jesse2010
Huge Freak
- Waardering
- 395
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Ik heb per email nog geen reactie van onze leverancier gehad. Ik zla direct even voor je bellenHoeveel kalium zit er nu in MULTI MEN?
Indien het slechts de te verwaarlozen hoeveelheid 0.15 mg zou zijn (dat zeker geen 100% ADH is zoals op de verpakking staat vermeld) kan je het er evengoed niet op zetten.
Dat is wat erin zit en wat onze leverancier aangeeft. (grote EU producent).Zo is het en zo handelen we!B&F nummer 1 in snelle service helaas PostNL altijd problemen. Pas 1x gehad pakketje te laat bezorgd en er miste iets werd gewoon kosteloos nagestuurd.
Ik hoop dat alles snel voorbij is!Lol@ Body en fitshop: als jullie elke week nieuwe producten binnenkrijgen enz. raakt de magazijn dan niet ooit overvol?zie alweer een nieuwe pre workout en multivits! Maat wel top dat jullie nieuwe betere producten blijven maken! En betaalbaar ;-)
Nog echt zo ook, we hebben sinds Februari een nieuw pand waarin we alles makkelijk kwijt kunnen.
Dank je!Even een vraagje over jullie HMB, op de website staat 500 gram per capsule en op de verpakking 750 gram. Welke klopt?
Hey BnF, ff vraagje over jullie beta-alanine pure.
Op de verpakking staat dat 1 scoop met de maatschep 2500mg BA is, maar heb het nagewogen en schommelt tussen de 3.5 en 4gr. Fout op de verpakking? Betekent dat ik de afgelopen dagen 7 a 8gr BA per dag heb genomen

Werd eens tijd, loop al sinds mandag te wachten op 2 pakketten...komen ze morgen natuurlijk net als ik er niet ben.

Werd eens tijd, loop al sinds mandag te wachten op 2 pakketten...komen ze morgen natuurlijk net als ik er niet ben.![]()
Werd eens tijd, loop al sinds mandag te wachten op 2 pakketten...komen ze morgen natuurlijk net als ik er niet ben.![]()
Anders laat je het bij mij bezorgen hahagister me pilletjes en die minishaker gekregenleuk dingetje die mini shaker. past beter in de tas.
Is die filter eigenlijk alleen niet veels te groot? alle eventuele klontjes gaan er zo doorheen

Bestelling geplaatst met ref. C1038258, willen jullie even naar de opmerking kijken en zien wat er mogelijk is?
Alvast bedankt,
mvg.
Iemand vanmorgen het nieuwsitem over de Postnl staking gezien op RTL4 nieuws?
D'r kwam een Body&Fitshop pakketje voorbij op de sorteerband![]()
Die zal wel van mij zijn. Wacht inmiddels 4 dagen en nog niks ontvangen (dankzij de staking van PostNL).
We kunnen er helaas niets aan doen, erg frustrerend
Die zal wel van mij zijn. Wacht inmiddels 4 dagen en nog niks ontvangen (dankzij de staking van PostNL).

Als het goed is zit er een 5cc schepje in je beta-alanine. Ik heb het zojuist voor je nagewogen en dit met gewoon kloppen. Uiteraard moet je je schepje er niet bij wegen
Tim
Zet eerst het schepje erop en zet het weegschaaltje dan pas aan, maar bij jullie komt het wel gewoon op 2.5gr uit?