MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ja, deze zit er bij. Mits je deze als cadeau op onze site geselecteerd hebt. We hebben namelijk een ruime keus aan cadeaus vandaar we de keus aan jullie over laten wat jullie bij de bestelling willen.

Ralf

Bedankt voor je reactie. Vreemd dat ik daar nergens iets over heb gezien bij het bestellen, of er overheen heb gekeken. Kan nu niet shaken :'( Bestelling was ongeveer 51,-

Bedankt voor je reactie. Vreemd dat ik daar nergens iets over heb gezien bij het bestellen, of er overheen heb gekeken. Kan nu niet shaken :'( Bestelling was ongeveer 51,-
PM anders je referentienummer even door, ga ik even kijken voor een oplossing :)

Ralf

PM anders je referentienummer even door, ga ik even kijken voor een oplossing :)

Ralf

Referentienummertje is C1016679

Vind het wel een beetje lullig om jullie alleen een shakebeker te laten sturen, maar weet niet waar ik er een kan halen in de buurt en heb ook geen extra supps nodig atm. D:

Referentienummertje is C1016679

Vind het wel een beetje lullig om jullie alleen een shakebeker te laten sturen, maar weet niet waar ik er een kan halen in de buurt en heb ook geen extra supps nodig atm. D:
Fix ik wel even ;) Als je er in de toekomst goed op wilt letten, moet het goed komen. Dit kun je als cadeau selecteren in je winkelwagen.

Ralf

Kan je creatine monohydraat voor onbepaalde tijd gebruiken?

Dus laadfase gevolgd door onbepaalde tijd creatine gebruik?
Hier staat niks over op de site namelijk.

Ik bedoel dus jullie Creapure.

Kan je creatine monohydraat voor onbepaalde tijd gebruiken?

Dus laadfase gevolgd door onbepaalde tijd creatine gebruik?
Hier staat niks over op de site namelijk.

Ik bedoel dus jullie Creapure.

Creatine cyclen is onzin, kan gewoon continue.

Zou wat zijn als je de ene week wel en de andere week geen rood vlees mocht eten omdat je anders creatine niet meer aanmaakt oid

Creatine cyclen is onzin, kan gewoon continue.

Zou wat zijn als je de ene week wel en de andere week geen rood vlees mocht eten omdat je anders creatine niet meer aanmaakt oid

Dat vermoeden had ik al. Ik had een discussie met iemand die 0,0 fysiologische kennis had. Ik bracht dit argument ook naar voren, maar hij wist zeker dat het cyclen op de verpakking stond van zijn creatine. Aangezien ik het nog nooit heb genomen, wilde ik het toch even zeker weten voor ik het zou aanschaffen.

Bedankt voor je antwoord.

Dat vermoeden had ik al. Ik had een discussie met iemand die 0,0 fysiologische kennis had. Ik bracht dit argument ook naar voren, maar hij wist zeker dat het cyclen op de verpakking stond van zijn creatine. Aangezien ik het nog nooit heb genomen, wilde ik het toch even zeker weten voor ik het zou aanschaffen.

Bedankt voor je antwoord.

Denk dat het cyclen mogelijk de illusie geeft dat creatine gains geeft omdat elke keer dat je het gaat gebruiken je net wat meer vocht vast houd (hoeveelheid verschilt per persoon). Als je dan ff stopt verlies je het dan weer..

De werking van creatine is overigens per persoon verschillend, zeker bij vegetariërs merk je het verschil terwijl als je al veel rood vlees eet t verschil minimaal kan zijn.

Desondanks is t 1 van de weinige echt bewezen effectieve supplementen en relatief goedkoop. Eigenlijk geen redenen om het niet uit te proberen.

Hoop dat je je antwoord al hebt, het is geen enkel probleem om langere periode te gebruiken. Creapure is zeker een goede keus om te gebruiken als creatine.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Ralf

owjee, vandaag besteld maar nog geen mailtje gehad van postNL, zie de bui hangen denk ik :P

bannerweekaanbiedingen2_1.jpg

1 M.R.
Van 29,90 voor 25,90

BCAA, Glutamine en Leucine
Van 49,90 voor 27,90

Creacore
Van 29,90 voor 19,90

Animal Cuts