Heb em. Antwoord terug!

Ralf
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Heb em. Antwoord terug!

aa top weer ralf.
Altijd goed, geen probleem!aa top weer ralf.
doe ik meteen een bestellinkje.
mazzel kobus

Ja, deze zit er bij. Mits je deze als cadeau op onze site geselecteerd hebt. We hebben namelijk een ruime keus aan cadeaus vandaar we de keus aan jullie over laten wat jullie bij de bestelling willen.
Ralf
PM anders je referentienummer even door, ga ik even kijken voor een oplossingBedankt voor je reactie. Vreemd dat ik daar nergens iets over heb gezien bij het bestellen, of er overheen heb gekeken. Kan nu niet shaken :'( Bestelling was ongeveer 51,-

PM anders je referentienummer even door, ga ik even kijken voor een oplossing
Ralf
Fix ik wel evenReferentienummertje is C1016679
Vind het wel een beetje lullig om jullie alleen een shakebeker te laten sturen, maar weet niet waar ik er een kan halen in de buurt en heb ook geen extra supps nodig atm. D:
Als je er in de toekomst goed op wilt letten, moet het goed komen. Dit kun je als cadeau selecteren in je winkelwagen.Kan je creatine monohydraat voor onbepaalde tijd gebruiken?
Dus laadfase gevolgd door onbepaalde tijd creatine gebruik?
Hier staat niks over op de site namelijk.
Ik bedoel dus jullie Creapure.
Creatine cyclen is onzin, kan gewoon continue.
Zou wat zijn als je de ene week wel en de andere week geen rood vlees mocht eten omdat je anders creatine niet meer aanmaakt oid
Dat vermoeden had ik al. Ik had een discussie met iemand die 0,0 fysiologische kennis had. Ik bracht dit argument ook naar voren, maar hij wist zeker dat het cyclen op de verpakking stond van zijn creatine. Aangezien ik het nog nooit heb genomen, wilde ik het toch even zeker weten voor ik het zou aanschaffen.
Bedankt voor je antwoord.
Nee, 100% zeker verstuurd. Geef anders me jouw referentienummer even, dan check ik het nog even voor je!owjee, vandaag besteld maar nog geen mailtje gehad van postNL, zie de bui hangen denk ik![]()

BCAA, Glutamine en Leucine
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Van 49,90 voor 27,90

Gelijk besteld aangezien me BCAA's opzijn! Goeie timing![]()
Goede keus

Nee, 100% zeker verstuurd. Geef anders me jouw referentienummer even, dan check ik het nog even voor je!
Ralf
ontving net een mailtje, tussen half 12 en half 2 binnen!Ik wist het! Hartstikke goed!niet nodigontving net een mailtje, tussen half 12 en half 2 binnen!