MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Misschien is het een tip voor de "feed the beast" t-shirt om die met v-hals te laten maken, de huidige zitten nogal strak om je nek

of ik heb gewoon dikke traps :->
Dat laatste natuurlijk sowieso :) Ik vind zelf V-halsjes ook altijd erg mooi. Zal het eens voorstellen voor de nieuwe batch met shirts!
Ik heb onlangs de cool cassis smaak van wey perfection besteld. Ik wist niet goed wat ik mij moest voorstellen als ik die smaaknaam las. Cassis doet me denken aan de siroop dat je in water moet doen... Heb vandaag men pot aangekregen en geproefd en eigenlijk smaakt dat gewoon naar bosvruchten yoghurt? Vanwaar die naam cassis of heb ik iets totaal anders voor met cassis?

Voor de rest heb ik al verscheidene smaken probeert en ze zijn allemaal heel lekker, al denk ik dat deze de minste is want ik ben niet zo verzot op bosvruchten ;)
Cassis is inderdaad een tussenliggende smaak. Wij vinden hem erg geslaagd maar wil soms ook wel naar bosvruchten smaken. Net waar je aan denkt inderdaad. Wellicht kun je bij jouw volgende levering wel een variety box proberen :) daarin zitten 15 verschillende en heerlijke smaken.
Leuk zeg stakingen bij POSTNL :(
Kunnen jullie toevallig zien of mijn pakket op het uitsorteercentrum is? Want dan haal ik hem daar zelf wel op morgen!
Ik zal morgen direct voor je kijk Stefanofiets :D Ik geef je de status per PM even door. Ik reken erop dat deze morgen wel aan komt.

Ralf

Die variety box heb ik al lang gehad hoor, maar je moet maar geluk hebben met de smaken die erin zitten wnt jullie hebben veel meer smaken dan 15 :p Maja, ik moet zoizo een fruit smaak hebben en denk dat er niet veel meer overschieten die ik nog niet gehad heb.

Vraagje;

Ik heb onlangs magnificent besteld zodat ik lekker snel kan herstellen etc, werkt uitstekend en nauwelijks tot geen spierpijn terwijl ik normaal gesproken kapot zou zijn(beginnende fitnesser).

Maar ik moet namelijk gaan cutten en wilde weten of magnificent alleen voldoende is om de spieren te beschermen of is Muscle protect ECHT nodig? Hebben jullie daarnaast ideale shakes van hetzelfde kwaliteit die op een ander gebied goed werken tijdens het cutten?

Vraagje;

Ik heb onlangs magnificent besteld zodat ik lekker snel kan herstellen etc, werkt uitstekend en nauwelijks tot geen spierpijn terwijl ik normaal gesproken kapot zou zijn(beginnende fitnesser).

Maar ik moet namelijk gaan cutten en wilde weten of magnificent alleen voldoende is om de spieren te beschermen of is Muscle protect ECHT nodig? Hebben jullie daarnaast ideale shakes van hetzelfde kwaliteit die op een ander gebied goed werken tijdens het cutten?

Tijdens het cutten zou ik geen magnificent pakken. Zitten veel (snelle) koolhydraten in wat aantikt op de kcal, en dat wil je niet tijdens je cut. Ik zou het houden bij whey en eventueel muscle protect of pepto pro.

Tijdens het cutten zou ik geen magnificent pakken. Zitten veel (snelle) koolhydraten in wat aantikt op de kcal, en dat wil je niet tijdens je cut. Ik zou het houden bij whey en eventueel muscle protect of pepto pro.

jaa klopt helemaal, zo'n 50gram per dossering, maar ik heb persoonlijk liever dit en dat ik dagelijks mijn voeding aanpas, vind het echt fijn spul of is dit gewoon niet te doen tijdens het cutten? Jullie weten uiteraard beter, ik kom pas net kijken.

Whey heb ik nog niet .. aanschaffen dan maar:D

jaa klopt helemaal, zo'n 50gram per dossering, maar ik heb persoonlijk liever dit en dat ik dagelijks mijn voeding aanpas, vind het echt fijn spul of is dit gewoon niet te doen tijdens het cutten? Jullie weten uiteraard beter, ik kom pas net kijken.

Whey heb ik nog niet .. aanschaffen dan maar:D

Als je nog geen whey hebt moet je die maar ff kopen idd :p In whey zitten ook bcaa's dus om daarnaast nog pepto pro/ muscle protect te nemen is imo niet echt nodig.
Één dosering magnificent is meer dan 200kcal, dat is vrij veel. Als je het echt fijn vindt dan moet je het gewoon nemen en je voeding aanpassen, maar persoonlijk zou ik het helemaal niet pakken tijdens de cut. Daarnaast is het ook best duur spul. Dan kan je beter gewoon een (kleine) maaltijd nemen na je training en dan bereik je hetzelfde.

Vandaag opnieuw grote bestelling zetten. Zit te wachten op de nieuwe weekaanbiedingen. :D

Diet Whey van PHD Nutrition, komt die nog binnen in witte chocolade smaak? :)

Product:XTend
Gebruik:

Neem 30 minuten voor de training 1 scoop Neem na de training 2 scoops.
Is 1 scoop 1 serving? Of is de 3 scoops in zijn totaliteit een serving?

---
Of is Muscle protect een betere toevoeging?

\\\

Het trainingsvolume gaat in de vakantie namelijk naar 6x per week.
Dus extra BCAA leken me wel handig.

Pm?

Die variety box heb ik al lang gehad hoor, maar je moet maar geluk hebben met de smaken die erin zitten wnt jullie hebben veel meer smaken dan 15 :p Maja, ik moet zoizo een fruit smaak hebben en denk dat er niet veel meer overschieten die ik nog niet gehad heb.
Haha, snap ik :)
Vraagje;

Het is de bedoeling om in de cut voldoende aminozuren en eiwitten binnen krijgt. Zo bescherm je en herstel je spieren. Als je een goed eetschema hebt, kun je uiteraard ook zelf een post workout samenstellen met bijv. enkel dextrose/waxymaize met aminozuren. Zodat je iets lager in de postworkout shake gaat.
Vandaag opnieuw grote bestelling zetten. Zit te wachten op de nieuwe weekaanbiedingen. :D
Ze zijn er. Weekaanbiedingen :thumbs:
Diet Whey van PHD Nutrition, komt die nog binnen in witte chocolade smaak? :)
We verwachten het op korte termijn niet weer, aangezien PHD net weer binnen is. Mocht deze er weer zijn, vind je deze op onze site.

Ralf

bannerweekaanbiedingen2_1.jpg

Smart Shake
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Van 19,90 voor 17,50

Amino X
Van 22,50 voor 19,90

Creapure
Van 14,90 voor 11,50

OxyElite Pro
Van 39,90 voor 32,50

Tested Agmatine
Van 23,90 voor 19,90

L-Carnitine Liquid

Van 14,90 voor 9,90

Is er van de isolaat perfection wel een variety box beschikbaar, in de productomschrijving staat van wel.

Iemand vanmorgen het nieuwsitem over de Postnl staking gezien op RTL4 nieuws?

D'r kwam een Body&Fitshop pakketje voorbij op de sorteerband :D

Bij mijn vorige bestelling was er iets mis maar dit is enorm snel opgelost door B&F! Nogmaals: zeer goede klantenservice!! :D

Das echt niet chill :( Gelukkig ben ik niet de enige die erop wacht :p

Same here, ''Zending bevindt zich in het sorteercentrum van PostNL''. Tijdvak staat nog wel voor 11:30-13:30 uur. Aangezien ik in Noord-Holland woon gaat de distributie ook via Amsterdam, maar goed we wachten het nog even af :(

Is er van de isolaat perfection wel een variety box beschikbaar, in de productomschrijving staat van wel.
De Variety Box van de Isolaat Perfection is uitverkocht op dit moment, vandaar je deze ook niet vindt op de site. Ik durf oook geen datum aan te geven wanneer deze weer verwacht wordt.:rolleyes:
Iemand vanmorgen het nieuwsitem over de Postnl staking gezien op RTL4 nieuws?

D'r kwam een Body&Fitshop pakketje voorbij op de sorteerband :D
Haha, ik heb het zelf niet gezien, maar had het al van een collega gehoord. Ik kan het filmpje ook al niet vinden:eek:
Bij mijn vorige bestelling was er iets mis maar dit is enorm snel opgelost door B&F! Nogmaals: zeer goede klantenservice!! :D
Graag gedaan en jij ook bedankt he!:thumbs:
Same here, ''Zending bevindt zich in het sorteercentrum van PostNL''. Tijdvak staat nog wel voor 11:30-13:30 uur. Aangezien ik in Noord-Holland woon gaat de distributie ook via Amsterdam, maar goed we wachten het nog even af :(
Houd je T&T goed in de gaten. We hebben het ook in de verzendmail gezet, zo ben je altijd op de hoogte!

Ralf

Eigenlijk is er geen AHD potassium (Kalium) vast gesteld. Daardoor is dat eigenlijk lastig aan te geven. Ik heb dit even bij onze producent neer gelegd. Ben benieuwd naar de reactie.

Ralf
Hoeveel kalium zit er nu in MULTI MEN?
Indien het slechts de te verwaarlozen hoeveelheid 0.15 mg zou zijn (dat zeker geen 100% ADH is zoals op de verpakking staat vermeld) kan je het er evengoed niet op zetten.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven