MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik gebruik nog een oude bidon van jullie (van het merk eurobottle). Is deze van een minder hoge kwaliteit dan de huidige bidon's?

Ik gebruik nog een oude bidon van jullie (van het merk eurobottle). Is deze van een minder hoge kwaliteit dan de huidige bidon's?

/BnF modus aan

Onze oude bidon, de Eurobottle is van zeer hoogwaardige kwaliteit en een uitstekend stuk plastic waar je heerlijk uit kunt drinken!

Maar onze nieuwe bidon is nog veel beter, door jullie feedback zijn we erin geslaagd om een nog beter product neer te zetten, voor een nog scherpere prijs!

Groetjes,
Ralf of Tim ofzo

Denk dat je ongeveer zo'n antwoord wel kunt verwachten :D

/BnF modus aan

Onze oude bidon, de Eurobottle is van zeer hoogwaardige kwaliteit en een uitstekend stuk plastic waar je heerlijk uit kunt drinken!

Maar onze nieuwe bidon is nog veel beter, door jullie feedback zijn we erin geslaagd om een nog beter product neer te zetten, voor een nog scherpere prijs!

Groetjes,
Ralf of Tim ofzo

ghehehe:D:p

/BnF modus aan

Groetjes,
Ralf of Tim ofzo

Hahaha :D Je bent me voor! Niets aan toe te voegen:eek: Nee, we hebben gekozen voor een andere leverancier. De oude bidonnen (die grijze?) van ongeveer een jaar geleden kregen we nogal veel klachten over vanwege het rubber. Hierdoor is meer lekkage. We hebben nu een andere leverancier die dit moet opvangen. Tevens wilden we een ander kleurtje en vinden dit nieuwe erg tof :) Bidon
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Ralf

Hoi Ralf,

ik ben een grootgebruiker van eiwitpoeders en al een aantal jaar vaste klant bij jullie. Nu ben ik me de laatste tijd wat meer aan het verdiepen in de verschillende emulgators, additieven, zoetstoffen etc. en heb besloten dat ik deze stoffen vanaf nu zo min mogelijk wil binnenkrijgen. Verkopen jullie eiwitpoeder zonder aspartaam, sucralose, acesulfaam-k en al die andere toevoegingen?

Groet, Mike

Hoi Ralf,

ik ben een grootgebruiker van eiwitpoeders en al een aantal jaar vaste klant bij jullie. Nu ben ik me de laatste tijd wat meer aan het verdiepen in de verschillende emulgators, additieven, zoetstoffen etc. en heb besloten dat ik deze stoffen vanaf nu zo min mogelijk wil binnenkrijgen. Verkopen jullie eiwitpoeder zonder aspartaam, sucralose, acesulfaam-k en al die andere toevoegingen?

Groet, Mike
Hoi Mike! Jazeker, deze hebben we ook zoetstof en kleurvrij. Namelijk Whey Perfection Naturel. Deze hebben we ook in de Isolaat en Micellar Casein vorm. Je herkent het aan zijn naturel vorm ;)

Ralf

Hoi Ralf,

Groet, Mike

Ik had begrepen de de "Naturel" smaak (van Whey perfection) geen van die stoffen zou bevatten.
OK NM Ralf is me voor..
Die naturel smaakt ook helemaal niet vervelend, eerder smaakloos dan bitter ofzo..

vrinden van b en f,

Heb weet een kuup whey besteld. Heb je een adviesje voor me van pre workout. gezien mijn carbcycling op een keto voedingsschema, liefst iets met zero carbs...

sample is leuk, maa advies is ook goed :-)

Beste B&F, bedankt voor de reactie over mijn bestelling.
Echter heb ik nog wel een opmerking over 'voor 22.00uur besteld morgen in huis'. Ik heb nu 2 keer een bestelling geplaatst op een maandagavond tussen 19.30 en 20.00 (eind mei en vorige week) maar beide keren kwam het een werkdag -later- in huis en dus niet de volgende werkdag.
Niet dat ik er wakker om lig maar ik vind dat jullie hier op moeten letten (aanpassen) of PostNL eens mogen aanspreken.

Laatst bewerkt:
vrinden van b en f,

Heb weet een kuup whey besteld. Heb je een adviesje voor me van pre workout. gezien mijn carbcycling op een keto voedingsschema, liefst iets met zero carbs...

sample is leuk, maa advies is ook goed :-)
In de meeste pre-workouts zitten vaak 1-2 gram koolhydraten voor de smaak en opneembaarheid. Je zou eens naar een "Ultra concentrated" kunnen kijken. Deze zijn altijd zga vrij ervan. Helaas hebben we geen samples hiervgan op dit moment.
Beste B&F, bedankt voor de reactie over mijn bestelling.
Echter heb ik nog wel een opmerking over 'voor 22.00uur besteld morgen in huis'. Ik heb nu 2 keer een bestelling geplaatst op een maandagavond tussen 19.30 en 20.00 (eind mei en vorige week) maar beide keren kwam het een werkdag -later- in huis en dus niet de volgende werkdag.
Niet dat ik er wakker om lig maar ik vind dat jullie hier op moeten letten (aanpassen) of PostNL eens mogen aanspreken.
Kun je me jouw referentienummer even geven van deze ordeR? Alle orders worden namelijk voor 22u verstuurd, altijd. We moeten dan kijken waar het fout gaat en dit tackelen. Wellicht dat er tijdens het transport iets fout gaat. Als je me dit geeft, kan ik er voor je na kijken.

Ralf

B&F heren,

de tropical smoothie smaak (perfect protein) waar moet ik hierbij aan denken?
Zit te twijfelen tussen banaan of die namelijk.

De Glycobol is een NO-product in capsule-vorm en is puur gericht op pomp. Niet te vergelijken met een compleet Pre-workout product zoals een No-Xplode of Conquer die veel completer zijn met onder andere stimulanten zoals caffeine die zorgen voor een energieboost!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Tim

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven