MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Trouwens! Is er al ooit gekeken naar mogelijkheden omtrent peanut butter smaak van whey of cassein? Lijkt me gruwelijk lekker!

het moet mogekijk zijn want cellucor heeft een peanut butter marshmellow flavoured whey en optimun peanutbutter chocolate (volgens mij). dus moet kunnen:P

Het schijnt dat de nieuwe versie van craze een stuk minder werkt dan de oude, vraag me af in hoeverre dat waar is:
http://forum.bodybuilding.com/showthread.php?t=147591473&page=1
Edit: heb geen heaping scoop genomen zoals op de pot stond -.-, morgen ff doen.

De eigenaar van Driven sports over een geposte foto van een pot craze met een zichtbaar lot nummer:

Voel me best genomen eigenlijk :roflol:

Welke foto?
En waarom voel je je genaaid dan? Heb jij zo'n counterfeit product, of juist dat je die gekocht hebt omdat er amfetamine in zou zitten?

Welke foto?
En waarom voel je je genaaid dan? Heb jij zo'n counterfeit product, of juist dat je die gekocht hebt omdat er amfetamine in zou zitten?
Of er amfetamine in zat is de vraag nog, maar er scheen toen iets in te zitten dat er nu niet inzit. Ik kocht het toch wel voor wat er toen inzat :p. Maar ik geef het nog een kans vandaag :D.
Foto, de linker schijnt nep te zijn. Geloof er geen moer van xD Die van B&F is sowieso echt want het lotnummer is erop gedrukt.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Zal het morgen proberen, will report back!
Een pre workout die bij mij wel goed werkte was de oude nox pump, de eerste keer liep ik als een losgeslagen stier rond :roflol:. Maar de smaak was echt smerig, kreeg het op den duur niet meer weg. De smaak van craze is trouwens super, bijna lekker.
Super, laat me even weten hoe je op Craze gegaan bent :)
Super die producten van walden farms.. Gaan we zeker bestellen..

Al een klein tipje van de sluier van de aanbiedingen voor morgen.?!!
De weekaanbiedingen staan erop :)
krijgen jullie ook een keer PB2 in jullie assortiment?
Ik geef het door. Ik heb daar geen idee over op dit moment.
http://www.bodyenfitshop.nl/vitamines/Biergist/now-foods/biergist-tabletten/

Bij de beschrijving staat 500stuks

Maar bij bestellen staat 200stuks.?

Wat is het nou :p
200 tabletten. Je besteld altijd de hoeveelheid die in het 'bestelblok' staat.
Trouwens! Is er al ooit gekeken naar mogelijkheden omtrent peanut butter smaak van whey of cassein? Lijkt me gruwelijk lekker!
Nee, nog nooit naar gekeken. We gaan het aandragen als idee :zuip: Klinkt wel erg lekkerrrrr

Ralf

En wéér de transactie geweigerd voor Afterpay..dit keer staat er gewoon saldo op.
Vooruitbetaling dan maar.

Hebben meer mensen hier last van? Misschien is het dan handig als jullie eens gaan kijken bij Afterpay waar dit door komt.

En wéér de transactie geweigerd voor Afterpay..dit keer staat er gewoon saldo op.
Vooruitbetaling dan maar.

Hebben meer mensen hier last van? Misschien is het dan handig als jullie eens gaan kijken bij Afterpay waar dit door komt.
Dat is inderdaad vreemd. We hebben er verder geen klachten over en we testen het zojuist en werkt hier prima. Wellicht dat je even met afterpay contact op kunt nemen. Er is een kans dat bepaalde gegevens niet kloppen. Mocht het dan nog niet lukken, hoor ik 't wel! :)

Ralf

Dat is inderdaad vreemd. We hebben er verder geen klachten over en we testen het zojuist en werkt hier prima. Wellicht dat je even met afterpay contact op kunt nemen. Er is een kans dat bepaalde gegevens niet kloppen. Mocht het dan nog niet lukken, hoor ik 't wel! :)

Ralf

Ik heb nu besteld met vooruitbetaling (ik ben nu namelijk niet degene die gaat betalen haha en die persoon is niet thuis). Volgende keer als ik zelf iets bestel, betaal ik met iDeal.
Toch bedankt ;) Mocht ik het nog een keer nodig hebben zal ik ze bellen.

Ik heb nu besteld met vooruitbetaling (ik ben nu namelijk niet degene die gaat betalen haha en die persoon is niet thuis). Volgende keer als ik zelf iets bestel, betaal ik met iDeal.
Toch bedankt ;) Mocht ik het nog een keer nodig hebben zal ik ze bellen.
Top, anders kan ik ook altijd even voor je bellen :) Ik ben hier altijd wel te vinden ;)

Ralf

[Link niet meer beschikbaar]
Extreem volle, grote, ronde en harde spiermassa? Magnificent! Dit is High Tech!

Magnificent wordt na je training direct opgenomen. Het resultaat is al na enkele dagen merkbaar. Spieren voelen constant hard en vol.
Je spiermassa en spierkracht nemen extreem snel toe. Een toename van zelfs 2-6 KG spiermassa in combinatie met een krachttoename van 40% is niet uitzonderlijk!

Inhoud: 180 capsules

Capsules ???? dit is poeder toch ???

bannerweekaanbiedingen2_1.jpg

Magnificent
Van 24,90 voor 19,90!

Strong!
Van 24,90 voor 21,50!

Ripped Fuel Xtreme
Van 24,90 voor 11,50!

Tested ZMA
Van 9,90 voor 7,90!

BCAA Sensation

Van 22,90 voor 19,50!

Tested Omega 3-6-9

Van 14,90 voor 12,50!

---------- Post toegevoegd 5 July 2013 om 13:02 ----------

[Link niet meer beschikbaar]
Extreem volle, grote, ronde en harde spiermassa? Magnificent! Dit is High Tech!

Magnificent wordt na je training direct opgenomen. Het resultaat is al na enkele dagen merkbaar. Spieren voelen constant hard en vol.
Je spiermassa en spierkracht nemen extreem snel toe. Een toename van zelfs 2-6 KG spiermassa in combinatie met een krachttoename van 40% is niet uitzonderlijk!

Inhoud: 180 capsules
Je hebt gelijk hoor, het is indedaad poeder. 2100 gram à 30 doseringen :)

Ralf

Ik wil de magic eaa bestellen maar vind het niet terug op de site :( ...

Ik had laatst een sample van Aminolast (http://www.bodyenfitshop.nl/aminozuren/aminozuren/gaspari-nutrition/aminolast/), deze tijdens het trainen door m'n bidon gedaan en dat beviel erg goed. Lekkere watermeloen smaak en had het gevoel dat ik meer energie en beter herstel had tussen de setjes door.

Aangezien bovenstaande product nogal prijzig is vroeg ik me af welke variant (bijvoorbeeld van het huismerk) hier dichtbij komt. Kunnen jullie me advies geven?

Bestelling is goed terecht :), lekkere smaak die watermelon

Komt de isolaat nog in capuccino smaak?

Ik wil de magic eaa bestellen maar vind het niet terug op de site :( ...
Klopt inderdaad, deze is uit ons assortiment. We gaan bezig aan een nieuwe en betere formule. Helaas is hier nog geen levertijd van, maar mocht deze komen, vind je deze vanzelf op de site :)

Ik had laatst een sample van Aminolast (http://www.bodyenfitshop.nl/aminozuren/aminozuren/gaspari-nutrition/aminolast/), deze tijdens het trainen door m'n bidon gedaan en dat beviel erg goed. Lekkere watermeloen smaak en had het gevoel dat ik meer energie en beter herstel had tussen de setjes door.

Aangezien bovenstaande product nogal prijzig is vroeg ik me af welke variant (bijvoorbeeld van het huismerk) hier dichtbij komt. Kunnen jullie me advies geven?
Amino Blast is een BCAA blend met enkele toevoegingen. Je zou dan eens kunnen kijken naar Muscle Protect, dit is absoluut een topper en zelfs iets hoger gedoseerd in de BCAA's. :) Je hebt dan geen toevoegingen zoals Taurine, Leucine Peptides en L-Ornithine Aspartaat. Deze vind je eigenlijk in geen enkele andere BCAA blend :) Persoonlijk vind ik Muscle Protect spieropbouwend completer.
Bestelling is goed terecht :), lekkere smaak die watermelon
Bedankt voor je bestelling en lekker he, watermeloen :) Welk product heb je?
Komt de isolaat nog in capuccino smaak?
Op korte termijn verwachten we geen nieuwe smaken van de Isolaat Perfection.

Ralf

Amino Blast is een BCAA blend met enkele toevoegingen. Je zou dan eens kunnen kijken naar Muscle Protect, dit is absoluut een topper en zelfs iets hoger gedoseerd in de BCAA's. :) Je hebt dan geen toevoegingen zoals Taurine, Leucine Peptides en L-Ornithine Aspartaat. Deze vind je eigenlijk in geen enkele andere BCAA blend :) Persoonlijk vind ik Muscle Protect spieropbouwend completer.

Bedankt voor je reactie Ralf, hoe verhoudt deze zich tot de BCAA Sensation van Dedicated die nu in de weekaanbieding is? Zijn beide producten vergelijkbaar qua ingrediënten en werking?

Spijtige zaak altijd! Zeker als het 'oude' product en het 'nieuwe' elkaar niet overlappen.
Bij de protein perfection mix was het ook zo, enige tijd tussen en dan kwam de perfect protein(die zelfs niet in bulk verkrijgbaar is!)

Bedankt voor je reactie Ralf, hoe verhoudt deze zich tot de BCAA Sensation van Dedicated die nu in de weekaanbieding is? Zijn beide producten vergelijkbaar qua ingrediënten en werking?
Ik dacht al dat ik gereageerd had, maar Muscle Protect is een betere koop. Scherpere prijs, hogere dosering BCAA en Glutamine ten opzichte van de BCAA Sensation. Daarnaast ook goed van smaak. BCAA Sensation bevat daarintegen wel weer taurine. Persoonlijke keus, maar adviseer eigenlijk altijd de Muscle Protect.

Ralf

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven