Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Pakketje weer binnen, bedankt jongens! Die nieuwe BCAA ruikt iig al heerlijk :D

Pakketje weer binnen, bedankt jongens! Die nieuwe BCAA ruikt iig al heerlijk :D
Leuk. Ben benieuwd naar je ervaring! :) We hebben het net nieuw binnen en zeker een goede formule. BCAA, Glutamine en Leucine
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
BCAA, Glutamine en Leucine:
-3 belangrijkste Amino's voor Bodybuilding
-Instant opname in de spieren
-Meest effectieve aminozuren supplement!
-100% vrije aminozuren
-2500mg BCAA per serving
-1750mg Leucine per serving
-1250mg Glutamine per serving
-Megaverpakking, 107 servings per pot!
-3 maanden verpakking

Ralf

Ik had Black Powder Ultra van MRI Performance bij jullie besteld. Op jullie site, net als op de verpakking zelf staat dat er 40 servings (dus 40 x 1/2 maatschep) inzitten. Nu deed ik het potje open en schrok echt dat er zo weinig inzat (en het is al een klein potje). Nu heb ik dus met die maatschep (1/2 maatschep = 1 serving) heel de inhoud van dat potje geteld en wat bleek: ik kom amper aan 23 servings!! Wat een afzetterij is me dat dus! :mad:

Zal er zo even naar kijken hoe dat precies zit...:rolleyes:
Ralf

Weten jullie ondertussen al hoe dit komt?

bannernieuwbinnen2.jpg

Tim

De nieuwe BCAA smaakt heerlijk !!!

Wilde nog even mededelen dat ik nergens anders supplementen zal bestellen. Sowieso zijn jullie supplementen top ook de bijzonder goede service toonde zich weer.

Had over de keuze van mijn cadeau heen gekeken bij het bestellen en heb pas mijn shakebekers weggegooid. Na een mededeling in dit topic over mijn falen heb ik vandaag een nieuwe shakebeker thuis ontvangen. Jullie zijn geweldig. Nummer 1 supplementen winkel imo. Bedankt! :)

Vandaag me 1e bestelling binnen, een pot whey perfection, tevreden :)

Gister om 9 uur bestelt, vandaag al in huis:) top service!
Heb de nieuwe pre workout crazy geprobeert, goed product !
Korte review:
Bij 1 scoop geef ik de pomp een 6 en focus een 8.
De pomp was duidelijk te zien, maar weinig van te voelen.
Morgen kijken hoe ik op 2 scoops ga...

Korte review:

2 scoops zijn 500mg cafeïne, dus niet overdreven.

Bij mijn vorige bestelling de mini shaker van jullie gekozen als cadeau. Gisteren ergens blijven slapen en het is een ideaal ding: in het poedervakje past precies een scoop whey en aan de andere kant ruimte voor pillen. Geen pot meer meesjouwen dus. Heb alleen de filter voor klonten eruit gehaald en de veer uit jullie andere shaker gebruikt. Waarom hebben jullie dat vervangen?

Bij mijn vorige bestelling de mini shaker van jullie gekozen als cadeau. Gisteren ergens blijven slapen en het is een ideaal ding: in het poedervakje past precies een scoop whey en aan de andere kant ruimte voor pillen. Geen pot meer meesjouwen dus. Heb alleen de filter voor klonten eruit gehaald en de veer uit jullie andere shaker gebruikt. Waarom hebben jullie dat vervangen?

Poedervakje is zeker goed. Alleen zijn er veel mensen die graag het filtertje gebruiken ik vind die persoonlijk fijner dan de veer en andere prefereren de veer

Leuk. Ben benieuwd naar je ervaring! :) We hebben het net nieuw binnen en zeker een goede formule. BCAA, Glutamine en Leucine
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
BCAA, Glutamine en Leucine:
-3 belangrijkste Amino's voor Bodybuilding
-Instant opname in de spieren
-Meest effectieve aminozuren supplement!
-100% vrije aminozuren
-2500mg BCAA per serving
-1750mg Leucine per serving
-1250mg Glutamine per serving
-Megaverpakking, 107 servings per pot!
-3 maanden verpakking

Ralf
'2500mg BCAA per serving'
en '1750 mg leucine per serving'. Wat moet ik me hier bij voorstellen voor vage blend/verwoording? Gezien leucine een BCAA is, zit er nog 750 mg valine en isoleucine in (wat waarschijnlijk neerkomt op 375 mg valine en 375 mg isoleucine)? Wie verzint dit. En dan ook nog 1250 mg glutamine. Echt wat? 1250 mg glutamine? Waar slaat dat op. Waarom zit dit er in, echt waar. Wie stelt jullie supps in godsnaam samen?

En: '3 belangrijkste Amino's voor Bodybuilding', en een vierde niet belangrijke voor bodybuilding? Of hoe moet ik dit interpreteren. Jullie tekst suggereert ook serieus alsof 'BCAA' een (apart) aminozuur is. Laat iemand 'n keer die teksten nalezen.

Heren, op mn Green tea extract van Now Foods staat dat je het niet op een lege maag mag nemen. Waarom niet?

Wilde nog even mededelen dat ik nergens anders supplementen zal bestellen. Sowieso zijn jullie supplementen top ook de bijzonder goede service toonde zich weer.

Had over de keuze van mijn cadeau heen gekeken bij het bestellen en heb pas mijn shakebekers weggegooid. Na een mededeling in dit topic over mijn falen heb ik vandaag een nieuwe shakebeker thuis ontvangen. Jullie zijn geweldig. Nummer 1 supplementen winkel imo. Bedankt! :)

Graag gedaan, we doen ook altijd 110 % ons best. :D

---------- Post toegevoegd 22 June 2013 om 10:19 ----------

Vandaag me 1e bestelling binnen, een pot whey perfection, tevreden :)

Super om te horen, dat wordt :zuip:.

---------- Post toegevoegd 22 June 2013 om 10:22 ----------

Korte review:

Top, service staat bij ons ook altijd hoog in het vaandel. We zijn erg benieuwd naar je 2de training vandaag.

---------- Post toegevoegd 22 June 2013 om 10:25 ----------

We hebben dit niet bewust vervangen. Sommigen hebben liever de bal en andere het filter, maar jou voorkeur gaat dus duidelijk uit naar de blend bal. Mocht je in de toekomst nog meer poeders en/of pillen mee willen nemen is de powder-box ook altijd handig. :D

Heren, op mn Green tea extract van Now Foods staat dat je het niet op een lege maag mag nemen. Waarom niet?

Ivm de optimale werking van het product, we adviseren daarom het product altijd met de maaltijd in te nemen. :)

Laatst bewerkt:
We hebben dit niet bewust vervangen. Sommigen hebben liever de bal en andere het filter, maar jou voorkeur gaat dus duidelijk uit naar de blend bal. Mocht je in de toekomst nog meer poeders en/of pillen mee willen nemen is de powder-box ook altijd handig. :D

Dat kan ik beamen heb 2x de powderbox en gebruik hem erg veel !!!! TOP en ik heb idd liever de blend bal !! heb nooit geen klontjes !!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven