Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dat kan ik beamen heb 2x de powderbox en gebruik hem erg veel !!!! TOP en ik heb idd liever de blend bal !! heb nooit geen klontjes !!

Klopt, vind de powderbox persoonlijk ook erg handig. We gaan je mening meenemen naar onze volgende bestel batch, en misschien komt de 3-1 shaker dan met blend bal. ;)

Is het normaal dat BCAA Pure niet oplost in water terwijl dit toch vermeld staat op het potje?
En met 'niet oplossen', bedoel ik eerder dat het gewoon blijft drijven :s.

Met bvb Magnificent erbij lost het wel goed op. Maar dit neem ik niet na elke training of alleszins niet constant.
Rest nog het probleem hoe de BCAA oplosbaar te maken voor de training. Zonder vruchtensap liefst...

Laatst bewerkt:
Heren, op mn Green tea extract van Now Foods staat dat je het niet op een lege maag mag nemen. Waarom niet?

Ik neem ze zelf ook op een lege maag en dat gaat goed. Bijna op alle supplementen staat dat het met een maaltijd ingenomen moet worden, maar sommige werken bij mij beter zonder maaltijd zoals green tea, caffeine en fatburners. Gewoon proberen zolang je geen last van je maag krijg is het goed.

Is het normaal dat BCAA Pure niet oplost in water terwijl dit toch vermeld staat op het potje?

Met bvb Magnificent erbij lost het wel goed op. Maar dit neem ik niet na elke training of alleszins niet constant.
Rest nog het probleem hoe de BCAA oplosbaar te maken voor de training. Zonder vruchtensap liefst...
Pure BCAA staat bekend om de mindere oplosbaarheid. Probeer het eens even te laten staan, vaak los het dan wel beter op. Korrels ed blijf je altijd houden.

Ralf

Laatst bewerkt:
Ik vroeg me net af waarom m'n hart zo te keer ging en waarom ik zo gehaast was, vergeten dat ik een hele dexaprina had ingenomen daarvoor.... De t*ring :p

BCAA voor tussendoor even snel kun je beste capsules pakken heb je de tijd dan pak je poeder

Wanneer krijgen jullie BCAA Pure poeder weer binnen?

Pfff Serious Mass nu al uitverkocht? Seriously? :D
Hoe snel komt ie weer aan?

Wanneer krijgen jullie BCAA Pure poeder weer binnen?

We krijgen het product inderdaad wel weer binnen, enkel durf ik de exacte datum nog niet te zeggen. :)

---------- Post toegevoegd 22 June 2013 om 15:31 ----------

Pfff Serious Mass nu al uitverkocht? Seriously? :D
Hoe snel komt ie weer aan?

Serieus mass is Seriously uitverkocht helaas. Ook hier durf ik de exacte datum nog niet van te noemen. Mocht je opzoek zijn naar een andere goede gainer, super-mass-gainer is ook super! 1900 kcal per shake! :zuip:

Serieus mass is Seriously uitverkocht helaas. Ook hier durf ik de exacte datum nog niet van te noemen. Mocht je opzoek zijn naar een andere goede gainer, super-mass-gainer is ook super! 1900 kcal per shake! :zuip:

Hahaha die taalhumor hier :p Moet kunnen :D
Euhm maar oké dan bestel ik wel True Mass van BSN beetje (veel) duurder wel, maar vind net iets teveel negatieve reviews over die van dymatize :)

Zouden jullie goed kunnen nakijken dat alles erbij zit? :) 15 producten namelijk xd, kans op een vergissing word dan al groter :D En even kijken naar de opmerking :D Alvast bedankt!
Post zo meteen wel referentie, even gaan bestellen! :D

EDIT: REFERENTIE C1022441

Laatst bewerkt:
bestelling weer keurig op tijd binnen :thumb: maarrrr t wordt wel een keer tijd om de verpakking van de oats te veranderen hoor... zoveelste keer al dat dr een zak kapot was. Grote zak van 5 of 10 kg een idee (met betere verpakking ;) ) ?

We krijgen het product inderdaad wel weer binnen, enkel durf ik de exacte datum nog niet te zeggen. :)

---------- Post toegevoegd 22 June 2013 om 15:31 ----------

Wow 1900 kcal per shake?

Hoeveel gram neem je dan per shake?

Hahaha die taalhumor hier :p Moet kunnen :D
Euhm maar oké dan bestel ik wel True Mass van BSN beetje (veel) duurder wel, maar vind net iets teveel negatieve reviews over die van dymatize :)

Zouden jullie goed kunnen nakijken dat alles erbij zit? :) 15 producten namelijk xd, kans op een vergissing word dan al groter :D En even kijken naar de opmerking :D Alvast bedankt!
Post zo meteen wel referentie, even gaan bestellen! :D

EDIT: REFERENTIE C1022441

Haha soms moet dat zeker kunnen ;).
Je bestelling komt helemaal in orde! En wat betreft je opmerking, dit gaan we ook regelen voor je. Bedankt voor je bestelling. :D

---------- Post toegevoegd 22 June 2013 om 16:45 ----------

bestelling weer keurig op tijd binnen :thumb: maarrrr t wordt wel een keer tijd om de verpakking van de oats te veranderen hoor... zoveelste keer al dat dr een zak kapot was. Grote zak van 5 of 10 kg een idee (met betere verpakking ;) ) ?

Super!
Wat betreft de oats zakjes etc, we zijn bezig met een nieuwe verpakking. Dus moet goed komen. :)

---------- Post toegevoegd 22 June 2013 om 16:53 ----------

Wow 1900 kcal per shake?

Hoeveel gram neem je dan per shake?

Klopt inderdaad, dit is bij de nieuwe formule van de super-mass-gainer. 1 dosering is 2 scoops (+-330 gram) als je dit mixt met volle melk kom je aan je 1900 kcal.

Wow bizar. Misschien van de winter is 2 pakketjes halen. Je haalt 16 shakes uit een verpakking als je 2 scoops per shake neemt dus.

Voor ongeveer 90 euro een maand flink aankomen. Zal lekker bulken zijn, bedankt voor de tip ;)

Wow bizar. Misschien van de winter is 2 pakketjes halen. Je haalt 16 shakes uit een verpakking als je 2 scoops per shake neemt dus.

Voor ongeveer 90 euro een maand flink aankomen. Zal lekker bulken zijn, bedankt voor de tip ;)

Klopt helemaal!
Graag gedaan, daar zijn we ook voor toch. ;)

Ik ga even navraag doen bij mijn collega! Hij zou dit al uitgezocht moeten hebben. Ik kom hier zsm op terug!

Tim

Misschien dat andere mensen hier in dit topic erop kunnen antwoorden waarom dat er veel minder servings (1 serving = 1/2 maatschep) in een potje Black Powder Ultra van MRI Performance zitten dan het aantal (44 servings) dat op de pot zelf staat? Het lijkt misschien onduidelijk maar ik heb geprobeerd hier een foto van te trekken. De netto-inhoud (enkel het poeder dus) heb ik nagewogen en dit is 162 g ipv 240 g ???

P1020176.jpg

Laatst bewerkt:

Probeer eens (lauw)warm water, beetje roeren en ff laten staan

Domme vraag misschien maar wat is het verschil tussen de Dexaprine XR en de Dexaprine. Jullie omschrijving is precies hetzelfde. Het zal 'm wel in de samenstelling zitten, maar welke precies en wat doet dat bepaalde ingrediënt/wat doet die samenstelling anders dan de Dexaprine ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven