Inexpugnabilis
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 160
- Lengte
- 1m74
- Massa
- 72kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik zelf heb laatste tijd ook wat probleempjes met de mails, dit betreft dan wel de mail met de track&trace.
Vandaag gewoon weer netjes mijn bestelling binnen gekregen met de extra samples, altijd leuk. Vind de service dan ook buitengewoon netjes
Vrijdag maar meteen Wake The Freak proberen![]()
maar smaak is lekker en ik ging er ook hard op!Aangezien jij ook zowel berry blast als cookies&cream de lekkerste smaken vond en onze smaakvoorkeur dus wel gelijkaardig zal zijn: vindt je peach of apple lekkerder bij de nieuwe smaken whey perfection?
Bij men volgende bestelling wil ik nu ook wel eens een 'hoop samples' want die zaten er al twee keer op rij niet bij![]()

Nog maar een pot Cookies & Cream besteld, sample was gewoon te lekker
Hopelijk nog op tijd besteld, zodat die morgen in huis is![]()
JA
Hoe zit het precies met mijn bestelling, want ik heb geen bevestigingsmail gekregen dat het verzonden is. Maar je vertelde me dat ik het verzonden was en het de volgende dag zou krijgen. Dus vandaag zou ik het ontvangen; het kan nog ofcourse, maar vraag me toch wel af waarom ik geen bevestiging heb gekregen.
Kan je het even nakijken? -> Referentienummer: 120012
Dat weet ik inderdaad 100% zeker. Ik kan hier vandaan niet inloggen bij de TNT. Doe ik morgenochtend direct en laat het je via email weten.
naar belgië duurt wat langerbij mij (met die whey perfection samples) duurde het een week...
![]()

Ik zelf heb laatste tijd ook wat probleempjes met de mails, dit betreft dan wel de mail met de track&trace.
Vandaag gewoon weer netjes mijn bestelling binnen gekregen met de extra samples, altijd leuk. Vind de service dan ook buitengewoon netjes
Vrijdag maar meteen Wake The Freak proberen![]()

ik krijg ook nooit de email dat het verzonden is etc, maar ik weet toch wel dat het goed zit en ik hem de volgende dag geleverd krijg.
Een beetje geduld en vertrouwen loont!
Doe ikMorgen in huis! Dank je
---------- Toegevoegd om 11:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:37 ----------
Sunny Peach, Sweet Apple en Fresh Orange kun je echt op mijn verantwoording nemenIk heb deze al gehad (zit nu aan de Sunny Peach) en weet 100% zeker dat je meer dan tevreden zult zijn. Niet lekker = geld terug
![]()

Wanneer komt dit product weer beschikbaar?
http://www.bodyenfitshop.nl/creatine-alle/muscletech/cell-tech-hardcore-pro-series
Wilde deze nieuwe formule voor het eerst gebruiken is het alweer uitverkocht, toevallig een stapel samples er van?![]()

Bestellen, pot leeghalen en zeggen dat je het niet lekker vond haha
Voor ik hier lelijke reacties op krijgt, tis maar een mopje he![]()
Toen ik het typte schoot het al even door mijn gedachte dat dit misschien geen slimme opmerking van mij was

Dat weet ik inderdaad 100% zeker. Ik kan hier vandaan niet inloggen bij de TNT. Doe ik morgenochtend direct en laat het je via email weten.
Vreemd..![]()

Ok, vreemd. Bij mij klopt het wel....
Als je op een betaaloptie klikt krijg je iets anders?

Hoi, de betaling doet het prima hoor maar het gaat even om de taalvout![]()
Was mij nog niet eens opgevallen. Ik schrok al!! Ik ga nu direct even vragen of dit ook anders kan
whey samples waren me zeer goed bevallen,
dus maar een pot perfection gehaald
zou ik er miss wat pre-workout samples erbij kunnen krijgen? Ref 120882
groeten!
Ik regel het direct!Hey Ilco,
heb net een bestelling geplaatst onder referte nummer 120891.
De betaling werd reeds voldaan via Mister Cash (prima en zeer handig trouwens)
Hoop dat de verrichtingen/leveringen hiermee nog sneller kunnen vlotten.
Btw, moest je een pillendoosje in overvloed hebben, is deze steeds welkom.
Thanks,
Daniell.
Verzending = direct. Volgens mij gaat dit veel tervreden klanten in Belgie opleveren daar de levertijd naar Belgie veel korter is.