrose/WMS is niet nodig. Zodra dit op is kunnen we altijd kijken naar een andere stack en afstemmen op je doelenTim/Ralf ik ben op zoek naar iets waardoor mijn spieren even meer gaan/kunnen groeien ( of is dit een stomme/rare vraag ??)
Ik heb al:
Magnificent
No-Explode
Nitrix2.0
Humanabol
Omega 3
Amino super tabs
Isolaat perfection
Welke kan ik vervangen of is/moet het goed zijn zo![]()
Dat is geen probleem. Supplementen zijn hulpmiddelen maar geen vervanging van voedsel, trainning en rust. Uiteraard is geduld ook niet te vervangen. Als je goed volhoud, komt resultaat vanzelf
Succces!Jazeker. Micellar Casein Perfection in vanille behoort tot onze meest verkochte smaken. Ik hoop deze week nog, anders word het 1-2 weken. Als het goed is krijgen we deze week nog een levering van ons huismerkHeej,
Komt de Micellar Casein Perfection nog weer beschikbaar in de smaak vanille? Die is me altijd erg goed bevallen namelijk.
En is naturel smaakloos?
Bedankt!
UIteraard is "naturel" smaakloos en vrij van geur, kleur, smaak en zoetstoffen. Ik adviseer het om zo te houden. Je hebt hiermee een heel compleet pakket met voor alles iets. Meer is absoluut overkill. Je hebt ook al Magnificent dus los Dextrose/WMS is niet nodig. Zodra dit op is kunnen we altijd kijken naar een andere stack en afstemmen op je doelenDat is geen probleem. Supplementen zijn hulpmiddelen maar geen vervanging van voedsel, trainning en rust. Uiteraard is geduld ook niet te vervangen. Als je goed volhoud, komt resultaat vanzelf
Succces!
Ralf
Voor financieel oogpunt hoef ik het niet te doen maar bedankt !
http://www.bodyenfitshop.nl/andere-producten/accessoires/best-body-nutrition/hardcore-gloves/
Hoe kan ik de juiste maat hiervan bepalen ?? Ralf/Tim
http://www.bodyenfitshop.nl/carbs/dextrose/body-fit-sportsnutrition/dextrose-pure/
Kan dit ook als toevoeging in de Cut ??
http://www.bodyenfitshop.nl/workouts/tijdens-de-training/body-fit-sportsnutrition/anabolic-wms/
Of is deze beter tijdens de Cut ??
Ik zou persoonlijk helemaal niks qua suikers in de cut nemen, zonde want die kcal kan je beter gebruiken om je maag enigszins te vullen 

Geen probleemIk zou persoonlijk helemaal niks qua suikers in de cut nemen, zonde want die kcal kan je beter gebruiken om je maag enigszins te vullen
Oh en ik heb mijn maat bepaald door naar een fysieke winkel te gaan, daar te passen en de grootste maat paste net niet dus via webshop 1 maatje groter gepakt en die zit goed![]()

maar ik geloof dat over het algemeen fitnesshandschoenen dezelfde grote qua maten hebben als normale handschoenen, dus mocht je die hebben zou ik gewoon dezelfde maat pakken![]()