XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Order: C1027305. Zouden jullie kunnen kijken naar de opmerking? Ik mis namelijk de wijze waarop Leon dergelijke bestellingen afhandelde...

We doen ons best, sowieso morgen in huis!:cool:

---------- Post toegevoegd 24 June 2013 om 19:20 ----------

0.15mg potassium kan toch nooit 100% ADH zijn?

Me collega komt hier later even op terug:).

Wat ik jammer vind is dat The Curse - Cobra Labs bij B&F €37,90 kost terwijl dit bij bodybuilding.com €28,31 is (inclusief verzendkosten).
Had hem graag geprobeerd... Daarbij heeft B&F ook maar één smaak :(

Heb het direct bij me collega inkoop aangegeven, wellicht dat die de prijs aanpast. Verder hebben wij de curse in de smaak Tropical storm momenteel, wellicht dat er in de toekomst nog andere smaken bij komen:).

Laatst bewerkt:
@ B&F,
ik heb vandaag een bestelling gemaakt rond 17u.
Ik heb van jullie website een link gekregen voor track & trace.
http://www.postnlpakketten.nl/klant...basicsearch.aspx?lang=en&B=3SZRHH0026498&D=BE
Maar zo te zien kan het mijn bestelling niet vinden.
mijn referentie: C1026676
Kunt u mij graag hierover informeren?
Alvast bedankt.
Natuurlijk! :) Wij verzenden altijd dezelfde dag, en je kan het de dag erna volgen. Zodra onze bezorgdienst jouw pakket opgehaald heeft, dan kan je jouw pakket "traceren". Je kan deze vanaf morgenvroeg volgen en dan krijg je een indicatie wanneer het pakket geleverd gaat worden. Bedankt voor je order. Morgen uiteraard in huis!

Ralf

Natuurlijk! :) Wij verzenden altijd dezelfde dag, en je kan het de dag erna volgen. Zodra onze bezorgdienst jouw pakket opgehaald heeft, dan kan je jouw pakket "traceren". Je kan deze vanaf morgenvroeg volgen en dan krijg je een indicatie wanneer het pakket geleverd gaat worden. Bedankt voor je order. Morgen uiteraard in huis!

Ralf
Super!
Bedankt voor de snelle reactie;)
Keep it up

Eigenlijk is er geen AHD potassium (Kalium) vast gesteld. Daardoor is dat eigenlijk lastig aan te geven. Ik heb dit even bij onze producent neer gelegd. Ben benieuwd naar de reactie.

Ralf

Ik denk eerder dat het 0,15 GRAM zal zijn. (dus 150mg)
Normaal gezien ligt de ADH rond de 99mg.
Indien het slechts de te verwaarlozen hoeveelheid 0.15 mg zou zijn kan je het er evengoed niet op zetten.

Ik denk eerder dat het 0,15 GRAM zal zijn. (dus 150mg)
Normaal gezien ligt de ADH rond de 99mg.
Indien het slechts de te verwaarlozen hoeveelheid 0.15 mg zou zijn kan je het er evengoed niet op zetten.
Ik ga er vanuit dat het een drukfout moet zijn, zoals ik aangaf, de mail is verzonden en zodra ik een reactie heb, ben je de eerste!

Ralf

---------- Post toegevoegd 25 June 2013 om 09:37 ----------

Het is even uitgebleven, maar hier is een nieuwe kortingscode!:cool:

Fabulous-discount-by-DVDFab.jpg

Craze met 15% korting!
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Kortingscode: CRAZE15
- Deze aanbieding kan alleen worden gebruikt in de webshop op www.bodyenfitshop.nl (Dus niet in de winkels)
- Deze aanbieding kan worden geclaimt tot en met vrijdag 28 juni 2013. Hierna geldt de 15% korting op Craze van Drivensports niet meer!

Ralf

hallo b&f

hebben jullie Rhodiola rosea (b&f merk) in zwolle liggen?
ik kan namelijk niet bellen dus vandaar ik hier vraag

Zo snel verzonden: C1029170 :D

effetjes zelf bellen, dat had je het al geregeld ;)

Het is even uitgebleven, maar hier is een nieuwe kortingscode!:cool:

Craze met 15% korting!
Kortingscode: CRAZE15
- Deze aanbieding kan alleen worden gebruikt in de webshop op www.bodyenfitshop.nl (Dus niet in de winkels)
- Deze aanbieding kan worden geclaimt tot en met vrijdag 28 juni 2013. Hierna geldt de 15% korting op Craze van Drivensports niet meer!

Ralf

Ik wil niet klagen dat craze goedkoper is, maar dat mocht toch niet? :)
(zie quote hieronder).

De prijs van de Craze is inderdaad verhoogd. Dit komt omdat wij een adviesprijs moeten hanteren die gegeven word door onze leverancier. Wij waren heirvan niet op de hoogte en hadden de prijs lager staan. Dit dient elke afnemer dan te doen. Wij willen onze klanten alsnog een voordeel bieden om bij ons te bestellen en daarom hebben we besloten om er gratis straps bij te doen. Helaas kunnen en mag ik niet het product onder de adviesprijs aanbieden.

Ralf

Hij zegt net dat hij zelf niet kan bellen haha.

Wat ik jammer vind is dat The Curse - Cobra Labs bij B&F €37,90 kost terwijl dit bij bodybuilding.com €28,31 is (inclusief verzendkosten).
Had hem graag geprobeerd... Daarbij heeft B&F ook maar één smaak :(

Daarnaast hebben ze bij BB.com nu de actie wanneer je 2 van die potjes koopt, krijg je er 1 gratis bij ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven