Mar19
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 10
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 64kg
- Vetpercentage
- 19%
Ook de pannenkoekensiroop? Of alleen de pastasaus?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
craze ook weer binnen, vanavond testen...stay tuned![]()
er is (as far as I know) overal zo weinig van ingedaan dat het per ingredient minder dan 1 kcal bevat dus afgerond wordt naar 0 kcal.
bijv 0,4kcal aan tomaten, wat 0 kcal is, dan 0,3 kcal aan zoetstoffen, ook 0 kcal

craze ook weer binnen, vanavond testen...stay tuned![]()

Net bestelling 24383 aangehad waarvoor dank.
Helaas wel de vasotropin vergeten welke ik besteld had en ook de isolaat sample is er niet bij... Jammer.

We gaan van beide producten inderdaad volgende week uit

Die Walden Farms was de druppel die mij heeft laten bestellen
Hopelijk wordt er deze keer wel naar de opmerking gekeken...
Referentienummer: C1050733
.Hahaha nice. Ben benieuwd naar je dosering en de effecten
. Zou het beter zijn om dit op een semi lege maag (1 uur na de laatste maaltijd) te nemen of maakt dat niet uit voor de werking? De training op Craze is een feit, 1 scoop genomen. Heb wel slecht gegeten vandaag, was een beetje laat wakker. Ik merkte eigenlijk niet zoveel, wel een stuk meer zweten dan normaal maar geen merkbare extra focus of energie. Kon wel nog een aardige training neer zetten ondanks dat ik k*t heb gegeten, wat ik meestal niet kan, dus misschien doet het toch wel iets. Morgen de herkansing. Zou het beter zijn om dit op een semi lege maag (1 uur na de laatste maaltijd) te nemen of maakt dat niet uit voor de werking?
Als ik morgen niets voel probeer ik maandag 1,5 scoops.

Hahah na 40 minuten moest ik zelfs even gapenHaha oke morgen 3 scoops nemen dan
Wat betreft nemen op lege maag; als je voor de training hebt gegeten heb je wel meer energie en brandstof maar dan duurt het langer voor het wordt opgenomen en misschien ook minder goed.
Je kan wel die pwo nemen en combineren met iets "kleins" als een eierkoek ofzo (of iets met dextrose)
. Hopelijk kan ik vanavond wel goed slapen, ik hoorde dat sommige mensen er heel slecht door slapen.De training op Craze is een feit, 1 scoop genomen. Heb wel slecht gegeten vandaag, was een beetje laat wakker. Ik merkte eigenlijk niet zoveel, wel een stuk meer zweten dan normaal maar geen merkbare extra focus of energie. Kon wel nog een aardige training neer zetten ondanks dat ik k*t heb gegeten, wat ik meestal niet kan, dus misschien doet het toch wel iets. Morgen de herkansing. Zou het beter zijn om dit op een semi lege maag (1 uur na de laatste maaltijd) te nemen of maakt dat niet uit voor de werking?
Als ik morgen niets voel probeer ik maandag 1,5 scoops.
.Zal het morgen proberen, will report back!Je kan de craze een uur tot anderhalf uur na de maaltijd in nemen tot 2 scoops.
René
. Maar de smaak was echt smerig, kreeg het op den duur niet meer weg. De smaak van craze is trouwens super, bijna lekker.Naast sucralose bevatten de producten alleen maar natuurlijke smaakstoffen
René

Originally Posted by Sldge
Based on the pictures you have posted your product tub with the lot # listed as 1202146 is a counterfeit. It was not produced by Driven. Not only does the color of the label and powder not match, the font of the lot# itself is incorrect. Where did you purchase it from?
As a side note I wouldn't use it again. You have no idea what is actually in it, under what type of production conditions it was made under etc.

http://www.bodyenfitshop.nl/vitamines/Biergist/now-foods/biergist-tabletten/
Bij de beschrijving staat 500stuks
Maar bij bestellen staat 200stuks.?
Wat is het nou![]()