MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hey, ik vroeg me af wanneer de mass stack van BSN weer in voorraad is? Los zijn ze wel allemaal verkrijgbaar maar daar betaal je dan 20 euro meer voor dan in zo'n stack.

Ik neem aan dat deze binnen 2 weken weer beschikbaar zal zijn, echter durf ik dat niet met zekerheid te zeggen, aangezien mijn collega van de inkoop op dit moment niet aanwezig is. Meld je even aan voor het product of reageer maandag tussen kantooruren op dit bericht, dan ga ik of mijn collega DBB-er dit even navragen bij de collega van de inkoop! :D

Tim

Houd je T&T goed in de gaten. We hebben het ook in de verzendmail gezet, zo ben je altijd op de hoogte!

Ralf

De postbode kwam rond 18.30 uur (net voor ik naar de gym zou gaan) aan met mijn pakket. Hij zei nog:''Dat had je niet meer verwacht hè?''. Want volgens de T&T zou hij tussen 11:30-13:30 uur komen, maar rond dat tijdstip stond er nog steeds ''Zending in sorteercentrum''. Toen die staking eindelijk voorbij was hebben ze denk ik nog een vrachtwagen deze kant op gestuurd en gelukkig gewoon vandaag binnen gehad. Op de bon stond nog: ''Jij ook bedankt!!'', wel grappig :D

De postbode kwam rond 18.30 uur (net voor ik naar de gym zou gaan) aan met mijn pakket. Hij zei nog:''Dat had je niet meer verwacht hè?''. Want volgens de T&T zou hij tussen 11:30-13:30 uur komen, maar rond dat tijdstip stond er nog steeds ''Zending in sorteercentrum''. Toen die staking eindelijk voorbij was hebben ze denk ik nog een vrachtwagen deze kant op gestuurd en gelukkig gewoon vandaag binnen gehad. Op de bon stond nog: ''Jij ook bedankt!!'', wel grappig :D

Een van de gelukkigen die de bestelling wel in ontvangst heeft mogen nemen! Zo te horen hebben kunnen ze er zelf wel de lol van inzien, echter heb ik liever dat ze de pakketten gewoon snel afleveren! In elk geval goed dat jij je pakketje netjes in ontvangst hebt mogen nemen vandaag:D!

Tim

net een bestelling geplaatst. Kun je er wat extra bijgooien, vorige keer was die al verzonden :) C1038668 ;). Great Service btw!!! ;)

vandaag mijn bestelling C1022411 ontvangen na wat strubbelingen met postnl. Netjes opgelost en lof voor body en fitshop. Hun service is top

vanavond rond 7 mijn bestelling gedaan. Kan ik het pakketje morgen of volgende week verwachten?

Beste body&fitshop en de rest,

Ik heb toch besloten om te bulken omdat mijn vetpercentageberekening voor geen meter klopte, deze schijnt een stuk lager te zijn dan mijn eigen berekening. nu heb ik al magnificent als post work-out en was van plan om mass perfection en/of whey aan te schaffen..
Nu heb ik een aantal opties waaronder:

Alle 3 aanschaffen - whey bij het ontbijt - magnificent na het trainen en mass perfection als 1 maaltijd vervanger voor als ik moet werken en geen tijd heb om te eten.

magnificent en mass perfection combineren.

of

magnificent en whey ipv mass perfection.

iemand tips?

Ik heb onlangs deze mega pot bij jullie besteld.
http://www.bodyenfitshop.nl/bodybuilding/spieropbouw/body-fit-sportsnutrition/cocktail/gebruik/

Als ik hem meng met water ga ik echter zowat over mn nek. Er staat mengen met water/melk/sportdrank. Wat voor sportdrank? AA? ect?

Suikerhoudende drank. AA bijv, aquaris. Fruitsap o.i.d. kan ook maar betwijfel of het lekker is. Je kan het wel in een blender met melk en fruit doen bijv., dan smaakt het al stukken beter

Ik heb toch besloten om te bulken omdat mijn vetpercentageberekening voor geen meter klopte, deze schijnt een stuk lager te zijn dan mijn eigen berekening. nu heb ik al magnificent als post work-out en was van plan om mass perfection en/of whey aan te schaffen..

Alle 3 aanschaffen - whey bij het ontbijt - magnificent na het trainen en mass perfection als 1 maaltijd vervanger voor als ik moet werken en geen tijd heb om te eten.

of

iemand tips?

Whey, een gainer( niet echt nodig hoor) creatine en dextrose. All you really need.

vandaag mijn bestelling C1022411 ontvangen na wat strubbelingen met postnl. Netjes opgelost en lof voor body en fitshop. Hun service is top

Fijn om te horen dat je bestelling binnen is en bedankt voor je compliment!:thumbs:

vanavond rond 7 mijn bestelling gedaan. Kan ik het pakketje morgen of volgende week verwachten?

als je even je referentienummer doorgeeft in een pm, zoek ik het gelijk even voor je uit.:)

Ik heb onlangs deze mega pot bij jullie besteld.
http://www.bodyenfitshop.nl/bodybuilding/spieropbouw/body-fit-sportsnutrition/cocktail/gebruik/

Als ik hem meng met water ga ik echter zowat over mn nek. Er staat mengen met water/melk/sportdrank. Wat voor sportdrank? AA? ect?

Je kan het met alle sportdranken in nemen die rijk zijn aan koolhydraten.:)

of

iemand tips?

Als je geen aanleg hebt om snel aan te komen en veel traint zou ik voor de magnificent in combinatie met mass perfection gaan.

[Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar]

René

Gister half 10 besteld, pakketje net ontvangen met extra goodies!
En de nieuwe pre -workout Craze.. ben benieuwd!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven