AndroidHealthClinic

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik ben een tevreden gebruiker van de pre-workout Strong.

Die is nu bijna op en ik wil toch kijken voor wat variatie. Mijn alternatieven zijn gevallen op Conquer en No-Xplode. Kunnen jullie mij adviseren met betrekking tot deze keuze? Wat mij vooral opviel is de kleine serving van Conquer (4,5 gr).

Wat is het verschil tussen deze drie? Of zijn ze überhaupt wel te vergelijken? Zo nee, waarom niet?
Alvast bedankt!

Maandag rond de namiddag een bestelling gedaan. Vandaag nog steeds niets binnen.
Ref. C1010255
Zouden jullie even kunnen kijken of er wat mis is?

Deze word vaak gebruikt in de wedstrijd voorbereiding. Dit een x aantal dagen voor de wedstrijd om zo nog meer definitie te krijgen. Vaak lukt dit ook heel goed met gewone voeding (denk aan zoutvrij en bepaalde extra kruiden gebruiken) ;)

Ralf

Ok bedankt voor je antwoord had namelijk ook wel eens gehoort dat als je aan het afvallen bent je veel vocht kan vast houden en dus blijft steken op een gewicht/% dus dacht dat het daarvoor was !!

Heb weer een bestelling geplaatst C1016079 bedankt alvast

Laatst bewerkt:
Ik ben een tevreden gebruiker van de pre-workout Strong.

Die is nu bijna op en ik wil toch kijken voor wat variatie. Mijn alternatieven zijn gevallen op Conquer en No-Xplode. Kunnen jullie mij adviseren met betrekking tot deze keuze? Wat mij vooral opviel is de kleine serving van Conquer (4,5 gr).

Wat is het verschil tussen deze drie? Of zijn ze überhaupt wel te vergelijken? Zo nee, waarom niet?
Alvast bedankt!

Goed te horen dat je te spreken bent over de Strong! Ik zou in dat geval daar persoonlijk ook bij blijven als hij goed bevalt. Wat bekend is met pre-workouts, is dat iedereen en anders op reageert, daarom kan ik lastig aangeven wat voor jou het beste zal werken. Mijn persoonlijke voorkeur gaat uit naar de volgende producten: Strong, Craze, C4 en Assault!

Tim

---------- Post toegevoegd 19 June 2013 om 18:38 ----------

Maandag rond de namiddag een bestelling gedaan. Vandaag nog steeds niets binnen.
Ref. C1010255
Zouden jullie even kunnen kijken of er wat mis is?

Gaan we voor je uitzoeken! Ik kom er zo spoedig mogelijk op terug!

Tim

Goed te horen dat je te spreken bent over de Strong! Ik zou in dat geval daar persoonlijk ook bij blijven als hij goed bevalt. Wat bekend is met pre-workouts, is dat iedereen en anders op reageert, daarom kan ik lastig aangeven wat voor jou het beste zal werken. Mijn persoonlijke voorkeur gaat uit naar de volgende producten: Strong, Craze, C4 en Assault!

Tim

Bedankt voor je snelle reactie! Ik blijf op de lange termijn ook bij Strong! Ik vroeg mij alleen af waarom Conquer zo'n lage dosering had en of dat wel te vergelijken is met Strong! wat betreft het te verwachten effect.

Ik reageer doorgaans goed op allerlei soorten PWO. Ik heb nog niet meegemaakt dat ik resistent ben voor een PWO, daarom zou ik dus af en toe ook willen variëren.

Dankjewel! Leuke combi en die shaker is cool he! Vind hem zelf ook erg leuk en handig. Succes vanavond! Laat je weten wat je er van vind.

Ralf

ongeveer half uur voor de training 2 agmatine caps genomen. Merkte tijdens de training wel een pomp, maar niks ongewoons. Ik zag trouwens wel dat bij mijn laatste setje de aders in mn bovenarmen heel duidelijk te zien waren maar dat trok snel weer weg.
Las ergens anders dat iemand dit ook had en toen werd hem aangeraden 4 caps voor de training te nemen, of moet 2 voldoende zijn? het gaat om jullie tested agmatine

Bedankt voor je snelle reactie! Ik blijf op de lange termijn ook bij Strong! Ik vroeg mij alleen af waarom Conquer zo'n lage dosering had en of dat wel te vergelijken is met Strong! wat betreft het te verwachten effect.

Ik reageer doorgaans goed op allerlei soorten PWO. Ik heb nog niet meegemaakt dat ik resistent ben voor een PWO, daarom zou ik dus af en toe ook willen variëren.

Graag gedaan! Is inderdaad een prima optie, tevens is zo nu en dan afwisselen of even stoppen oof goed hoor! De Conquer durf ik geen uitspraak over te doen, het is tevens zo dat wij de dosering aanhouden die Iforce aan geeft. Ik heb het product zelf nog niet gehad dus durf daar geen uitspraak over te doen!

Tim

ongeveer half uur voor de training 2 agmatine caps genomen. Merkte tijdens de training wel een pomp, maar niks ongewoons. Ik zag trouwens wel dat bij mijn laatste setje de aders in mn bovenarmen heel duidelijk te zien waren maar dat trok snel weer weg.
Las ergens anders dat iemand dit ook had en toen werd hem aangeraden 4 caps voor de training te nemen, of moet 2 voldoende zijn? het gaat om jullie tested agmatine

Vinnievince bedankt voor je post! de 2 capsules zouden voldoende moeten zijn, wanneer je meer in wilt nemen kan dat, echter op eigen verantwoordelijkheid.

Tim

benfminishaker.png

leuke chick!

Wat zouden jullie mij aan raden voor creatine?
Ik zit te twijfelen tussen Magnificent en CreaPure creatine van jullie eigen merk.
Alvast bedankt!;)

Wat zouden jullie mij aan raden voor creatine?
Ik zit te twijfelen tussen Magnificent en CreaPure creatine van jullie eigen merk.
Alvast bedankt!;)

Is per persoon afhankelijk het is maar net wat je wilt. Wanneer je de Magnificent pakt zou ik die in combinatie nemen met de NR1. Dan heb je niet alleen een creatine maar ook een Duo compleet met Koolhydraten, Aminozuren, stofjes voor pomp en dergelijke! Neem anders even telefonisch contact op dan gaan we samen even bekijken wat het beste voor je is!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Nr.1 - dé ultieme cocktail voor vetvrije massieve spiermassa, pomp en prestaties!

Magnificent - wordt na je training direct opgenomen. Het resultaat is al na enkele dagen merkbaar. Een toename van zelfs 2-6 KG spiermassa in combinatie met een krachttoename van 40% is niet uitzonderlijk!

De onverslaanbare 6 weken kuur voor spiermassa!

Tim

Is per persoon afhankelijk het is maar net wat je wilt. Wanneer je de Magnificent pakt zou ik die in combinatie nemen met de NR1. Dan heb je niet alleen een creatine maar ook een Duo compleet met Koolhydraten, Aminozuren, stofjes voor pomp en dergelijke! Neem anders even telefonisch contact op dan gaan we samen even bekijken wat het beste voor je is!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Nr.1 - dé ultieme cocktail voor vetvrije massieve spiermassa, pomp en prestaties!

Magnificent - wordt na je training direct opgenomen. Het resultaat is al na enkele dagen merkbaar. Een toename van zelfs 2-6 KG spiermassa in combinatie met een krachttoename van 40% is niet uitzonderlijk!

De onverslaanbare 6 weken kuur voor spiermassa!

Tim
Dankje voor de informatie! ik kom binnenkort even langs in de winkel;)!

Wait... whut?

Geen verkooppraatje? :o

Dankje voor de informatie! ik kom binnenkort even langs in de winkel;)!

Dat is prima! We staan altijd voor je klaar om even te helpen!

Tim

---------- Post toegevoegd 19 June 2013 om 21:21 ----------

Wait... whut?

Is bij iedereen anders natuurlijk! Hangt af van heel veel factoren, lichaamsbouw, aanleg, hoe vaak je traint, hoe hard, zwaar, je motivatie, noem maar op! :D Maar 1 ding is zeker je gaat er 100% resultaat mee bereiken!

Tim

Wait... whut?

Ja toch wel. Heb hier op het forum bij niemand gelezen dat ze zulke resultaten boekten, en als je een beetje realistisch nadenkt dan is dat natuurlijk onzin. Het het zelf ook 1 keer gekocht maar niet voor herhaling vatbaar. Je kan ook prima je eigen post-wo maken. Ik heb daar dextrose en maltodextrine, whey perfection en iets van fruit doorheen. Nog zo'n 400ml melk en evt nog wat sinaasappelsap. Verder is magnificent een prima post-workout, alleen vrij duur imo

Net weer een bestelling gedaan (C1016825). Helaas werkte mijn kortingscodes niet, maar ik hoop dat hij morgen in huis is! :)

Net weer een bestelling gedaan (C1016825). Helaas werkte mijn kortingscodes niet, maar ik hoop dat hij morgen in huis is! :)

Ja hoor is mooi op tijd! De mannen bij de inpaktafel zijn druk bezig met de laatste orders te verwerken, zodat jullie morgen weer kunnen genieten van jullie producten!

Tim

Bij de nieuwe producten staan een aantal organic green blends. Ik zocbt dit al een tijdje dus ben daar erg blij mee. Echter weet ik niet welke ik het beste kan kiezen.

Die van 70 euro is me te duur. De andere paar soorten die er staan kan ik niet echt beoordelen, welke is beter en waarom? En misschien kunnen jullie een eigen product maken?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven