bobby builder
Cool Novice
- Waardering
- 0
27,90 euro, met gratis shakebeker om precies te zijn. was ook niet van plan om hem in amerika te kopen hoor, heb zowieso geen creditcard.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
27,90 euro, met gratis shakebeker om precies te zijn. was ook niet van plan om hem in amerika te kopen hoor, heb zowieso geen creditcard.

Klopt, puur de inkoopprijs van de importeur
Hopen dat dit snel gaat veranderen!

25 dollar met dvd tje er bij.
25 dollar met dvd tje er bij.
vreemd dat die prijzen zo verschillen. was in het verleden ook zo met spijkerbroeken en zonnebrillen. ik las eens van iemand met een spijkerbroeken zonnebrillen winikeltje die elke 2 maand naar new york vloog, daar gewoon in de winkels flink inkocht, en hier in nederland in zijn winkel die spullen verkocht. met gibson electrische gitaren is dat ook zo geweest, iemand ging af en toe heen en kwam met een zee container gibsons terug, die hier gretig aftrek vonden door de lagere prijzen. allemaal legaal trouwens wat betreft invoer en douane kosten.
ja ok maar eiwitten is naar mijn mening niet echt de moeite om in te voeren (hoge verzendkosten) kom je bijna op de zelfde prijs als hier uit
Als je bij bodyenfitshop besteld, dan krijg je een gratis bidon.
Nu is mijn vraag: hoe ziet zo iets eruit en nog belangrijker voor wat gebruik je zo'n bidon?

Als je bij bodyenfitshop besteld, dan krijg je een gratis bidon.
Nu is mijn vraag: hoe ziet zo iets eruit en nog belangrijker voor wat gebruik je zo'n bidon?

de bidon die je gratis krijgt lijkt precies op de rechtsboven, zilver met zwarte opdruk, hij is iets hoger, je gebruikt hem voor bijv. sportdrank.
omg

?net weer een bestellinkje gedaan, hoop dat ie morgen aan komt

Aan Body en Fitshop,
Ik heb tweemaal eiwitten genomen van jullie eigen merk. Nu vraag ik me een aantal zaken af en eerder heb ik geen antwoord mogen ontvangen dus wellicht is het over het hoofd gezien en/ of iets anders. Daarom waag ik er een post aan in jullie eigen sectie, alle vragen hebben betrekking op eiwitten van eigen merk.
Waar worden jullie eiwitten gemaakt?
Wat wordt er eventueel nog meer gemaakt in de fabriek waar de eiwitten vandaan komen?
Waar komen de grondstoffen vandaan?
Waarom mengen de eiwitten in vergelijking met duurdere producten minder/ nauwelijks?
In welke mate wordt er gebruik gemaakt van aspartaam?
Zijn er wetenschappelijke onderzoeken en tests beschikbaar?