Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hebben jullie nog een sample pack van de mic cas?
Is erg handig voor op vakantie.
Btw jullie protein Bars zijn geweldig! ook veel vezels BTW!
Neem ik zeker mee voor als ik binnen 2 weken naar amerika ga en golds gym ga trainen ;)

Hebben jullie nog een sample pack van de mic cas?
Is erg handig voor op vakantie.
Btw jullie protein Bars zijn geweldig! ook veel vezels BTW!
Neem ik zeker mee voor als ik binnen 2 weken naar amerika ga en golds gym ga trainen ;)
Van de Micellar Casein hebben we helaas geen samples/variety boxe. Goed om te horen dat de Perfection Bar zo goed bevalt:)

Ralf

Beste B&F, normaal gezien ben ik altijd ongelofelijk tevreden over jullie producten en service, maar dit keer moet ik toch zeggen dat ik echt niet tevreden kan zijn over hoe het pakket bezorgd is..

Het begon toen ik het pakket ging ophalen op mijn kiala punt, waar de medewerkster toch een beetje ongerust was omdat er poeder uit de doos bleef komen. Ik kon dus al raden dat 1 van de zakken oats/dextrose gescheurd was, stelde haar gerust en nam het mee naar huis. Ik heb enkele "mooie" foto's gemaakt van de inhoud van de doos...

1 zak oats en 1 zak dextrose waren gescheurd, en het verwondert me dat het er niet meer waren toen ik zag hoe jullie de doos hadden ingepakt (zie foto's)
Van sommige andere producten waren de verpakkingen beschadigd, ik weet wel dat dit geen invloed heeft op de inhoud, maar toch.. Het hoort gewoon niet.
Ten slotte is er ook iets fout gegaan bij de cadeau's. Ik had aangegeven dat ik als 3e cadeau de powerstraps wilde, maar heb in de plaats de... Powder box gekregen.. Nu weet ik wel dat power en powder op elkaar lijken, maar toch een beetje balen dat ik dan het meest nutteloze krijg..

Foto's

De doos voordat ik hem opende, met lekkende hoeken..
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

De geopende doos

Beschadigde multi sports

Beschadigde perfection bars

Kapotte zak dextrose

Kapotte zak oats

Leuke verfrommelde tanktop :)

Beschadigd summer sample pack

Powder box ipv power straps

Pakbon met juiste cadeau's

Lege doos

Blij dat ik m'n producten in huis heb, maar niet blij met hoe ze hier zijn aangekomen...

Als de doos beschadigd is moet je een pakketje nooit aannemen. Op die manier kan het bedrijf met de post uitzoeken wat er kapot is en wie het betaald.

Feit dat er poeder uit kwam had toch wel genoeg moeten zeggen lijkt mij :o

zijn jullie eigenlijk van plan/komt er een sample pack/variety box van de micelair cassein? zou echt mad handig zijn

Als de doos beschadigd is moet je een pakketje nooit aannemen. Op die manier kan het bedrijf met de post uitzoeken wat er kapot is en wie het betaald.

Feit dat er poeder uit kwam had toch wel genoeg moeten zeggen lijkt mij :o
Goede tip! Dat adviseren we altijd, in dat geval worden de schadeposten gewoon verhaalt op onze bezorgdienst.
Zakje er dus gewoon in laten of eruit halen ?
Nee, deze kun je het beste erin laten. Dit houd de kwaliteit van de poeder het meest optimaal :)
zijn jullie eigenlijk van plan/komt er een sample pack/variety box van de micelair cassein? zou echt mad handig zijn
Nee, deze verwachten we op korte termijn helaas niet. Ik merk dat er vraag naar is en zal het eens voor je navragen :)

Ralf

Bestelling gedaan, goed aangekomen.
Wederom goede service vanuit B&F...

He jongens van B&F,

Zag dat jullie ook powerlift belts verkopen: http://www.bodyenfitshop.nl/andere-producten/accessoires/best-body-nutrition/powerlift-riem/

Ik heb alleen een taille van 83/85 cm en die maten zijn niet beschikbaar. Komen de maten medium en large weer en welke zal ik dan moeten nemen? Ik zit nu redelijk laag in vet% en denk niet dat mijn waist zoveel kleiner gaat worden, eerder groter. Neem aan dat ik dan beter L kan nemen en er wat gaten bij kan zetten?

He jongens van B&F,

Zag dat jullie ook powerlift belts verkopen: http://www.bodyenfitshop.nl/andere-producten/accessoires/best-body-nutrition/powerlift-riem/

Ik heb alleen een taille van 83/85 cm en die maten zijn niet beschikbaar. Komen de maten medium en large weer en welke zal ik dan moeten nemen? Ik zit nu redelijk laag in vet% en denk niet dat mijn waist zoveel kleiner gaat worden, eerder groter.
We hopen deze binnen 1-2 weken weer voorradig te hebben. Het is reeds besteld, dus enkel nog wachten totdat deze weer voorradig is :)

Ralf

Maak er maar weer iets leuks van :D C1036427

Misschien is het een tip voor de "feed the beast" t-shirt om die met v-hals te laten maken, de huidige zitten nogal strak om je nek

of ik heb gewoon dikke traps :->

Ik heb onlangs de cool cassis smaak van wey perfection besteld. Ik wist niet goed wat ik mij moest voorstellen als ik die smaaknaam las. Cassis doet me denken aan de siroop dat je in water moet doen... Heb vandaag men pot aangekregen en geproefd en eigenlijk smaakt dat gewoon naar bosvruchten yoghurt? Vanwaar die naam cassis of heb ik iets totaal anders voor met cassis?

Voor de rest heb ik al verscheidene smaken probeert en ze zijn allemaal heel lekker, al denk ik dat deze de minste is want ik ben niet zo verzot op bosvruchten ;)

Leuk zeg stakingen bij POSTNL :(
Kunnen jullie toevallig zien of mijn pakket op het uitsorteercentrum is? Want dan haal ik hem daar zelf wel op morgen!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven