MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik had je berichtje gemist, maar hierbij alsnog je reactie! :) Ik zou je uiteraard aanraden om op vakantie Whey te nemen. Aangezien daar alle 20 aminozuren in zitten. Als je deze neemt ben je al een heel eind op weg. Vervolgens extra letten op je eiwitten, samen met je BCAA's zit je goed. Bijvoorbeeld BCAA Micronized of Muscle Protect zijn erg goede keuzes.

Ralf

Beste,

ik ga niet OP vakantie, maar voor tijdens de vakantie.
Dan is er extra tijd voor trainingen.
Fitness, MMA, Hardlopen en werken.

MVG

Woon je toevallig in de buurt van Amsterdam? Momenteel een staking van de Postnl wat misschien ook wel bekend is. We proberen alle druk uit te oefenen om er voor zorgen dat je pakket zo snel mogelijk bezorgd wordt! Velen met jou zitten met dit probleem wat erg vervelend is natuurlijk!

Tim

Vlak bij inderdaad. Bedankt voor het antwoord. :)

Bestelling goed binnen gekomen :).
Toch een klein vraagje, Zijn alle pre workout samples verdwenen ?
Bij mijn vorige bestelling ook naar gevraagd en toen nog niks ontvangen en nu weer.
Niet dat het erg is maar als ze niet beschikbaar zijn en blijven, vraag ik het niet meer na :P.

Bestelling goed binnen gekomen :).
Toch een klein vraagje, Zijn alle pre workout samples verdwenen ?
Bij mijn vorige bestelling ook naar gevraagd en toen nog niks ontvangen en nu weer.
Niet dat het erg is maar als ze niet beschikbaar zijn en blijven, vraag ik het niet meer na :P.

Mooi dat je bestelling is aangekomen! Inderdaad we hebben de laatste tijd helemaal geen pre-workout samples beschikbaar! Anders hadden we uiteraard daar even een sample-tje voor je bijgestoken. Probeer het de volgende keer nog eens, mochten we dat hebben doen we er even wat bij! Durf echter niets te beloven! ;)

Tim

Het is niet erg, heb nog wel staan maar mijn laatste en huidige bevatte beide DMAA.
Dus vandaar dat ik er om vroeg.
Baal ook nog steeds dat de oude Noxipro verdwenen is :(

Het is niet erg, heb nog wel staan maar mijn laatste en huidige bevatte beide DMAA.
Dus vandaar dat ik er om vroeg.
Baal ook nog steeds dat de oude Noxipro verdwenen is :(

Helaas kunnen we je daar inderdaad niet meer verder mee helpen, ook al was het zo een top-product!

Tim

Klopt, dus de zoektocht begint naar een waardige vervanger.

Beste heren van body en fitshop, een vriend van heeft bij jullie oats en whey van optimum nutrition besteld en toen hij het binnenkreeg kwam hij erachter dat de voedingswaarden anders zijn dan dat ze op de site staan. Er zit aanzienlijk meer suiker in, wat weten jullie hiervan?

Beste heren van body en fitshop, een vriend van heeft bij jullie oats en whey van optimum nutrition besteld en toen hij het binnenkreeg kwam hij erachter dat de voedingswaarden anders zijn dan dat ze op de site staan. Er zit aanzienlijk meer suiker in, wat weten jullie hiervan?

Ik ga het gelijk voor je uitzoeken! Je hoort zo snel mogelijk van mij!

Tim

Vroeger nooit problemen gehad met leveringen maar de laatste 3 leveringen kwamen altijd 2 dagen na bestelling toe(voor 22u besteld natuurlijk) en nu ben is het al 2 dagen na de bestelling en er is nog niks. Super winkel maar als je zegt volgende dag geleverd moet je dat ook wel in praktijk blijven doen, 1 keer kan het wel misgaan, maar 4 keer?.. Groetjes

Vroeger nooit problemen gehad met leveringen maar de laatste 3 leveringen kwamen altijd 2 dagen na bestelling toe(voor 22u besteld natuurlijk) en nu ben is het al 2 dagen na de bestelling en er is nog niks. Super winkel maar als je zegt volgende dag geleverd moet je dat ook wel in praktijk blijven doen, 1 keer kan het wel misgaan, maar 4 keer?.. Groetjes

Beste Majda, Vervelend te horen dat de afgelopen bestellingen niet bepaald vlekkeloos verlopen! Echter verwerken wij gewoon netjes onze bestellingen. Ik zal dan ook even moeten bekijken wat hier de reden van is. Graag wil ik je verzoeken op mij een PM te sturen met het referentienummer dan ga ik dat gelijk voor je uitzoeken!;)

Graag hoor ik even van je!

Tim

Klopt, dus de zoektocht begint naar een waardige vervanger.
Even een kleine toevoeging op mijn collega Tim: Wellicht kun je eens kijken naar Swollen, deze bevat natuurlijke DMAA (komt redelijk in de buurt) en Craze (tip: Er is een kortingscode voor deze pre-workout. Als je in jouw winkelwagen 'craze15' invoert, zal er 15% korting op de craze verrekend worden) is echt dé topper onder de pre-workouts op dit moment. Zeker kwa energie en rush zoals je gewend bent met bijv. NoxiPro of Jack3d :)

Ralf

Het was vandaag weer erg druk :eek: Gelukkig zijn alle orders de deur weer uit en heb ik de nodige cardio weer gehad. Morgen worden alle orders weer uitgeleverd:):wave2:

Ralf

Beste B&F, normaal gezien ben ik altijd ongelofelijk tevreden over jullie producten en service, maar dit keer moet ik toch zeggen dat ik echt niet tevreden kan zijn over hoe het pakket bezorgd is..

Het begon toen ik het pakket ging ophalen op mijn kiala punt, waar de medewerkster toch een beetje ongerust was omdat er poeder uit de doos bleef komen. Ik kon dus al raden dat 1 van de zakken oats/dextrose gescheurd was, stelde haar gerust en nam het mee naar huis. Ik heb enkele "mooie" foto's gemaakt van de inhoud van de doos...

1 zak oats en 1 zak dextrose waren gescheurd, en het verwondert me dat het er niet meer waren toen ik zag hoe jullie de doos hadden ingepakt (zie foto's)
Van sommige andere producten waren de verpakkingen beschadigd, ik weet wel dat dit geen invloed heeft op de inhoud, maar toch.. Het hoort gewoon niet.
Ten slotte is er ook iets fout gegaan bij de cadeau's. Ik had aangegeven dat ik als 3e cadeau de powerstraps wilde, maar heb in de plaats de... Powder box gekregen.. Nu weet ik wel dat power en powder op elkaar lijken, maar toch een beetje balen dat ik dan het meest nutteloze krijg..

Foto's

De doos voordat ik hem opende, met lekkende hoeken..
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

De geopende doos

Beschadigde multi sports

Beschadigde perfection bars

Kapotte zak dextrose

Kapotte zak oats

Leuke verfrommelde tanktop :)

Beschadigd summer sample pack

Powder box ipv power straps

Pakbon met juiste cadeau's

Lege doos

Blij dat ik m'n producten in huis heb, maar niet blij met hoe ze hier zijn aangekomen...

Lijkt op een cocaine scene uit scarface :roflol:

Open BCAA/Leucine/Glutamine pot en vind daar een stoffen zakje in.
Staat op Tropical en de tekst DO NOT EAT.
Waar is dat voor ???

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven