XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
oh ok, die ken ik helemaal niet.
Dat is hetzelfde maar doen in poedervorm ofzo?
zou zwolle 1 kunnen vasthouden? dan zal ik vanmiddag 1 ophalen.
Ja, ik ga het doorgeven. Het zijn capsules die we langere tijd gelede hebben gehad.

Ralf

---------- Post toegevoegd 25 June 2013 om 12:29 ----------

Ik wil niet klagen dat craze goedkoper is, maar dat mocht toch niet? :)
(zie quote hieronder).
Dat klopt. De prijs is immers nog steeds hetzelfde. Enkel kunnen wij jullie tegemoet komen met een kortingscode. Zo is de advies/verkoopprijs nogsteeds hetzelfde. Op deze manier ontloop dit alsware :) Voordeel voor jullie ;)
Daarnaast hebben ze bij BB.com nu de actie wanneer je 2 van die potjes koopt, krijg je er 1 gratis bij ;)
Inderdaad! :) Helaas is het zo dat Bodybuilding.com vele male groter is en het ook een Amerikaans product is. Waardoor ze veel andere acties en prijzen kunnen hanteren.

Ralf

Inderdaad! :) Helaas is het zo dat Bodybuilding.com vele male groter is en het ook een Amerikaans product is. Waardoor ze veel andere acties en prijzen kunnen hanteren.

Ralf

Haha snap ik Ralf. Wel leuk dat Craze tijdelijk in de aanbieding is, alleen weer jammer dat de Furious Watermelon er niet meer is. Misschien berry lemonade of toch maar zo'n een potje 'The Curse' ga proberen.

Weer een bestelling eruit en PM C1029664

:thumbs:

Haha snap ik Ralf. Wel leuk dat Craze tijdelijk in de aanbieding is, alleen weer jammer dat de Furious Watermelon er niet meer is. Misschien berry lemonade of toch maar zo'n een potje 'The Curse' ga proberen.
Populaire smaak:rolleyes: Andere smaken zijn, voor een pre-workout, goed te doen :)
Weer een bestelling eruit en PM C1029664

:thumbs:
Bedankt voor je bestelling Stefanovic. Gaan we netjes voor je verwerken, morgen in huis!

Ralf

Bestelling weer binnen gekregen en netjes verpakt, zeer tevreden.

Creatine Ultra voor de eerste keer nu en de smaak valt mij niets tegen.
Niet te zoet en gewoon een beetje fruitig ananas/mango als ik het moet omschrijven.
Er zit een klein zuurtje aan waardoor het iets verfrissender is, mooi product!

Dexapine nu ook gehad voor de eerste keer en merk niks.
Wel een halve pil om te wennen, maar geloof er niet in.
"Zo werden proefpersonen verteld dat ze met een halve pil moesten beginnen,
omdat ze een nieuw en zwaar medicijn kregen. Met alle bijwerkingen van dien.
Uiteraard ervoer een groot gedeelte zware bijwerkingen maar ook heil.
Het was de placebo groep maar geloven doet werken."
Wel geloof ik dat het werkzaam is gezien de ingrediënten.

(inmiddels een uur verder en merk cafeïne)

BCAA Puur cabs zien er niet smakelijk uit, grote capsules met een duidelijke smaak van ..........
ze blijven mij net iets teveel drijven doordat er te veel lucht in zit. Het kan geen kwaad
en heb er zelf geen moeite mee, maar kan mij voorstellen dat voor mensen dit een moeite kan zijn.
Uiteraard moet je niet mieren, gewoon slikken die handel! Maar je kunt poeder overwegen.

Whey isolaat Vanile smaakt naar mijn mening erg goed, mooie vorm en goed drinkbaar.
Ik gebruik dan wel karnemelk omdat ik het wat minder zoet wil hebben, en dit werkt zeer goed.
Dat is voor mij dan ook de beste combinatie om het te maken, met water is het niks naar mijn mening.

Whey perfection hetzelfde verhaal, lekker drinkbaar goed oplosbaar en met karnemelk niet te zoet.

Whey micellar in de milkshake vanile smaak, duidelijk een milkshake vorm, dikker en lobbig.
Daardoor moet je het iets langer en beter mengen om geen klonten te krijgen. Valt mij op dat hij iets minder zoet is.

Bodybuilder Vitamin Pack, mooie verpakking en handige bus weer. Het bestaat uit meerdere pillen per zakje waaronder een paar harde tabletten en een paar Gel capsules. Mooie stevige verhouding qua ADH. Wat mij betreft een toppertje als ik dat zo zie. Ik zeg alle pillen in het mikkie en slikken met een grote slok water.

Omega 3 marinol zit geen echte smaak aan, lichtelijk hoogstens maar dan loop je er ook op te zuigen als een snoepje bij wijze van spreken. Dus ook hier het glas water bij de hand.

De Isolaat staat op de site als een emmer maar ben zeer blij dat dit in een bus zit!!
Wat ik mis op de site is dat er niet vermeld wordt dat er een maatschepje bij zit (diverse producten), is een pluspunt, dus vermelden. Verder viel mij op dat de inhoudt van whey niet klopt, in positieve zin. Ik had 1 bus waar dik 260gram meer in zat dan het had moeten zijn. Ik zeg goed voor mij, minder voor jullie. :)

Al met al, een zeer tevreden klant. :1e:

Ik heb een bestelling gedaan ( C1029942) en vroeg me af of jullie er sample kunnen bijsteken van de isolaat met chocolade smaak. Dan weet ik of ik die kan bestellen volgende keer of gewoon bij de whey perfection blijf. Ik ben namelijk een viesneus op gebied van shakes :-D

Ik heb een bestelling gedaan ( C1029942) en vroeg me af of jullie er sample kunnen bijsteken van de isolaat met chocolade smaak. Dan weet ik of ik die kan bestellen volgende keer of gewoon bij de whey perfection blijf. Ik ben namelijk een viesneus op gebied van shakes :-D
Als je dit als opmerking wilt aangeven als opmerking bij de bestelling, regelen mijn collega's dit voor je. Wij verwerken pakketten altijd zo snel dat het helaas niet mogelijk om dit nu voor je aan te passen. Morgen in huis en bedankt voor je order :thumbs:

Ralf

Beste B&F, normaal gezien ben ik altijd ongelofelijk tevreden over jullie producten en service, maar dit keer moet ik toch zeggen dat ik echt niet tevreden kan zijn over hoe het pakket bezorgd is..

Het begon toen ik het pakket ging ophalen op mijn kiala punt, waar de medewerkster toch een beetje ongerust was omdat er poeder uit de doos bleef komen. Ik kon dus al raden dat 1 van de zakken oats/dextrose gescheurd was, stelde haar gerust en nam het mee naar huis. Ik heb enkele "mooie" foto's gemaakt van de inhoud van de doos...

1 zak oats en 1 zak dextrose waren gescheurd, en het verwondert me dat het er niet meer waren toen ik zag hoe jullie de doos hadden ingepakt (zie foto's)
Van sommige andere producten waren de verpakkingen beschadigd, ik weet wel dat dit geen invloed heeft op de inhoud, maar toch.. Het hoort gewoon niet.
Ten slotte is er ook iets fout gegaan bij de cadeau's. Ik had aangegeven dat ik als 3e cadeau de powerstraps wilde, maar heb in de plaats de... Powder box gekregen.. Nu weet ik wel dat power en powder op elkaar lijken, maar toch een beetje balen dat ik dan het meest nutteloze krijg..

Foto's

De doos voordat ik hem opende, met lekkende hoeken..
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

De geopende doos

Beschadigde multi sports

Beschadigde perfection bars

Kapotte zak dextrose

Kapotte zak oats

Leuke verfrommelde tanktop :)

Beschadigd summer sample pack

Powder box ipv power straps

Pakbon met juiste cadeau's

Lege doos

Blij dat ik m'n producten in huis heb, maar niet blij met hoe ze hier zijn aangekomen...

hey B en F!

net bestelling ontvangen C1027327.
had oa 8 zakken oats besteld maar der zat maar 1 zak in.
het had toch meer moeten wegen dan die 1660 gram...
ik hoor het wel.

3S-code: 3SZRHH000027071
Gewicht: 1660 g
Referentie: C1027327

Beste B&F, normaal gezien ben ik altijd ongelofelijk tevreden over jullie producten en service, maar dit keer moet ik toch zeggen dat ik echt niet tevreden kan zijn over hoe het pakket bezorgd is..

Het begon toen ik het pakket ging ophalen op mijn kiala punt, waar de medewerkster toch een beetje ongerust was omdat er poeder uit de doos bleef komen. Ik kon dus al raden dat 1 van de zakken oats/dextrose gescheurd was, stelde haar gerust en nam het mee naar huis. Ik heb enkele "mooie" foto's gemaakt van de inhoud van de doos...

1 zak oats en 1 zak dextrose waren gescheurd, en het verwondert me dat het er niet meer waren toen ik zag hoe jullie de doos hadden ingepakt (zie foto's)
Van sommige andere producten waren de verpakkingen beschadigd, ik weet wel dat dit geen invloed heeft op de inhoud, maar toch.. Het hoort gewoon niet.
Ten slotte is er ook iets fout gegaan bij de cadeau's. Ik had aangegeven dat ik als 3e cadeau de powerstraps wilde, maar heb in de plaats de... Powder box gekregen.. Nu weet ik wel dat power en powder op elkaar lijken, maar toch een beetje balen dat ik dan het meest nutteloze krijg..

Foto's

De doos voordat ik hem opende, met lekkende hoeken..

De geopende doos

Beschadigde multi sports

Beschadigde perfection bars

Kapotte zak dextrose

Kapotte zak oats

Leuke verfrommelde tanktop :)

Beschadigd summer sample pack

Powder box ipv power straps

Pakbon met juiste cadeau's

Lege doos

Blij dat ik m'n producten in huis heb, maar niet blij met hoe ze hier zijn aangekomen...

Beste Klant,

Allereerst excuses voor het ongemak! Dat is zeker niet de Service die wij voor ogen hebben, ik wil je hier dan zeker ook in tegemoet komen. Je kunt straks een Pm van mij verwachten met een oplossing die dit ongemak hopelijk enigszins zullen verzachten! (Ps: ik wil wel benadrukken dat dit niet perse hoeft te liggen aan het inpakwerk, ik zag vandaag een medewerker van Kiala nog met de pakketten gooien. Deze meneer hier uiteraard duidelijk op aangesproken want dat slaat natuurlijk nergens op)

Tim

---------- Post toegevoegd 25 June 2013 om 17:32 ----------

hey B en F!

net bestelling ontvangen C1027327.
had oa 8 zakken oats besteld maar der zat maar 1 zak in.
het had toch meer moeten wegen dan die 1660 gram...
ik hoor het wel.

3S-code: 3SZRHH000027071
Gewicht: 1660 g
Referentie: C1027327

Skinnie,

Bedankt voor je bericht! Dit is zeker niet in orde, ik ga het gelijk voor je oplossen! Je hoort van mij.

Tim

Uw referentienummer is: C1030323

liefst morgen binnen graag, vorige keer was dat niet het geval :(

Uw referentienummer is: C1030323

liefst morgen binnen graag, vorige keer was dat niet het geval :(

Je bestelling is reeds ingepakt en staat klaar voor transport! Het zal dus in elk geval niet aan ons liggen als het pakket niet bezorgd wordt morgen! Alvast succes met je producten!

Tim

Even over Transform (l-carnitine tartrate). Kan je ook 2 gram (4pillen) voor de training nemen en op niet trainingsdagen gewoon 4 pillen verspreid over de dag of is het beoogde effect dan minder. Het schijnt bij 2 gram voor de training voor wat extra energie te zorgen.

Even over Transform (l-carnitine tartrate). Kan je ook 2 gram (4pillen) voor de training nemen en op niet trainingsdagen gewoon 4 pillen verspreid over de dag of is het beoogde effect dan minder. Het schijnt bij 2 gram voor de training voor wat extra energie te zorgen.

Ja hoor, in principe is een normale dosering van carnitine(bijvoorbeeld liquid) 1 gram. Echter moet het geen probleemz zijn wanneer je hier iets meer van neemt, je zult er misschien iets meer energie van krijgen;)

Tim

Laatst bewerkt:
net mijn laatste bestelling gedaan met nog 2 maandjes whey, voordat ik een half jaar in tsjechië catabool zit te wezen.

Sinds kort hebben wij weer een nieuwe Shakebeker!

bfshake2.jpg

Ons kado voor jou! Kies nu bij elke bestelling vanaf 29,95 euro voor een originele B&F Mini Shaker 500ML ter waarde van 4,90 euro! De gratis B&F Mini Shaker 500ML kun je tijdens het bestelproces selecteren als kado.

Kenmerken B&F Mini Shaker:
- Nooit meer klontjes
- Mixt werkelijk alles perfect
- Heerlijk luchtige shakes
- Afwasmachine bestendig
- Sluit perfect af
- Nooit meer knoeien!
- Grote comfortabele drinkmond
- Inhoud 500 ml

Tim

beste,

er werd me in PM gezegd dat ik 'dinsdag' , vandaag dus mijn bars ging ontvangen,helaas was dit niet het geval ?

nog een extra dag wachten dan ?

groet

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven