MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
beste,

er werd me in PM gezegd dat ik 'dinsdag' , vandaag dus mijn bars ging ontvangen,helaas was dit niet het geval ?

nog een extra dag wachten dan ?

groet

Flashteck! Ik ga dat even voor je bekijken, kun je mij even een PM sturen met je adresgegevens?

Tim

Vandaag bestelling binnengehad 4,5 kg whey perfection banana omega 3,6,9 en de multi-vit van BF snel afgeleverd.

Enige minpuntje is dat de isolaat sample er niet bij zat, en ook de poederboxjes. had deze 2 'kado's' toch echt aangevinkt volgens mij. maarja zal wel niet standaard zijn denk ik die Kado's

Alsnog is de banaan goed te doen. Tevreden :)

Vandaag bestelling binnengehad 4,5 kg whey perfection banana omega 3,6,9 en de multi-vit van BF snel afgeleverd.

Enige minpuntje is dat de isolaat sample er niet bij zat, en ook de poederboxjes. had deze 2 'kado's' toch echt aangevinkt volgens mij. maarja zal wel niet standaard zijn denk ik die Kado's

Alsnog is de banaan goed te doen. Tevreden :)

Goed te horen dat je je bestelling hebt mogen ontvangen! Staat ze wel op de factuur aangegeven? Stuur me anders even een berichtje, dan kijk ik even voor je wat ik voor je kan betekenen.

Tim

Kunnen jullie aan isoflex van allmax komen?

Gisteren 2 potten Muscle Protect besteld, welke vandaag zijn aangekomen.
Was een heel klein doosje welke ook bol stond van de potten Muscle Protect. Na het openmaken trof ik al enige hoeveelheid aan poeder aan. Na het bekijken van beide potten, zag ik dat bij een van de twee potten de seal los had gelaten, en dus alle poeder in de doos lag. Opzich niet heel erg, heb het meeste poeder gewoon terug in het potje gedaan. Wil alleen even aangeven dat jullie misschien in het vervolg wat grotere dozen kunnen gebruiken. Doos stond nu helemaal strak.

Verder gewoon goede service! ;)

Gisteren 2 potten Muscle Protect besteld, welke vandaag zijn aangekomen.
Was een heel klein doosje welke ook bol stond van de potten Muscle Protect. Na het openmaken trof ik al enige hoeveelheid aan poeder aan. Na het bekijken van beide potten, zag ik dat bij een van de twee potten de seal los had gelaten, en dus alle poeder in de doos lag. Opzich niet heel erg, heb het meeste poeder gewoon terug in het potje gedaan. Wil alleen even aangeven dat jullie misschien in het vervolg wat grotere dozen kunnen gebruiken. Doos stond nu helemaal strak.

Verder gewoon goede service! ;)
Hee Rodnec! Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Ik zal het doorgeven zodat het niet weer voorkomt :) Succes met de Muscle Protect!

Ralf

Beste,

Ik ben opzoek naar een goed BCAA supplement.
Ik ga in de vakantie namelijk veel trainen, de trainingen zullen ook zwaar worden. Ik zoek dus iets van BCAA om voor de training te kunnen nemen voor goede herstel/behoud.

Zou je iets voor kunnen stellen? En ook kunnen uitleggen waarom?

MVG

bannernieuwbinnen2.jpg

Ramadan komt er aan, dus even 2kg oats besteld voor in mijn ontbijt 's ochtends en green tea slank, vandaag binnen. Ook mijn magnificent sample bij gekregen zoals ik om vroeg. Top mannen. Erg blij met jullie.

Ramadan komt er aan, dus even 2kg oats besteld voor in mijn ontbijt 's ochtends en green tea slank, vandaag binnen. Ook mijn magnificent sample bij gekregen zoals ik om vroeg. Top mannen. Erg blij met jullie.
Fantastisch om te horen dat alles zo in orde is! Jij ook bedankt voor je bestelling. De Magnificent gaat je zeker bevallen. Laat maar weten wat je er van vindt! :)
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Ralf

Voor mijn vader de Lean Gain in de smaak aardbei besteld op aanraden van Ralf. Complimentjes voor deze shake! Hij is echt heerlijk, niet zoet en lost perfect op :zuip:

Je bestelling is reeds ingepakt en staat klaar voor transport! Het zal dus in elk geval niet aan ons liggen als het pakket niet bezorgd wordt morgen! Alvast succes met je producten!

Tim

Geweldig vandaag ontvangen + dat gene waar ik om vroeg!

ga zo door top service

Voor mijn vader de Lean Gain in de smaak aardbei besteld op aanraden van Ralf. Complimentjes voor deze shake! Hij is echt heerlijk, niet zoet en lost perfect op :zuip:

Goed te horen dat de Lean Gain je vader goed bevalt! Naast de Mass Perfection een erg lekkere en kwalitatief zeer goede gainer van eigen merk!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Alleen het allerbeste is goed genoeg:
-Absoluut vrij van enkelvoudige koolhydraten-suikers!
-Bewezen de beste eiwitten voor langdurige spiergroei
-Alleen de beste complexe koolhydraten
-40 gram eiwit per 100 gram
-Tot 7 uur lang spieropbouw per shake
-Vitamines en mineralen
-BCAA's versterken spieren
-L-Glutamine versnelt herstel
-4 heerlijke frisse en romige smaken
-Direct oplosbaar
-Remt urenlang spierafbraak
-Groei in keiharde vetvrije spiermassa
-De beste Weight Gainer verkrijgbaar!

Tim

@weekaanbiedingen
Doen jullie ook hordenine bij de PEA? :)

Geweldig vandaag ontvangen + dat gene waar ik om vroeg!

ga zo door top service

Graag gedaan natuurlijk! Succes met je producten!

Tim

---------- Post toegevoegd 26 June 2013 om 17:32 ----------

Beste,

Ik ben opzoek naar een goed BCAA supplement.
Ik ga in de vakantie namelijk veel trainen, de trainingen zullen ook zwaar worden. Ik zoek dus iets van BCAA om voor de training te kunnen nemen voor goede herstel/behoud.

Zou je iets voor kunnen stellen? En ook kunnen uitleggen waarom?

MVG

Ik had je berichtje gemist, maar hierbij alsnog je reactie! :) Ik zou je uiteraard aanraden om op vakantie Whey te nemen. Aangezien daar alle 20 aminozuren in zitten. Als je deze neemt ben je al een heel eind op weg. Vervolgens extra letten op je eiwitten, samen met je BCAA's zit je goed. Bijvoorbeeld BCAA Micronized of Muscle Protect zijn erg goede keuzes.

Ralf

Ik wacht al twee dagen op mijn pakketje en nog steeds niks geleverd door PostNL. :( Normaal gesproken heb ik het de volgende dag in huis, in bijzondere gevallen duurt het 1 dag langer. Voor het eerst 2 dagen gewacht.

Hopelijk komt het morgen aan!

Ik wacht al twee dagen op mijn pakketje en nog steeds niks geleverd door PostNL. :( Normaal gesproken heb ik het de volgende dag in huis, in bijzondere gevallen duurt het 1 dag langer. Voor het eerst 2 dagen gewacht.

Hopelijk komt het morgen aan!

Woon je toevallig in de buurt van Amsterdam? Momenteel een staking van de Postnl wat misschien ook wel bekend is. We proberen alle druk uit te oefenen om er voor zorgen dat je pakket zo snel mogelijk bezorgd wordt! Velen met jou zitten met dit probleem wat erg vervelend is natuurlijk!

Tim

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven