AndroidHealthClinic

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Snap ik! :) Stuur me anders al je gegevens even in pm (naam, adres en emailadres). Dan regel ik het voor je. Het moet ook niet zo moeilijk zijn natuurlijk!;)

Super, goed om te horen man! Graag gedaan en succes ermee!

Ralf
Dank je ralf.. nu heb ik een vraagje ik ben aan het Cutten en heb nu de Syntha6 genomen maar wanneer kan ik die het beste innemen ?? had wel gelezen dat ik in de cut maar 2 schepjes per dag mag......

Incasso geprobeerd toen kreeg ik dit:

De transactie is geweigerd
Tot onze spijt moeten wij u meedelen dat uw verzoek om uw bestelling te betalen na het ontvangen van de goederen momenteel niet door AfterPay aanvaard wordt. Hiervoor kunnen er verschillende (tijdelijke) redenen zijn. Voor vragen over uw afwijzing kunt u contact opnemen met de Klantenservice van AfterPay. Of kijk op de website van AfterPay bij ‘Veelgestelde vragen’ via de link http://www.afterpay.nl/page/consument-faq onder het kopje “Gegevenscontrole”. Wij raden u aan een andere betaalmethode te kiezen om de betaling van uw bestelling af te ronden.

(Sorry, maar hier heb ik geen trek in, ik zoek wel wat anders)

Zorgen dat er geld op je rekening staat.
:trollface:

Dank je ralf.. nu heb ik een vraagje ik ben aan het Cutten en heb nu de Syntha6 genomen maar wanneer kan ik die het beste innemen ?? had wel gelezen dat ik in de cut maar 2 schepjes per dag mag......
Kan gerust meer, zolang het maar past in je voeding. Ik raad aan om deze altijd 's ochtends te nemen en direct na jouw training. Op rustdagen 's ochtends en eventueel 's middags extra. :zuip:

Ralf

Ja, niet genoeg dus (waarom zou ik anders met acceptgiro doen..? Dan is deze optie dus totaal nutteloos)

Aha. Gebruik nooit acceptgiro dus wist niet dat dat ook kan als er onvoldoende op je rekening staat.
Als ik dat heb dan schiet mn vader voor, mss heb jij iemand die kan voorschieten?

Weer een bestellinkje walnoten geplaatst vanmorgen :D!

Aha. Gebruik nooit acceptgiro dus wist niet dat dat ook kan als er onvoldoende op je rekening staat.
Als ik dat heb dan schiet mn vader voor, mss heb jij iemand die kan voorschieten?

Met acceptgiro is het meestal zo dat je dan aantal dagen hebt (bij de ene een maand, bij body en fit is dat 10 dagen) om te betalen. Makkelijk als je weet dat je binnen die dagen wel geld hebt maar nu niet.
Op dit moment is niemand thuis nog die kan voorschieten en op het moment dat het wel kan HOOP ik dat de belastingdienst zn werk heeft gedaan.

Voor nu heb ik ergens anders besteld. :) (moet wel alsnog wachten met krijgen, tot ik betaald heb, maar deze geeft tenminste geen gezeik)

Het heeft denk ik meer met je kredietwaardigheid te maken ;) Als je ergens een aantekening hebt staan (bij BKR bijv.), dan krijg je niet zomaar geld voorgeschoten via zo'n achteraf betaal bedrijf. Ik bestel overigens bijna altijd via iDeal of Afterpay, maar heb nog nooit die melding gehad.

@ Hell93
Is het de eerste keer dat je via Afterpay betaald? p.s. Belastingdienst stort inderdaad vandaag gewoon, maar het is afhankelijk van je bank hoe laat het erop staat. Dus gewoon ff wachten tot het binnen is op je rekening. Je hebt nog tot 22u de tijd om te bestellen dus :)

edit, laat maar je hebt al elders besteld

Laatst bewerkt:
Het heeft denk ik meer met je kredietwaardigheid te maken ;) Als je ergens een aantekening hebt staan (bij BKR bijv.), dan krijg je niet zomaar geld voorgeschoten via zo'n achteraf betaal bedrijf. Ik bestel overigens bijna altijd via iDeal of Afterpay, maar heb nog nooit die melding gehad.

@ Hell93
Is het de eerste keer dat je via Afterpay betaald? p.s. Belastingdienst stort inderdaad vandaag gewoon, maar het is afhankelijk van je bank hoe laat het erop staat. Dus gewoon ff wachten tot het binnen is op je rekening. Je hebt nog tot 22u de tijd om te bestellen dus :)

edit, laat maar je hebt al elders besteld

Ja, klopt eerste keer. Het was meer uit frustratie dat ik dan maar ergens anders bestel (vanwege het klote systeem) niet omdat ik niet tot 22u heb.
Geld is inmiddels wel binnen haha.

Volgende keer maar kijken of ik hier kan bestellen met iets.

Weer een bestellinkje walnoten geplaatst vanmorgen :D!
Ja, zag hem al langs komen. Morgen in huis vriend:D:D
Ja, klopt eerste keer. Het was meer uit frustratie dat ik dan maar ergens anders bestel (vanwege het klote systeem) niet omdat ik niet tot 22u heb.
Geld is inmiddels wel binnen haha.

Volgende keer maar kijken of ik hier kan bestellen met iets.
Altijd goed. Mocht het niet lukken, kun je ons ook altijd even bellen, dan helpen wij je op weg :)

Ralf

---------- Post toegevoegd 20 June 2013 om 16:48 ----------

Weekaanbiedingen voor morgen:
BCAA Glutamine Leucine (nu al met de aanbiedingsprijs)
Animal Cuts
1MR
CreaCore
AH-D + Gratis Solid
Pro Flapjacks

Uw referentienummer is: C1018368

Bestelling geplaatst, nu alweer medelijden met de vrouw van de Postnl die m'n pakket weer moet tillen ;)

Uw referentienummer is: C1018368

Bestelling geplaatst, nu alweer medelijden met de vrouw van de Postnl die m'n pakket weer moet tillen ;)
Bedankt voor je bestelling. Gaan we voor je verwerken, morgen in huis! :) Ach, bekijk het positief. Word mevrouw ook een beetje breder:wl:

Ralf

Ralf, je hebt denk ik mijn reactie over t hoofd gezien

Ik had Black Powder Ultra van MRI Performance bij jullie besteld. Op jullie site, net als op de verpakking zelf staat dat er 40 servings (dus 40 x 1/2 maatschep) inzitten. Nu deed ik het potje open en schrok echt dat er zo weinig inzat (en het is al een klein potje). Nu heb ik dus met die maatschep (1/2 maatschep = 1 serving) heel de inhoud van dat potje geteld en wat bleek: ik kom amper aan 23 servings!! Wat een afzetterij is me dat dus! :mad:

Krijg je tegenwoordig geen shakebeker bij je bestelling? Heb ze laatst allemaal weggegooid, gister weer iets bij B&F besteld maar er zat helaas geen shakebeker bij. Voorheen altijd wel.

Ralf, al naar de blends gekeken?
Het prijsverschil zit hem voornamelijk in de ingrediënten. De Red bevat meer "fruitachtigen" en Greens bevat meer "plantachtigen". Keuze is natuurlijk persoonlijk. Je kan ook eens hier kijken.

Ralf

---------- Post toegevoegd 20 June 2013 om 19:03 ----------

Ik had Black Powder Ultra van MRI Performance bij jullie besteld. Op jullie site, net als op de verpakking zelf staat dat er 40 servings (dus 40 x 1/2 maatschep) inzitten. Nu deed ik het potje open en schrok echt dat er zo weinig inzat (en het is al een klein potje). Nu heb ik dus met die maatschep (1/2 maatschep = 1 serving) heel de inhoud van dat potje geteld en wat bleek: ik kom amper aan 23 servings!! Wat een afzetterij is me dat dus! :mad:
Zal er zo even naar kijken hoe dat precies zit...:rolleyes:
Krijg je tegenwoordig geen shakebeker bij je bestelling? Heb ze laatst allemaal weggegooid, gister weer iets bij B&F besteld maar er zat helaas geen shakebeker bij. Voorheen altijd wel.
Ja, deze zit er bij. Mits je deze als cadeau op onze site geselecteerd hebt. We hebben namelijk een ruime keus aan cadeaus vandaar we de keus aan jullie over laten wat jullie bij de bestelling willen.

Ralf

Ralf heb je me pm gehad?
is raar hoor.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven