Bestelling weer binnen gekregen en netjes verpakt, zeer tevreden.
Creatine Ultra voor de eerste keer nu en de smaak valt mij niets tegen.
Niet te zoet en gewoon een beetje fruitig ananas/mango als ik het moet omschrijven.
Er zit een klein zuurtje aan waardoor het iets verfrissender is, mooi product!
Dexapine nu ook gehad voor de eerste keer en merk niks.
Wel een halve pil om te wennen, maar geloof er niet in.
"Zo werden proefpersonen verteld dat ze met een halve pil moesten beginnen,
omdat ze een nieuw en zwaar medicijn kregen. Met alle bijwerkingen van dien.
Uiteraard ervoer een groot gedeelte zware bijwerkingen maar ook heil.
Het was de placebo groep maar geloven doet werken."
Wel geloof ik dat het werkzaam is gezien de ingrediënten.
(inmiddels een uur verder en merk cafeïne)
BCAA Puur cabs zien er niet smakelijk uit, grote capsules met een duidelijke smaak van ..........
ze blijven mij net iets teveel drijven doordat er te veel lucht in zit. Het kan geen kwaad
en heb er zelf geen moeite mee, maar kan mij voorstellen dat voor mensen dit een moeite kan zijn.
Uiteraard moet je niet mieren, gewoon slikken die handel! Maar je kunt poeder overwegen.
Whey isolaat Vanile smaakt naar mijn mening erg goed, mooie vorm en goed drinkbaar.
Ik gebruik dan wel karnemelk omdat ik het wat minder zoet wil hebben, en dit werkt zeer goed.
Dat is voor mij dan ook de beste combinatie om het te maken, met water is het niks naar mijn mening.
Whey perfection hetzelfde verhaal, lekker drinkbaar goed oplosbaar en met karnemelk niet te zoet.
Whey micellar in de milkshake vanile smaak, duidelijk een milkshake vorm, dikker en lobbig.
Daardoor moet je het iets langer en beter mengen om geen klonten te krijgen. Valt mij op dat hij iets minder zoet is.
Bodybuilder Vitamin Pack, mooie verpakking en handige bus weer. Het bestaat uit meerdere pillen per zakje waaronder een paar harde tabletten en een paar Gel capsules. Mooie stevige verhouding qua ADH. Wat mij betreft een toppertje als ik dat zo zie. Ik zeg alle pillen in het mikkie en slikken met een grote slok water.
Omega 3 marinol zit geen echte smaak aan, lichtelijk hoogstens maar dan loop je er ook op te zuigen als een snoepje bij wijze van spreken. Dus ook hier het glas water bij de hand.
De Isolaat staat op de site als een emmer maar ben zeer blij dat dit in een bus zit!!
Wat ik mis op de site is dat er niet vermeld wordt dat er een maatschepje bij zit (diverse producten), is een pluspunt, dus vermelden. Verder viel mij op dat de inhoudt van whey niet klopt, in positieve zin. Ik had 1 bus waar dik 260gram meer in zat dan het had moeten zijn. Ik zeg goed voor mij, minder voor jullie.
Al met al, een zeer tevreden klant.