MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
De normale dexaprine van 14,90 is op?
Ja, deze is inderdaad uitverkocht. De Dexaprine XR is de opvolger :)
Bij de nieuwe producten staan een aantal organic green blends. Ik zocbt dit al een tijdje dus ben daar erg blij mee. Echter weet ik niet welke ik het beste kan kiezen.

Die van 70 euro is me te duur. De andere paar soorten die er staan kan ik niet echt beoordelen, welke is beter en waarom? En misschien kunnen jullie een eigen product maken?
Goed idee! Ik heb nog niet echt naar de blends gekeken van beide producten. Zodra ik vanmiddag op de zaak ben zal ik er even voor je naar kijken.

Ralf

Referentienummer C1015971

Gisteravond rond 6u bericht gehad dat de bestellinh ontvangen is, maar geen mail dat hij bij jullie verstuurd is? Het is via Kiala BE, als dat er mee te maken heeft..

Referentienummer C1015971

Gisteravond rond 6u bericht gehad dat de bestellinh ontvangen is, maar geen mail dat hij bij jullie verstuurd is? Het is via Kiala BE, als dat er mee te maken heeft..

Klopt inderdaad, kiala heeft helaas geen 24 uur levering. Mocht je dat in de toekomst wel graag willen adviseer ik je verzendoptie post NL te nemen. Je krijgt een melding van kiala op het moment dat je pakket klaar ligt op de afhaallocatie. Heb het voor de zekerheid nog even speciaal nagekeken voor je, maar je order is goed in het systeem aangekomen bij ons :D.

Laatst bewerkt:
Weer besteld!
Uw referentienummer is: C1017612

Ik ben weer dikmaals tevreden!
Nadat ik gister 2 ontplofte zakken oats had, kreeg ik een pm dat ik er twee vandaag zou krijgen; ze zijn net binnen gekomen.
Helemaal top jongens!

Klopt inderdaad, kiala heeft helaas geen 24 uur levering. Mocht je dat in de toekomst wel graag willen adviseer ik je verzendoptie post NL te nemen. Je krijgt een melding van kiala op het moment dat je pakket klaar ligt op de afhaallocatie. Heb het voor de zekerheid nog even speciaal nagekeken voor je, maar je order is goed in het systeem aangekomen bij ons :D.

Ja, is ook uitzonderlijk dat ik Kiala moest gebruiken dit keer, ben er sowieso al geen fan van. Maar heb dus ook geen Track&Trace ontvangen, ik hoop dat dat normaal is?

Uw referentienummer is: C1017795

Kunnen jullie naar de opmerking kijken (heeft met me volgende bestelling te maken, dus win win situatie)

Dankje!

Ik ben weer dikmaals tevreden!
Nadat ik gister 2 ontplofte zakken oats had, kreeg ik een pm dat ik er twee vandaag zou krijgen; ze zijn net binnen gekomen.
Helemaal top jongens!

Helemaal top, service staat bij ons hoog in het vaandel.:cool:

---------- Post toegevoegd 20 June 2013 om 13:41 ----------

Ja, is ook uitzonderlijk dat ik Kiala moest gebruiken dit keer, ben er sowieso al geen fan van. Maar heb dus ook geen Track&Trace ontvangen, ik hoop dat dat normaal is?

Dan volgende keer weer TNT post, dit klopt inderdaad. ;) Nogmaals, u krijgt een mededeling als uw pakket op de afhaallocatie ligt.

---------- Post toegevoegd 20 June 2013 om 13:41 ----------

Uw referentienummer is: C1017795

Kunnen jullie naar de opmerking kijken (heeft met me volgende bestelling te maken, dus win win situatie)

Dankje!

Bedankt voor je bestelling, we doen ons uiterste best:D.

Ik krijg bij mijn bestelling met acceptgiro dit:

''Wij verzoeken u de bovenstaande gegevens volledig en correct in te vullen. AfterPay zal aan de hand van een gegevenscontrole uw uitgavelimiet bepalen voor achteraf betalen. Bij acceptatie van uw betaalverzoek door AfterPay zullen wij de goederen naar het leveringsadres versturen.''

Wat betekend dat voor de levering van mijn product?

Ik krijg bij mijn bestelling met acceptgiro dit:

''Wij verzoeken u de bovenstaande gegevens volledig en correct in te vullen. AfterPay zal aan de hand van een gegevenscontrole uw uitgavelimiet bepalen voor achteraf betalen. Bij acceptatie van uw betaalverzoek door AfterPay zullen wij de goederen naar het leveringsadres versturen.''

Wat betekend dat voor de levering van mijn product?
Als je met Afterpay besteld, word jouw bestelling direct verwerkt bij ons. Deze komt gewoon bij ons binnen. Afterpay zal dan de rest voor hun regeling nemen. Enkel het betaalproces, wij regelen het verzendproces. Als je bij ons voor 22u besteld, zul je deze morgen ontvangen.

Ralf

Als je met Afterpay besteld, word jouw bestelling direct verwerkt bij ons. Deze komt gewoon bij ons binnen. Afterpay zal dan de rest voor hun regeling nemen. Enkel het betaalproces, wij regelen het verzendproces. Als je bij ons voor 22u besteld, zul je deze morgen ontvangen.

Ralf

Hmm..krijg steeds dit:
De transactie is geweigerd
Betaling niet aanvaard : Het is mogelijk dat u tijdens het bestelproces niet alle vereiste informatie (correct) hebt ingevuld.
Gebruik de knop "Terug" om met andere parameters opnieuw te proberen

Ik heb alles goed ingevuld.

Helaas dan maar, dat wordt wachten tot ik met iDeal kan betalen :(

Ralf, al naar de blends gekeken?

Hmm..krijg steeds dit:
Betaling niet aanvaard : Het is mogelijk dat u tijdens het bestelproces niet alle vereiste informatie (correct) hebt ingevuld.
Gebruik de knop "Terug" om met andere parameters opnieuw te proberen

Ik heb alles goed ingevuld.

Helaas dan maar, dat wordt wachten tot ik met iDeal kan betalen :(
Je kan uiteraard ook altijd Afterpay even bellen, ze kunnen je precies uitleggen wat er mis gaat. Anders is wellicht incasso ook een mogelijkheid :)

Ralf

Je kan uiteraard ook altijd Afterpay even bellen, ze kunnen je precies uitleggen wat er mis gaat. Anders is wellicht incasso ook een mogelijkheid :)

Ralf

Incasso geprobeerd toen kreeg ik dit:

Tot onze spijt moeten wij u meedelen dat uw verzoek om uw bestelling te betalen na het ontvangen van de goederen momenteel niet door AfterPay aanvaard wordt. Hiervoor kunnen er verschillende (tijdelijke) redenen zijn. Voor vragen over uw afwijzing kunt u contact opnemen met de Klantenservice van AfterPay. Of kijk op de website van AfterPay bij ‘Veelgestelde vragen’ via de link http://www.afterpay.nl/page/consument-faq onder het kopje “Gegevenscontrole”. Wij raden u aan een andere betaalmethode te kiezen om de betaling van uw bestelling af te ronden.

(Sorry, maar hier heb ik geen trek in, ik zoek wel wat anders)

Vandaag wederom de bestelling in zeer goed orde ontvangen !! en had de trainingshandschoentjes maat L/XL gekozen maar ze zitten als gegoten !!!!!!

Weer een zeer tevreden klant :thumb:

Tot onze spijt moeten wij u meedelen dat uw verzoek om uw bestelling te betalen na het ontvangen van de goederen momenteel niet door AfterPay aanvaard wordt. Hiervoor kunnen er verschillende (tijdelijke) redenen zijn. Voor vragen over uw afwijzing kunt u contact opnemen met de Klantenservice van AfterPay. Of kijk op de website van AfterPay bij ‘Veelgestelde vragen’ via de link http://www.afterpay.nl/page/consument-faq onder het kopje “Gegevenscontrole”. Wij raden u aan een andere betaalmethode te kiezen om de betaling van uw bestelling af te ronden.

doe je rembours.
doe ik altijd.
gaat prima.

Snap ik! :) Stuur me anders al je gegevens even in pm (naam, adres en emailadres). Dan regel ik het voor je. Het moet ook niet zo moeilijk zijn natuurlijk!;)
Vandaag wederom de bestelling in zeer goed orde ontvangen !! en had de trainingshandschoentjes maat L/XL gekozen maar ze zitten als gegoten !!!!!!

Weer een zeer tevreden klant :thumb:
Super, goed om te horen man! Graag gedaan en succes ermee!

Ralf

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven