fonsdespons
Novice
- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 82kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Toch weer vandaag het 1 en ander bijbesteld waaronder drie shakers.
Deed het telkens met een mixer maar werkte niet handig.
Tevens creatine en BCAA en Dexapine erbij.
Dan een vraag, als ik naturel smaak bestel van whey, kan ik die dan met een smaak mengen?
Ik begin nu toch wel wat misselijk van de zoete smaak te worden. Dus wil hem neutraler maken.

Zag net de email van die nieuwe Crazy pre workout..... ingredient label ziet er goed uit maar gezien het een custom blend is en een scoop minder dan 5gr is weten we nog steeds niet hoeveel we precies binnen krijgen.
Is het niet een idee voor jullie om iets te maken zoals Totalis van Smart Powders?
Dan weet je tenminste dat je van alles genoeg binnen krijgt met bewezen formules.... ik zou ook geen moeite hebben er wat meer voor te betalen zodat ik het nu niet elke x zelf hoef te maken![]()
Lees vanaf post #47868, als de hoeveelheiden nog bekend waren. Superlaage doseringen van alles + hoge dosering van cafeïne. 2 scoops = 500mg cafeïne.
Dus blijf ik bij mijn eigen voorstel.... is het geen idee een pre workout te maken in de zin van bijv Totalis waar de ingredienten wel op de juiste hoeveelheden zitten.
Ik neem vanaf vandaag gewoon creatine om te kijken of ik dan nog dat snijdende brandende gevoel heb, zo ja dan weet ik dat ik niet tegen creatine kan, zo nee dan weet ik dat cocktail niet voor mij geschikt is[/QUOTE
Laat me even weten hoe het gaat. Ben erg benieuwd.![]()
Bedankt voor je complimenten!Vandaag voor het eerst de nieuwe Bcaa geprobeerd van jullie en hij is echt lekker. Smaak bijna netals TAKSI tropical![]()
De BCAA, Glutamine en Leucine is echt weer een topper in ons assortiment.Hij is inderdaad heerlijk mensen. Weer een top manier om de benodigde stoffen binnen te krijgen
Graag gedaan en jij ook bedankt. Als je bij je toekomstige bestelling dit als opmerking wilt aangeven, dan krijg je deze er van mij extra bij.Bestelling weer netjes op tijd aangekregen, top! Me sachetje zat er wel niet bij, maar geen erg.![]()
Bedankt voor je bestelling. Shakebekers zijn heel handig. We hebben nu ook de hele leuke Mini Shakers voor mannen. Zie hier voor meer informatie "Kies hier uw cadeaus"Toch weer vandaag het 1 en ander bijbesteld waaronder drie shakers.
Deed het telkens met een mixer maar werkte niet handig.
Tevens creatine en BCAA en Dexapine erbij.
Dan een vraag, als ik naturel smaak bestel van whey, kan ik die dan met een smaak mengen?
Ik begin nu toch wel wat misselijk van de zoete smaak te worden. Dus wil hem neutraler maken.
Bedankt voor je order. Gaan we netjes verwerken en morgen in huis!
0.15mg kloptHoeveel potassium/kalium zit er in Multi Men?
Op de verpakking staat namelijk 0.15mg, dit lijkt mij een drukfout.

Normaal gesproken geven we altijd de formule vrij, maar de directie heeft besloten deze niet vrij te geven. Voor de energie, pomp en extra creatine heb je een hele leuke pre-workout voor deze prijs. Als je een completere en hogere blend wil, betaal je ook meer voor, dan moet je bijv naar de Craze of Assault kijken.Zag net de email van die nieuwe Crazy pre workout..... ingredient label ziet er goed uit maar gezien het een custom blend is en een scoop minder dan 5gr is weten we nog steeds niet hoeveel we precies binnen krijgen.
Is het niet een idee voor jullie om iets te maken zoals Totalis van Smart Powders?
Dan weet je tenminste dat je van alles genoeg binnen krijgt met bewezen formules.... ik zou ook geen moeite hebben er wat meer voor te betalen zodat ik het nu niet elke x zelf hoef te maken![]()
@ B&F,
Wanneer gaan jullie N-zero extreme van cellucor binnenkrijgen?

Helaas nog niet bekent, als we dit binnen krijgen en eventueel weten wanneer. Laten we het hier direct weten. Ik ga het in ieder geval doorgeven aan onze afdeling inkoop.![]()
Weet je al iets meer over Stealth , VPX sports
Een tijdje geleden had je vermeld dat je er ging voor kijken.
Al meer info over ?

We moeten even een verpakkingen openen en kijken hoe het zit. Is niet te veel moeite hoor. Morgen ben ik zelf op de zaak, ik zal er dan even naar kijken. Als ik iets weet PM ik je wel. Aangezien het uitstellen zo ook niet werkt4 dagen geleden een vraag gesteld, ondertussen al 3 x te horen gekregen dat ze het zo snel mogelijk gingen uitzoeken en tot op de dag van vandaag nog steeds geen antwoord. Indien jullie het niet weten, mogen jullie het altijd gewoon zeggen? No hard feelings uiteraard![]()