MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik zelf heb laatste tijd ook wat probleempjes met de mails, dit betreft dan wel de mail met de track&trace.
Vandaag gewoon weer netjes mijn bestelling binnen gekregen met de extra samples, altijd leuk. Vind de service dan ook buitengewoon netjes :thumbs:
Vrijdag maar meteen Wake The Freak proberen :P

ik krijg ook nooit de email dat het verzonden is etc, maar ik weet toch wel dat het goed zit en ik hem de volgende dag geleverd krijg. ;)

Een beetje geduld en vertrouwen loont!

Ik zelf heb laatste tijd ook wat probleempjes met de mails, dit betreft dan wel de mail met de track&trace.
Vandaag gewoon weer netjes mijn bestelling binnen gekregen met de extra samples, altijd leuk. Vind de service dan ook buitengewoon netjes :thumbs:

die wake the freak is NICE! hebr ook twee samples van gehad, wel een roos goedje :D maar smaak is lekker en ik ging er ook hard op!

Hij leek mij ook wel wat, zocht een vergelijkbare product met Black Powder. En kwam bij deze uit.
Hij ruikt in ieder geval wel erg lekker, de pre training matrix dan.
Morgen eerst maar de sample van NO Xplode NT proberen :P.

Aangezien jij ook zowel berry blast als cookies&cream de lekkerste smaken vond en onze smaakvoorkeur dus wel gelijkaardig zal zijn: vindt je peach of apple lekkerder bij de nieuwe smaken whey perfection?

Bij men volgende bestelling wil ik nu ook wel eens een 'hoop samples' want die zaten er al twee keer op rij niet bij :treuren::D

Mijn persoonlijke mening;

1. Fresh Orange Milkshake
2. Sunny Peach Milkshake
3. Sweet Apple

Deze drie zijn lekkerder als welke shake dan ook:zuip:
De Creamy Coconut vind ik zelf ietsje minder als de andere drie nieuwe smaken...

Geef mij als je bestelt hebt even het referentienummer door;)

---------- Toegevoegd om 19:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:16 ----------

Nog maar een pot Cookies & Cream besteld, sample was gewoon te lekker :D
Hopelijk nog op tijd besteld, zodat die morgen in huis is :thumb:

:) JA

We versturen nu zelfs tot 18:00 uur! Dus tot 18:00 uur wordt alles nog DIRECT ingepakt en de volgende dag thuis:cool:

---------- Toegevoegd om 19:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:18 ----------

Hoe zit het precies met mijn bestelling, want ik heb geen bevestigingsmail gekregen dat het verzonden is. Maar je vertelde me dat ik het verzonden was en het de volgende dag zou krijgen. Dus vandaag zou ik het ontvangen; het kan nog ofcourse, maar vraag me toch wel af waarom ik geen bevestiging heb gekregen.
Kan je het even nakijken? -> Referentienummer: 120012

:eek: Dat weet ik inderdaad 100% zeker. Ik kan hier vandaan niet inloggen bij de TNT. Doe ik morgenochtend direct en laat het je via email weten.
Vreemd..:cool:

---------- Toegevoegd om 19:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:21 ----------

naar belgië duurt wat langer :) bij mij (met die whey perfection samples) duurde het een week... :)

Dat is de "gewone" post en "vooruitbetaling" duurt ook langer. Daarom hebben we nu ook de betaaloptie Bankcontact/Mister cash voor Belgie. Elke bestelling voor 18:00 uur geplaatst zou dan ook voor Belgie binnen 24 uur in huis moeten zijn.

Bestellen vanuit Belgie

De mails worden automatisch door TNT gegenereert. Ik denk dat ze misschien soms als "spam" worden gezien(?) Snap er eigenlijk niets van, zal morgen de TNT eens bellen:rolleyes:

Dank je, voor het compliment:)

Doe ik;) Morgen in huis! Dank je:)

---------- Toegevoegd om 11:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:37 ----------

Sunny Peach, Sweet Apple en Fresh Orange kun je echt op mijn verantwoording nemen:D Ik heb deze al gehad (zit nu aan de Sunny Peach) en weet 100% zeker dat je meer dan tevreden zult zijn. Niet lekker = geld terug:D

Bestellen, pot leeghalen en zeggen dat je het niet lekker vond haha :p

Voor ik hier lelijke reacties op krijgt, tis maar een mopje he ;)

Wanneer komt dit product weer beschikbaar?
http://www.bodyenfitshop.nl/creatine-alle/muscletech/cell-tech-hardcore-pro-series

Wilde deze nieuwe formule voor het eerst gebruiken is het alweer uitverkocht, toevallig een stapel samples er van? :)

Samples zijn voor de Cell-Tech helemaal niet beschikbaar. Volgens mij hebben we deze vrijdag weer op "direct leverbaar".:)

---------- Toegevoegd om 19:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:28 ----------

Bestellen, pot leeghalen en zeggen dat je het niet lekker vond haha :p

Voor ik hier lelijke reacties op krijgt, tis maar een mopje he ;)

:D Toen ik het typte schoot het al even door mijn gedachte dat dit misschien geen slimme opmerking van mij was;)

Ik bedoel ermee uit te drukken hoe groot mijn vertrouwen in de Whey Perfection is.. :)

Top, dan kijk ik vrijdag nogmaals!

Ik moet het toch even kwijt (eeeuh sorry, het is niet goed :D):

2e1rgao.jpg

Check ook de andere betaalopties even :clown:

Ok, vreemd. Bij mij klopt het wel....

Als je op een betaaloptie klikt krijg je iets anders?

goede site en kreeg bij me bestelling 2 shake bekers :D

whey samples waren me zeer goed bevallen,
dus maar een pot perfection gehaald :meal:

zou ik er miss wat pre-workout samples erbij kunnen krijgen? Ref 120882

groeten!

Hey Ilco,

heb net een bestelling geplaatst onder referte nummer 120891.
De betaling werd reeds voldaan via Mister Cash (prima en zeer handig trouwens)
Hoop dat de verrichtingen/leveringen hiermee nog sneller kunnen vlotten.

Btw, moest je een pillendoosje in overvloed hebben, is deze steeds welkom.

Thanks,

Daniell.

Hoi, de betaling doet het prima hoor maar het gaat even om de taalvout ;)

:D Was mij nog niet eens opgevallen. Ik schrok al!! Ik ga nu direct even vragen of dit ook anders kan;)

---------- Toegevoegd om 09:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:14 ----------

whey samples waren me zeer goed bevallen,
dus maar een pot perfection gehaald :meal:

zou ik er miss wat pre-workout samples erbij kunnen krijgen? Ref 120882

groeten!

Dank je:) Ik regel het direct!

---------- Toegevoegd om 09:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:21 ----------

Hey Ilco,

heb net een bestelling geplaatst onder referte nummer 120891.
De betaling werd reeds voldaan via Mister Cash (prima en zeer handig trouwens)
Hoop dat de verrichtingen/leveringen hiermee nog sneller kunnen vlotten.

Btw, moest je een pillendoosje in overvloed hebben, is deze steeds welkom.

Thanks,

Daniell.

Je bestelling is al ingepakt:D Verzending = direct. Volgens mij gaat dit veel tervreden klanten in Belgie opleveren daar de levertijd naar Belgie veel korter is.

Dank je:)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven