MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
amai jong da maakte veel vlaamkes content mee precies:D

Ja, dat denk ik wel:) Probleem bij vooruitbetaling is dat het toch vaak iets langer duurt.
Nu is het zelfs zo dat als je op werkdagen voor 18:15 uur bestelt je ook in Belgie de bestelling de volgende dag al in huis hebt!

Goed nieuws voor onze klanten uit Belgie!!

U kunt vanaf nu bij ons ook bestellen met Bankcontact/Mister Cash.
Met Mister Cash kunnen Belgische rekeninghouders online aankopen doen middels hun bankpas.

De veiligheid en betrouwbaarheid zijn absoluut gegarandeerd.
U bestelling wordt DIRECT verzonden en geen verzendkosten!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Oh boy... Ik heb schrik dat ik iets te veel ga uitgeven nu, haha xD

Das inderdaad super nieuws. Nu duurde het twee dagen voor mijn bestelling om aan te komen, nu nog maar 1 dag :D .

Jullie Whey Perfection Berry is echt super lekker!
Bedankt ook voor de shakebeker. :)

ik heb juist een bestelling gemaakt had bij men voorlaatse bestelling 2 potjes natadrol en 1tje formadrol en nog wat...en bij een besteling erna nog wat...
ik heb nu een nieuwe bestelling gemaakt ik hoop dat ik de ghenerate erbij krijg(ik ga 1 van deze dagen een log openen) hieronder de besteling nr
mvg thanks
Referentienummer: 120665

ik heb juist een bestelling gemaakt had bij men voorlaatse bestelling 2 potjes natadrol en 1tje formadrol en nog wat...en bij een besteling erna nog wat...
ik heb nu een nieuwe bestelling gemaakt ik hoop dat ik de ghenerate erbij krijg(ik ga 1 van deze dagen een log openen) hieronder de besteling nr
mvg thanks

Ik ga die natadrol/formadrol/GHenerate stack over een paar maanden ook uitproberen, zolang de logs goed zijn :D

Waarom produceren mannen eigenlijk oestrogeen?

Waarom produceren mannen eigenlijk oestrogeen?

Zodat chirurgen die gynecomastia reduceren niet werkloos worden.

j/k, speelt een rol in het balanceren van je libido en testogehalte geloof ik en er was ook iets met osteoporose. Geen zin om te googlen...

Jullie Whey Perfection Berry is echt super lekker!
Bedankt ook voor de shakebeker. :)

:) Dank je!!

---------- Toegevoegd om 10:06 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:04 ----------

mvg thanks

:thumbs: Regel ik direct

weer een geweldige service van jullie na veel advies van jullie kant heb ik gisteren rond 3 uur besteld en vandaag heb ik de tms al binnen heel erg bedankt .ga vanavond gelijk kijken hoe ik er op train ben benieuwd.eindelijk van die dip af hoop ik haha .ook heel erg bedankt voor de samples en de shaker(shaker stond niet eens op de website)met dit soort dingen bewijzen jullie weer hoe goed de service is.groetjes en tot de volgende bestelling want die gaat zeker volgen

weer een geweldige service van jullie na veel advies van jullie kant heb ik gisteren rond 3 uur besteld en vandaag heb ik de tms al binnen heel erg bedankt .ga vanavond gelijk kijken hoe ik er op train ben benieuwd.eindelijk van die dip af hoop ik haha .ook heel erg bedankt voor de samples en de shaker(shaker stond niet eens op de website)met dit soort dingen bewijzen jullie weer hoe goed de service is.groetjes en tot de volgende bestelling want die gaat zeker volgen

Laat weten of je er beter mee trainde. Heb hem nu ook staan, maar heb em nog niet kunnen testen :)

Referentie: 120714

Zo, 3 potten BCAA Blast besteld :)

Zou jij er voor kunnen zorgen dat er 2x Raspberry en 1x Watermelon wordt opgestuurd? Ik heb het ook bij opmerkingen aangegeven.
Ik kon niet aparte smaken aangeven bij het bestellen;)

Alvast bedankt!

Net me pakje in ontvangst genomen! Purple wraath:cool:

Mooi de shakebeker ipv de bidon en a lot of samples! :thumbs:

Helemaal top! Weer bedankt ilco! ;)

Btw echt super samples!

Edit: Purple wraath smaakt lekker! :zuip:

Laatst bewerkt:

:) Dank je!

---------- Toegevoegd om 13:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:21 ----------

Referentie: 120714

Zo, 3 potten BCAA Blast besteld :)

Zou jij er voor kunnen zorgen dat er 2x Raspberry en 1x Watermelon wordt opgestuurd? Ik heb het ook bij opmerkingen aangegeven.
Ik kon niet aparte smaken aangeven bij het bestellen;)

Alvast bedankt!

:) Yes, morgen in huis.

---------- Toegevoegd om 13:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:23 ----------

Net me pakje in ontvangst genomen! Purple wraath:cool:

Mooi de shakebeker ipv de bidon en a lot of samples! :thumbs:

Helemaal top! Weer bedankt ilco! ;)

Btw echt super samples!

Graag gedaan:)

Ilco

Aangezien jij ook zowel berry blast als cookies&cream de lekkerste smaken vond en onze smaakvoorkeur dus wel gelijkaardig zal zijn: vindt je peach of apple lekkerder bij de nieuwe smaken whey perfection?

Bij men volgende bestelling wil ik nu ook wel eens een 'hoop samples' want die zaten er al twee keer op rij niet bij :treuren::D

Nog maar een pot Cookies & Cream besteld, sample was gewoon te lekker :D
Hopelijk nog op tijd besteld, zodat die morgen in huis is :thumb:

Hoe zit het precies met mijn bestelling, want ik heb geen bevestigingsmail gekregen dat het verzonden is. Maar je vertelde me dat ik het verzonden was en het de volgende dag zou krijgen. Dus vandaag zou ik het ontvangen; het kan nog ofcourse, maar vraag me toch wel af waarom ik geen bevestiging heb gekregen.
Kan je het even nakijken? -> Referentienummer: 120012

Hoe zit het precies met mijn bestelling, want ik heb geen bevestigingsmail gekregen dat het verzonden is. Maar je vertelde me dat ik het verzonden was en het de volgende dag zou krijgen. Dus vandaag zou ik het ontvangen; het kan nog ofcourse, maar vraag me toch wel af waarom ik geen bevestiging heb gekregen.
Kan je het even nakijken? -> Referentienummer: 120012

naar belgië duurt wat langer :) bij mij (met die whey perfection samples) duurde het een week... :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven