XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Even een testimonial van mezelf :

Heb de nacht van zondag op maandag me geld overgemaakt voor een monsterbestelling van 130 euro. Gevraagd aan ilco voor een extra shaker (voor een vriend) en wat samples. Aangezien ik in België woon en de overschrijving een dagje onderweg is tussen de twee banken (ik zit niet bij Fortis), had ik de bestelling niet verwacht voor vrijdag.

Om 15 u daarjuist !!! Belt me daar zo'n gast aan, duidelijk geïrriteerd door het 10 kilo wegende pak dat hij voor mijn voeten neerploft ! Bedankt B&F voor de vet snelle levering en alle samples. Deze ga ik allemaal uitdelen op onze gym (hoewel deze exclusiviteit heeft bij Maximize hehehe), en de NoXplode samples ga ik zelf eens testen. Geweldige service !

moet je trouwens nog opladen met tms of kan je het gewoon gaan gebruiken als in de beschrijving op jullie site (was ik vergeten te vragen)en bedankt dat je het gelijk gaat regelen groetjes

nope, opladen niet nodig, komt door de gevorderde creatines erin ;)

moet je trouwens nog opladen met tms of kan je het gewoon gaan gebruiken als in de beschrijving op jullie site (was ik vergeten te vragen)en bedankt dat je het gelijk gaat regelen groetjes

Met de TMS is een oplaadfase niet nodig:)

---------- Toegevoegd om 16:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:23 ----------

nope, opladen niet nodig, komt door de gevorderde creatines erin ;)

:) dank je (had je antwoord even niet gezien;) excuus..

---------- Toegevoegd om 16:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:23 ----------

Even een testimonial van mezelf :

Heb de nacht van zondag op maandag me geld overgemaakt voor een monsterbestelling van 130 euro. Gevraagd aan ilco voor een extra shaker (voor een vriend) en wat samples. Aangezien ik in België woon en de overschrijving een dagje onderweg is tussen de twee banken (ik zit niet bij Fortis), had ik de bestelling niet verwacht voor vrijdag.

Om 15 u daarjuist !!! Belt me daar zo'n gast aan, duidelijk geïrriteerd door het 10 kilo wegende pak dat hij voor mijn voeten neerploft ! Bedankt B&F voor de vet snelle levering en alle samples. Deze ga ik allemaal uitdelen op onze gym (hoewel deze exclusiviteit heeft bij Maximize hehehe), en de NoXplode samples ga ik zelf eens testen. Geweldige service !

:thumbs:

By the way, even een vreemd vraagje : Zit er in whey perfection of in NoXPlode toevallig bestanddelen die sporen van noten bevatten ?

damn :roflol:

dat stopje dat je over je shaker van jullie kan draaien is net zo groot als het afvoerputje in mijn lavabo...bijna 20 min bezig geweest om dat ding eruit te krijgen :roflol:

damn :roflol:

dat stopje dat je over je shaker van jullie kan draaien is net zo groot als het afvoerputje in mijn lavabo...bijna 20 min bezig geweest om dat ding eruit te krijgen :roflol:

he wat bedoel je daarmee ? Krijg je die stop er niet afgedraaid ? :p
Wat meer wrist curls doen in de gym ! Op termijn zal het je wel lukken !

he wat bedoel je daarmee ? Krijg je die stop er niet afgedraaid ? :p
Wat meer wrist curls doen in de gym ! Op termijn zal het je wel lukken !

Nee...de stop kwam vast te zitten in het putje in mijn lavabo toen ik mijn beker aan het afwassen was..ik kreeg het er niet uit omdat het net de grootte was om er nipt in te passen :roflol:

edit: dit ding

aws601.jpg

Laatst bewerkt:
:roflol:
hahaha suckt dat effe :D

aaaah hahaha grappig :D

20 minuten :roflol:

wel grappig, hehe.

Damn wat is die bananenwhey ook lekker ;)
zo ongeloofelijk zoet, bijna niet te geloven dat er zo weinig carbs in zitten

Laatst bewerkt:
Wanneer wordt Speed Stack Pumped N.O. terug verwacht? Lijkt me dé ideale no bullshit prewo-booster (wellicht daarom dat ie ook uitverkocht is haha)

Weet er iemand btw hoeveel mg cafeine er in die sachets zitten van NoXplode NT ? Staat er nergens op en vind er niets van op het forum

Weet er iemand btw hoeveel mg cafeine er in die sachets zitten van NoXplode NT ? Staat er nergens op en vind er niets van op het forum

dat houdt bsn geheim denk ik..

dit is de energy complex btw:

ENER-NOOTROPIC XPLOSION* **
N-Acetyl-L-Tyrosine, L-Tyrosine, Glucuronolactone, Methylxanthine (Caffeine), MCT's (Medium Chain Triglycerides)[Milk], Lesser Periwinkle (95% Vinpocetine, 98% Vincamine, 98% Vinburnine [Whole Plant] ), Toothed Clubmoss (1% Huperzine A) (Aerial Parts), Bacopa (20% Bacosides A&B) (Whole Plant)

geven ze ook niet aan hoeveel mg erin zit..
zijn weinig bedrijven zoals B&F die alles vrijgeven, dit apprecieer ik dan ook aan hun :thumbs:
zo weet je tenminste wat je pakt en hoeveel :D

Laatst bewerkt:

N-Acetyl-L-Tyrosine, L-Tyrosine, Glucuronolactone, Methylxanthine (Caffeine), MCT's (Medium Chain Triglycerides)[Milk], Lesser Periwinkle (95% Vinpocetine, 98% Vincamine, 98% Vinburnine [Whole Plant] ), Toothed Clubmoss (1% Huperzine A) (Aerial Parts), Bacopa (20% Bacosides A&B) (Whole Plant)

Mja heb ik ook gelezen, daar word je niet veel wijzer van :cool: . Ben redelijk responsief op cafeine, ga dus toch maar een kwart of een half zakje gebruiken om te beginnen :D . Heb deze als sample gekregen btw. Heb ook de pre-wo-pill van B&F aangeschaft, denk dat deze dosering (100mg en nog eens 20mg geranium) al heftig genoeg gaat werken !

Service van b&f is echt top. Heb dit nooit meegemaakt zulke snelle service...ook met problemen valt er altijd iets te regelen !

Wanneer wordt Speed Stack Pumped N.O. terug verwacht? Lijkt me dé ideale no bullshit prewo-booster (wellicht daarom dat ie ook uitverkocht is haha)

Nog 2-3 weken helaas. We hadden inderdaad "iets te weinig ingekocht:cool:

---------- Toegevoegd om 19:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:36 ----------

zijn weinig bedrijven zoals B&F die alles vrijgeven, dit apprecieer ik dan ook aan hun :thumbs:
zo weet je tenminste wat je pakt en hoeveel :D

:) Dank je!!

BSN geeft inderdaad niets prijs..:D

---------- Toegevoegd om 19:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:37 ----------

Service van b&f is echt top. Heb dit nooit meegemaakt zulke snelle service...ook met problemen valt er altijd iets te regelen !

:thumbs: Dank je!!!

U kunt vanaf nu bij ons ook bestellen met Bankcontact/Mister Cash..

Goed nieuws voor onze klanten uit Belgie!!

U kunt vanaf nu bij ons ook bestellen met Bankcontact/Mister Cash.
Met Mister Cash kunnen Belgische rekeninghouders online aankopen doen middels hun bankpas.

De veiligheid en betrouwbaarheid zijn absoluut gegarandeerd.
U bestelling wordt DIRECT verzonden en geen verzendkosten!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Goed nieuws voor onze klanten uit Belgie!!

U kunt vanaf nu bij ons ook bestellen met Bankcontact/Mister Cash.
Met Mister Cash kunnen Belgische rekeninghouders online aankopen doen middels hun bankpas.

De veiligheid en betrouwbaarheid zijn absoluut gegarandeerd.
U bestelling wordt DIRECT verzonden en geen verzendkosten!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

amai jong da maakte veel vlaamkes content mee precies:D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven