XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hey BnF. Heb een vraagje over jullie tested agmatine. Meestal als ik tested zie haak ik af (alpha male, prohormonen etc) maar ik kan in de beschrijving niks vinden daarover dus ik neem aan dat met tested gewoon wordt bedoeld dat de werking getest is en niet dat er iets van prohormonen aan toe is gevoegd?

Nee hoor Tested is uiteindelijk gewoon het merk wat in de naam van het product verwerkt is! De Tested Agmatine bevat puur 500mg Agmatine Sulfate per dosering!

Tim

Bedankt voor uw bestelling
Uw referentienummer is: C1014199

agmatine en beta alanine. Ben benieuwd

Oke top, bedankt. Straks even bestellen dan

Bedankt voor uw bestelling
Uw referentienummer is: C1014199

agmatine en beta alanine. Ben benieuwd

Graag gedaan! Bedankt voor je bestelling en alvast veel succes met je producten!

Tim

---------- Post toegevoegd 18 June 2013 om 21:53 ----------

Dus in me Cocktail zit Carbery Whey ?

In de Cocktail zit de Whey en Caseine, dus; Volac en Fonterra eiwitten!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Hoogwaardige eiwitten voor spiermassa - elke shake bevat maar liefst 26 gram eiwitten uit Whey en Micellar Casein om je spieren optimaal te laten groeien.
Whey Proteine en Micellar Caseine vormen samen de ideale eiwitcombinatie voor spiermassa. Whey Proteine wordt heel snel opgenomen en zorgt haast instant voor spiergroei. De toevoeging van Miceller Casein maakt samen bijna het perfecte eiwit. Micellar Casein is de eiwitbron die langzamer wordt afgebroken en de werking van Whey Proteine perfect aanvult en overneemt. Micellar Casein blijft je spieren urenlang voeden met aminozuren en daarmee spiergroei stimuleren en spiermassa beschermen.

Tim

30u48lk.jpg

Heb alle gratis cadeautjes al gehad :cool::D

Welke vochtafdrijver raden jullie persoonlijk aan?

Vind je dexaprine of perf burn beter?
En hoe bevallen de protein pancakes?

Dexaprine is toch echt wel stuk sterker dan perfect burn. Perfect burn merk ik bij 2 tabs niets en dexaprine voel ik bij 1 tab wel. Ik reageer op dergelijke producten sowieso amper dus dat ik dexaprine voel is al bijzonder. Ken ook mensen die bij een hele tab dexaprine bijna heel de dag van de kaart zijn haha.

Gisteravond rond 21u besteld, vanochtend om 11 uur binnen. Klasse!
Had als cadeau de nieuwe minishaker besteld. Ziet eruit en voelt aan als goede kwaliteit. Voelt zelfs steviger aan dan jullie 'normale' shaker. En ik verbaasde me dat in die kleine shaker net als de grote gewoon 0.6L gaat.
Dus dat hebben jullie goed geregeld ;) Vanavond even de agmatine testen, beta alanine vanaf maandag

Heeeu, aangezien ik gister niet thuis was en de buren dit pakketje niet hebben aangenomen (vast de zoveelste van BnF) heb ik m net opgehaald bij het postkantoor!
Ik kan er weer tegenaan!

---------- Post toegevoegd 19 June 2013 om 16:08 ----------

Heeeu, aangezien ik gister niet thuis was en de buren dit pakketje niet hebben aangenomen (vast de zoveelste van BnF) heb ik m net opgehaald bij het postkantoor!
Ik kan er weer tegenaan!

Ik doe de doos open en helaas zijn 2 van de 4 zakken opgeknald geweest..
De doos zit dr helemaal onder, maar of t door de manier van inpakken komt of door postnl dat durf ik niet te zeggen.
De oats waren wel heel opgekropt verpakt, dus heb een vermoeden dat t daar aan lag..

Shawn,

Waar heb je deze voor nodig ?? ( misschien rare vraag) ik begrijp vocht afdrijven maar wanneer en waarvoor ??
Deze word vaak gebruikt in de wedstrijd voorbereiding. Dit een x aantal dagen voor de wedstrijd om zo nog meer definitie te krijgen. Vaak lukt dit ook heel goed met gewone voeding (denk aan zoutvrij en bepaalde extra kruiden gebruiken) ;)
Gisteravond rond 21u besteld, vanochtend om 11 uur binnen. Klasse!
Had als cadeau de nieuwe minishaker besteld. Ziet eruit en voelt aan als goede kwaliteit. Voelt zelfs steviger aan dan jullie 'normale' shaker. En ik verbaasde me dat in die kleine shaker net als de grote gewoon 0.6L gaat.
Dus dat hebben jullie goed geregeld ;) Vanavond even de agmatine testen, beta alanine vanaf maandag
Dankjewel! Leuke combi en die shaker is cool he! Vind hem zelf ook erg leuk en handig. Succes vanavond! Laat je weten wat je er van vind.
Ik kan er weer tegenaan!

---------- Post toegevoegd 19 June 2013 om 16:08 ----------

Ik doe de doos open en helaas zijn 2 van de 4 zakken opgeknald geweest..
De doos zit dr helemaal onder, maar of t door de manier van inpakken komt of door postnl dat durf ik niet te zeggen.
De oats waren wel heel opgekropt verpakt, dus heb een vermoeden dat t daar aan lag..

Shawn,
Wil je mij jouw referentienummer even sturen in de PM, regelen we even een oplossing :) Mijn excuus voor het ongemak.

Ralf

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven