XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik had een vraagje.
Wat zijn volgens jullie de beste pre-workouts zonder creatine?

Ik had een vraagje.
Wat zijn volgens jullie de beste pre-workouts zonder creatine?
Je komt dan enkel op Jack3d Micro uit. Alle andere pre-workouts bevatten eigenlijk allemaal wel creatine. Anders moet je denken aan producten zoals Vaso Grow, Monster Caps, Animal Pump of andere NO producten. Uiteraard kun je deze wel weer goed stacken met bijv. Cafeïne voor extra energie.

Ralf

multisports-website.jpg

Beste,

Heb al 2x proberen te bestellen maar krijg geen mail aan, heb wel het juiste emailadres opgegeven. Weten jullie hier iets van?

Sommige mails krijg ik van jullie wel binnen maar die van bestellingen niet. Mijn telenet adres wordt doorgestuurd naar icloud maar icloud houdt deze sindskort tegen? Zie ze gwn niet binnen komen. Merk wel dat vroeger de titel 'bestelling ontvangen' oid was en nu info. Misschien hierdoor? geen idee.

Laatst bewerkt:
De pre craze beviel me aardig goed! De energie was er zeker en een goede focus.
Voor de prijs is het zeker het proberen waard.

P.S. voor de mensen die vaker pre's gebruiken ik deed iets meer dan 1 maat schepje!

Beste Body en Fitshop,

C1036652 zou volgens PostNL vandaag nog bezorgd worden. Ik heb donderdag besteld, maar nog geen sms gehad dat ik het bij het PostNL kantoor kan ophalen. Hebben jullie enig idee wanneer ik m'n pakketje kan ophalen?

Alvast bedankt!

PS: ik ben uiteraard van PostNL staking op de hoogte, maar die is inmiddels afgelopen geloof ik...

Laatst bewerkt:
Beste Body en Fitshop,

C1036652 zou volgens PostNL vandaag nog bezorgd worden. Ik heb donderdag besteld, maar nog geen sms gehad dat ik het bij het PostNL kantoor kan ophalen. Hebben jullie enig idee wanneer ik m'n pakketje kan ophalen?

Alvast bedankt!

PS: ik ben uiteraard van PostNL staking op de hoogte, maar die is inmiddels afgelopen geloof ik...

Die van mij zou dinsdag bezorgd worden. Net wanneer de staking is begonnen. Gisteren is de staking afgelopen, vandaag is het zaterdag maar nog steeds niks ontvangen. Bagger. Het wordt voor mij en jou niet eerder dan volgende week dinsdag (tenzij ze het gaan inhalen op de vrije dagen, zondag en maandag). Wordt langzamerhand wel pisnijdig op PostNL...

Je komt dan enkel op Jack3d Micro uit. Alle andere pre-workouts bevatten eigenlijk allemaal wel creatine. Anders moet je denken aan producten zoals Vaso Grow, Monster Caps, Animal Pump of andere NO producten. Uiteraard kun je deze wel weer goed stacken met bijv. Cafeïne voor extra energie.

Ralf

monster caps zit ook creatine in toch

Die van mij zou dinsdag bezorgd worden. Net wanneer de staking is begonnen. Gisteren is de staking afgelopen, vandaag is het zaterdag maar nog steeds niks ontvangen. Bagger. Het wordt voor mij en jou niet eerder dan volgende week dinsdag (tenzij ze het gaan inhalen op de vrije dagen, zondag en maandag). Wordt langzamerhand wel pisnijdig op PostNL...

dat ze gaan staken is niet echt de schuld van hun, ze komen ook alleen maar op voor hun rechten.

Suikerhoudende drank. AA bijv, aquaris. Fruitsap o.i.d. kan ook maar betwijfel of het lekker is. Je kan het wel in een blender met melk en fruit doen bijv., dan smaakt het al stukken beter

Thanks, ik ga dat even proberen. Ga verder maandag ook even langs de supermarkt om verschillende soorten AA, Aquarius ect te halen en dan maar proberen welke het fijnst werkt.

M'n afvallen gaat aardig lekker. Ben in een maand tijd van 96 naar 87 gegaan. Mezelf nog flink in het zweet werken en dan lekker groeien :D.

Hier nog 1 man! Ze hebben het nieteens ff bij de buren afgegeven, moet het nu maandag zelf gaan ophalen :mad:

6kg eiwitjes van men vriendin gekregen van jullie! ISO vanille 4kg en 2kg Total protein cookies..

Is dr smaak echt zo erg? Of is het goed te doen?

Net geprobeerd wat te bestellen maar in het betaalproces loopt ie vast, gaat om c541852f94686c69c821. Hoor graag of ik hem opnieuw moet plaatsen :)

Wanneer verwachten jullie Maltodextrine weer binnen te krijgen?

FTIO

p.s. En tot wanneer blijven de weekaanbiedingen?

Laatst bewerkt:
Bezorgt PostNl door staking nu ook op maandag? (als ik zondag bestel?)

Vrijdagochtend komen er altijd nieuwe weekaanbiedingen.

Dit klopt helemaaal!

Bezorgt PostNl door staking nu ook op maandag? (als ik zondag bestel?)

Dit zou kunnen, normaal gesproken levert de Postnl niet op maandag. Om de achterstand weg te werken kan het inderdaad zo zijn dat bij jou in de buurt morgen de Postnl wel levert. Dit durf ik echter niet met zekerheid te zeggen!

Tim

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven