XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Net bestelling 24383 aangehad waarvoor dank.
Helaas wel de vasotropin vergeten welke ik besteld had en ook de isolaat sample is er niet bij... Jammer.

er is (as far as I know) overal zo weinig van ingedaan dat het per ingredient minder dan 1 kcal bevat dus afgerond wordt naar 0 kcal.
bijv 0,4kcal aan tomaten, wat 0 kcal is, dan 0,3 kcal aan zoetstoffen, ook 0 kcal

Naast sucralose bevatten de producten alleen maar natuurlijke smaakstoffen;)

craze ook weer binnen, vanavond testen...stay tuned :D

Laat maar even weten of de craze bevalt!:lifter:

Ook de pannenkoekensiroop? Of alleen de pastasaus?

Mijn collega komt hier nog even op terug:)

Net bestelling 24383 aangehad waarvoor dank.
Helaas wel de vasotropin vergeten welke ik besteld had en ook de isolaat sample is er niet bij... Jammer.

Als je even je referentienummer doorgeeft in een pmtje ga ik kijken voor een toepasselijke oplossing:)

René

Die Walden Farms was de druppel die mij heeft laten bestellen :D
Hopelijk wordt er deze keer wel naar de opmerking gekeken...
Referentienummer: C1050733

Check jullie pm

Hahaha nice. Ben benieuwd naar je dosering en de effecten

De training op Craze is een feit, 1 scoop genomen. Heb wel slecht gegeten vandaag, was een beetje laat wakker. Ik merkte eigenlijk niet zoveel, wel een stuk meer zweten dan normaal maar geen merkbare extra focus of energie. Kon wel nog een aardige training neer zetten ondanks dat ik k*t heb gegeten, wat ik meestal niet kan, dus misschien doet het toch wel iets. Morgen de herkansing :D. Zou het beter zijn om dit op een semi lege maag (1 uur na de laatste maaltijd) te nemen of maakt dat niet uit voor de werking?
Als ik morgen niets voel probeer ik maandag 1,5 scoops.

De training op Craze is een feit, 1 scoop genomen. Heb wel slecht gegeten vandaag, was een beetje laat wakker. Ik merkte eigenlijk niet zoveel, wel een stuk meer zweten dan normaal maar geen merkbare extra focus of energie. Kon wel nog een aardige training neer zetten ondanks dat ik k*t heb gegeten, wat ik meestal niet kan, dus misschien doet het toch wel iets. Morgen de herkansing :D. Zou het beter zijn om dit op een semi lege maag (1 uur na de laatste maaltijd) te nemen of maakt dat niet uit voor de werking?

Haha oke morgen 3 scoops nemen dan :p
Wat betreft nemen op lege maag; als je voor de training hebt gegeten heb je wel meer energie en brandstof maar dan duurt het langer voor het wordt opgenomen en misschien ook minder goed.
Je kan wel die pwo nemen en combineren met iets "kleins" als een eierkoek ofzo (of iets met dextrose)

Haha oke morgen 3 scoops nemen dan :p
Wat betreft nemen op lege maag; als je voor de training hebt gegeten heb je wel meer energie en brandstof maar dan duurt het langer voor het wordt opgenomen en misschien ook minder goed.
Je kan wel die pwo nemen en combineren met iets "kleins" als een eierkoek ofzo (of iets met dextrose)
Hahah na 40 minuten moest ik zelfs even gapen :roflol:. Hopelijk kan ik vanavond wel goed slapen, ik hoorde dat sommige mensen er heel slecht door slapen.

Je kan de craze een uur tot anderhalf uur na de maaltijd in nemen tot 2 scoops:).

René

Je kan de craze een uur tot anderhalf uur na de maaltijd in nemen tot 2 scoops:).

René
Zal het morgen proberen, will report back!
Een pre workout die bij mij wel goed werkte was de oude nox pump, de eerste keer liep ik als een losgeslagen stier rond :roflol:. Maar de smaak was echt smerig, kreeg het op den duur niet meer weg. De smaak van craze is trouwens super, bijna lekker.

Super die producten van walden farms.. Gaan we zeker bestellen..

Al een klein tipje van de sluier van de aanbiedingen voor morgen.?!!

krijgen jullie ook een keer PB2 in jullie assortiment?

Het schijnt dat de nieuwe versie van craze een stuk minder werkt dan de oude, vraag me af in hoeverre dat waar is:
http://forum.bodybuilding.com/showthread.php?t=147591473&page=1
Edit: heb geen heaping scoop genomen zoals op de pot stond -.-, morgen ff doen.

De eigenaar van Driven sports over een geposte foto van een pot craze met een zichtbaar lot nummer:
Originally Posted by Sldge
Based on the pictures you have posted your product tub with the lot # listed as 1202146 is a counterfeit. It was not produced by Driven. Not only does the color of the label and powder not match, the font of the lot# itself is incorrect. Where did you purchase it from?

As a side note I wouldn't use it again. You have no idea what is actually in it, under what type of production conditions it was made under etc.

Voel me best genomen eigenlijk :roflol:

Laatst bewerkt:
Trouwens! Is er al ooit gekeken naar mogelijkheden omtrent peanut butter smaak van whey of cassein? Lijkt me gruwelijk lekker!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven