Dat laatste natuurlijk sowiesoMisschien is het een tip voor de "feed the beast" t-shirt om die met v-hals te laten maken, de huidige zitten nogal strak om je nek
of ik heb gewoon dikke traps :->
Ik vind zelf V-halsjes ook altijd erg mooi. Zal het eens voorstellen voor de nieuwe batch met shirts!Cassis is inderdaad een tussenliggende smaak. Wij vinden hem erg geslaagd maar wil soms ook wel naar bosvruchten smaken. Net waar je aan denkt inderdaad. Wellicht kun je bij jouw volgende levering wel een variety box proberenIk heb onlangs de cool cassis smaak van wey perfection besteld. Ik wist niet goed wat ik mij moest voorstellen als ik die smaaknaam las. Cassis doet me denken aan de siroop dat je in water moet doen... Heb vandaag men pot aangekregen en geproefd en eigenlijk smaakt dat gewoon naar bosvruchten yoghurt? Vanwaar die naam cassis of heb ik iets totaal anders voor met cassis?
Voor de rest heb ik al verscheidene smaken probeert en ze zijn allemaal heel lekker, al denk ik dat deze de minste is want ik ben niet zo verzot op bosvruchten![]()
daarin zitten 15 verschillende en heerlijke smaken.Ik zal morgen direct voor je kijk StefanofietsLeuk zeg stakingen bij POSTNL
Kunnen jullie toevallig zien of mijn pakket op het uitsorteercentrum is? Want dan haal ik hem daar zelf wel op morgen!
Ik geef je de status per PM even door. Ik reken erop dat deze morgen wel aan komt.Ralf

Maja, ik moet zoizo een fruit smaak hebben en denk dat er niet veel meer overschieten die ik nog niet gehad heb.