Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb laatst deze pot gekocht

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
http://www.bodyenfitshop.nl/creatine/creatine-alle/musclepharm/creatine/

bij de beschrijving staat dit;
Creatine
300 grams
Nutrition Facts
Serving Size: 3 Scoops (5g)
Servings Per Container: 60
Per Serving

3 schepjes is dus 5 gram?
Ik heb éen schepje op een tanita gewogen en die gaf 5 gram aan. 3 schepjes gaven 15 gram aan

hoe zit dat nou?

Is ultra fine oats jullie product met de meeste vezels? Ik zoek een complexe (goedkope) carb bron met veel vezels.

Domme vraag misschien maar wat is het verschil tussen de Dexaprine XR en de Dexaprine. Jullie omschrijving is precies hetzelfde. Het zal 'm wel in de samenstelling zitten, maar welke precies en wat doet dat bepaalde ingrediënt/wat doet die samenstelling anders dan de Dexaprine ?

De dexaprine-xr is de nieuwe versie van de dexaprine, verder is er qua samenstelling niet hele veel veranderd. De xr is zelfs nog iets effectiever als de vorige Dexaprine versie.

Creatine
300 grams
Nutrition Facts
Per Serving

Ik heb éen schepje op een tanita gewogen en die gaf 5 gram aan. 3 schepjes gaven 15 gram aan

hoe zit dat nou?

Ben hier ook benieuwd naar.

Creatine
300 grams
Nutrition Facts
Per Serving

hoe zit dat nou?

We hebben helaas geen potje meer staan, dus kan direct niks voor je nakijken. Ik ga er direct achter aan bij muscle pharm, kom hier later op terug. Je kan het beste 5 gram aanhouden.

---------- Post toegevoegd 23 June 2013 om 12:29 ----------

Is ultra fine oats jullie product met de meeste vezels? Ik zoek een complexe (goedkope) carb bron met veel vezels.

Indien je opzoek bent naar een product met veel vezels en complexe koolhydraten, adviseer ik je inderdaad ultra-fine-oats.

---------- Post toegevoegd 23 June 2013 om 12:30 ----------

Misschien dat andere mensen hier in dit topic erop kunnen antwoorden waarom dat er veel minder servings (1 serving = 1/2 maatschep) in een potje Black Powder Ultra van MRI Performance zitten dan het aantal (44 servings) dat op de pot zelf staat? Het lijkt misschien onduidelijk maar ik heb geprobeerd hier een foto van te trekken. De netto-inhoud (enkel het poeder dus) heb ik nagewogen en dit is 162 g ipv 240 g ???

Collega komt hier zoals eerder gezegd na verwachting morgen even op terug. :)

We hebben helaas geen potje meer staan, dus kan direct niks voor je nakijken. Ik ga er direct achter aan bij muscle pharm, kom hier later op terug. Je kan het beste 5 gram aanhouden.

---------- Post toegevoegd 23 June 2013 om 12:29 ----------

Bedankt voor de snelle reactie! Waarschijnlijk heeft de leverancier jullie verkeerde info doorgegeven ofzo want op andere websites die deze creatine verkopen staat de zelfde fout

Ik dacht al dat het 1 schepje van 5 gram mest zijn (300 gram delen door 60 servings is 5 gram namelijk) op het potje zelf staat namelijk
servingsize; 5 gram (1 scoop)

foyX7mv.jpg

Kan je Magnificent ook gewoon mixen met melk?

Bedankt voor de snelle reactie! Waarschijnlijk heeft de leverancier jullie verkeerde info doorgegeven ofzo want op andere websites die deze creatine verkopen staat de zelfde fout

Ik dacht al dat het 1 schepje van 5 gram mest zijn (300 gram delen door 60 servings is 5 gram namelijk) op het potje zelf staat namelijk
servingsize; 5 gram (1 scoop)

foyX7mv.jpg

Je kan inderdaad gewoon 1 scoop aanhouden, zoals op het potje vermeld staat. 1 scoop is namelijk 5 gram.

---------- Post toegevoegd 23 June 2013 om 14:02 ----------

Kan je Magnificent ook gewoon mixen met melk?

Zou wel kunnen, maar mijn persoonlijke voorkeur zou toch water zijn. ;)

'2500mg BCAA per serving'
en '1750 mg leucine per serving'. Wat moet ik me hier bij voorstellen voor vage blend/verwoording? Gezien leucine een BCAA is, zit er nog 750 mg valine en isoleucine in (wat waarschijnlijk neerkomt op 375 mg valine en 375 mg isoleucine)? Wie verzint dit. En dan ook nog 1250 mg glutamine. Echt wat? 1250 mg glutamine? Waar slaat dat op. Waarom zit dit er in, echt waar. Wie stelt jullie supps in godsnaam samen?

En: '3 belangrijkste Amino's voor Bodybuilding', en een vierde niet belangrijke voor bodybuilding? Of hoe moet ik dit interpreteren. Jullie tekst suggereert ook serieus alsof 'BCAA' een (apart) aminozuur is. Laat iemand 'n keer die teksten nalezen.
Blijkbaar is dit niet te begrijpen, dus ik maak er even 'n paar simpele vragen van:
  • Waarom wordt leucine los genoemd van 'BCAA', terwijl leucine een BCAA is?
  • Waarom wordt gesuggereerd dat BCAA een specifieke substantie is?
  • Hoeveel leucine zit er in? Ik kan het niet met zekerheid afleiden.
  • Waarom zit er in godsnaam 'n peuter dosering glutamine in?

PM verstuurd hoop snel antwoord te krijgen :)

PM verstuurd hoop snel antwoord te krijgen :)

Done:D

---------- Post toegevoegd 23 June 2013 om 15:33 ----------

Blijkbaar is dit niet te begrijpen, dus ik maak er even 'n paar simpele vragen van:
  • Waarom wordt leucine los genoemd van 'BCAA', terwijl leucine een BCAA is?
  • Waarom wordt gesuggereerd dat BCAA een specifieke substantie is?
  • Hoeveel leucine zit er in? Ik kan het niet met zekerheid afleiden.
  • Waarom zit er in godsnaam 'n peuter dosering glutamine in?

De totale hoeveelheid Leucine wordt los vernoemd. Verder staat het label apart bij " label"
Er staat BCAA 3500 mg (leucine 1750mg, isoleucine 875mg, Valine 875mg) 4:1:1. Lijkt mij niets aparts aan.
Hoeveelheid leucine 2250 mg (totaal)
Dit is een combinatie product, je kunt Glutamine ook gewoon los pakken natuurlijk.

De totale hoeveelheid Leucine wordt los vernoemd. Verder staat het label apart bij " label"
Er staat BCAA 3500 mg (leucine 1750mg, isoleucine 875mg, Valine 875mg) 4:1:1. Lijkt mij niets aparts aan.
Hoeveelheid leucine 2250 mg (totaal)
Dit is een combinatie product, je kunt Glutamine ook gewoon los pakken natuurlijk.

Er stond eerst bij de beschrijving '1750 mg leucine per serving' (zie mijn eerdere comment), en bij de label 2250 mg. Dat het nu is gewijzigd (waarschijnlijk naar aanleiding van mijn reactie) maakt het niet minder apart. En er staat nu ook 3500 mg BCAA per serving, eerst stond er 2500 mg. Notabene is het 2:1:1, geen 4:1:1, moet dit nu dus aanstippen omdat anderen hier weer over gaan vallen. Die aangepaste hoeveelheid leucine en BCAA bij de beschrijving is echt ongetwijfeld gewijzigd n.a.v. mijn reactie :roflol:

Ja tuurlijk kun je glutamine los pakken, maar dit is net zoiets als 200 mg creatine gooien in een product. Het is een zwaar nutteloze hoeveelheid, die 1,25 gr glutamine ook.

Edit:
Hier, je mag me ook gewoon bedanken, bij het korte abstract staat de oude VERKEERDE informatie nog:
2mhb1i.png

GEEN DANK HOOR.

Laatst bewerkt:
Er stond eerst bij de beschrijving '1750 mg leucine per serving' (zie mijn eerdere comment), en bij de label 2250 mg. Dat het nu is gewijzigd (waarschijnlijk naar aanleiding van mijn reactie) maakt het niet minder apart. En er staat nu ook 3500 mg BCAA per serving, eerst stond er 2500 mg. Notabene is het 2:1:1, geen 4:1:1, moet dit nu dus aanstippen omdat anderen hier weer over gaan vallen. Die aangepaste hoeveelheid leucine en BCAA bij de beschrijving is echt ongetwijfeld gewijzigd n.a.v. mijn reactie :roflol:

Ja tuurlijk kun je glutamine los pakken, maar dit is net zoiets als 200 mg creatine gooien in een product. Het is een zwaar nutteloze hoeveelheid, die 1,25 gr glutamine ook.

Er stond inderdaad een foutje in de tekst. Excuses daarvoor. Het label is natuurlijk correct en stond er ook. Het is 2:1:1 inderdaad:D Dank je, voor je opmerking:)

edit;
De aanpassing in " de korte omschrijving" staat er ook zo. Nogmaals dank!:)

Laatst bewerkt:
Beste,

Heb zonet een bestelling geplaatst voor mij en 2 vrienden van me ...

Zou het mogelijk zijn even naar de opmerkingen te kunnen kijken ?

vriendelijke groeten :)

referentienummer is: C1023637

Beste,

Heb zonet een bestelling geplaatst voor mij en 2 vrienden van me ...

Zou het mogelijk zijn even naar de opmerkingen te kunnen kijken ?

vriendelijke groeten :)

referentienummer is: C1023637

Bedankt voor je bestelling. :D Wat betreft de opmerking, dit moet helemaal goed komen.

In de Cocktail zit de Whey en Caseine, dus; Volac en Fonterra eiwitten!

Hoogwaardige eiwitten voor spiermassa - elke shake bevat maar liefst 26 gram eiwitten uit Whey en Micellar Casein om je spieren optimaal te laten groeien.
Whey Proteine en Micellar Caseine vormen samen de ideale eiwitcombinatie voor spiermassa. Whey Proteine wordt heel snel opgenomen en zorgt haast instant voor spiergroei. De toevoeging van Miceller Casein maakt samen bijna het perfecte eiwit. Micellar Casein is de eiwitbron die langzamer wordt afgebroken en de werking van Whey Proteine perfect aanvult en overneemt. Micellar Casein blijft je spieren urenlang voeden met aminozuren en daarmee spiergroei stimuleren en spiermassa beschermen.

Tim

Hey, gebruik nu die cocktail een weekje en prachtig want heb echt redelijke kracht gains.
Creatine had ik nog nooit geprobeerd dus misschien vandaar.
Alleen 1 probleem, ik krijg echt pijn in me lage buikstreek van de cocktail.
ik ben een paar dagen ermee gestopt en toen ging het weg.
Heb vandaag weer genomen en wederom weer branderig gevoel onderin me maag.

verder prima werking want training is zeker 20% intensiever.

ff een edit vandaag 24-06, ik stop ermee met het nemen, misschien is het de smaak banaan of de creatine of andere dingen die erin zitten.

Ik neem vanaf vandaag gewoon creatine om te kijken of ik dan nog dat snijdende brandende gevoel heb, zo ja dan weet ik dat ik niet tegen creatine kan, zo nee dan weet ik dat cocktail niet voor mij geschikt is :(

Vandaag voor het eerst de nieuwe Bcaa geprobeerd van jullie en hij is echt lekker. Smaak bijna netals TAKSI tropical :zuip:

Hij is inderdaad heerlijk mensen. Weer een top manier om de benodigde stoffen binnen te krijgen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven