XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik dacht al dat ik gereageerd had, maar Muscle Protect is een betere koop. Scherpere prijs, hogere dosering BCAA en Glutamine ten opzichte van de BCAA Sensation. Daarnaast ook goed van smaak. BCAA Sensation bevat daarintegen wel weer taurine. Persoonlijke keus, maar adviseer eigenlijk altijd de Muscle Protect.

Ralf

Ja klopt van je eerdere reactie, was alleen nog even benieuwd hoe de Muscle Protect zich verhoudt ten opzichte van de BCAA Sensation maar dat is nu duidelijk. Bedankt, ga ik die binnenkort eens proberen.

Ja klopt van je eerdere reactie, was alleen nog even benieuwd hoe de Muscle Protect zich verhoudt ten opzichte van de BCAA Sensation maar dat is nu duidelijk. Bedankt, ga ik die binnenkort eens proberen.

Dat is prima, we horen graag van je hoe hij is bevallen!

Tim

afterpay%20banner%20mailing.png

Tim

pakketje ontvangen, helemaal tevreden! Thanks a lot! :)

B&F verkopen jullie nog steeds 10kg schijven?

Btw jullie zijn 7 dagen per week open? Alleen in Heerenveen zeker? ik zie zwolle nog niet 7 dagen per week open zijn namelijk :D

---------- Post toegevoegd 5 July 2013 om 19:53 ----------

hoe werkt dit?
aan de postbode betalen ofzo???

Wij verkopen in onze webshop geen 10kg schijven. Hiervoor moet je dan denk ik even contact opnemen met Zwolle of Amersfoort. Wij zijn inderdaad 7 dagen per week geopend dat geld niet voor de shops in Zwolle en Amersfoort!

AfterPay Acceptgiro betaal je achteraf door middel van een acceptgiro die je krijgt toegezonden via de email;) Dat betekend dat je eerst je producten krijgt en vervolgens pas hoeft te betalen.

Tim

Hiervoor moet je dan denk ik even contact opnemen met Zwolle of Amersfoort. Wij zijn inderdaad 7 dagen per week geopend dat geld niet voor de shops in Zwolle en Amersfoort!
Dat kun je beste op de website ff duidelijk maken dan want dat is nog al verwarrend. (vind ik dan)

AfterPay Acceptgiro betaal je achteraf door middel van een acceptgiro die je krijgt toegezonden via de email;) Dat betekend dat je eerst je producten krijgt en vervolgens pas hoeft te betalen.

Tim
ga ik eens ff proberen :D

Super, laat me even weten hoe je op Craze gegaan bent :)
Aardige training gehad, ik mag niet klagen :D. Ik heb deze keer een heaping scoop + een beetje extra genomen op een half nuchtere maag 1 uur na me pre workout meal. Na 15 minuten kreeg ik een soort van caffeine boost die na enkele minuten weer weg viel, vervolgens een zweverig gevoel dat ook na enkele minuten weg ging.

Tijdens de training had ik een aardige focus, geen opgejaagd gevoel of een super energie boost. Heb me weer de pl**ris gezweet, meer dan normaal. Wat mij vooral opviel is dat het mij helpt om de laatste paar oefeningen eruit te knallen. Mijn productiveit daalt meestal drastisch na een half uur trainen. Na een uurtje knallen was ik wel kapot, mijn training was gelukkig ook over.

Geen eindeloze energie voor mij, geen tunnelvisie en al helemaal geen amfetamine gevoel. Wel wat extra focus en net dat duwtje in de rug om de training sterk af te ronden. Al met al good stuff. :D

Laatst bewerkt:
Aardige training gehad, ik mag niet klagen :D. Ik heb deze keer een heaping scoop + een beetje extra genomen op een half nuchtere maag 1 uur na me pre workout meal. Na 15 minuten kreeg ik een soort van caffeine boost die na enkele minuten weer weg viel, vervolgens een zweverig gevoel dat ook na enkele minuten weg ging.

Tijdens de training had ik een aardige focus, geen opgejaagd gevoel of een super energie boost. Heb me weer de pl**ris gezweet, meer dan normaal. Wat mij vooral opviel is dat het mij helpt om de laatste paar oefeningen eruit te knallen. Mijn productiveit daalt meestal drastisch na een half uur trainen. Na een uurtje knallen was ik wel kapot, mijn training was gelukkig ook over.

Geen eindeloze energie voor mij, een tunnelvisie en al helemaal geen amfetamine gevoel. Wel wat extra focus en net dat duwtje in de rug om de training sterk af te ronden. Al met al good stuff. :D

Bedankt voor je feedback! Goed te horen dat je te spreken bent over de Craze! Volgende keer er weer knallend tegenaan met de Craze hoor ik wel:D!

Tim

Jooo
Ik heb vandaag exact om 21:59 iets besteld. Gaat dit morgen worden geleverd of maandag?

de volgende week waarschijnlijk.

Jooo
Ik heb vandaag exact om 21:59 iets besteld. Gaat dit morgen worden geleverd of maandag?

Uiteraard wordt dit morgen geleverd! Als het goed is heb je hier zojuist ook een bevestiging van gekregen.

Tim

---------- Post toegevoegd 5 July 2013 om 22:08 ----------

de volgende week waarschijnlijk.

Het is mij niet duidelijk waar je op doelt? Mocht ik ergens mee kunnen helpen dan hoor ik het graag van je!

Tim

Wegens succes verlengt :)

multisports-website.jpg

Daarbij nu ook gratis Vitamine D3 vanaf 59,95 euro :)

Ralf

Vandaag bestelling binnen gehad en gelukkig eindelijk eens geen opengescheurde oatszak. Helaas maar 1 van de 2 samples maar dat is niet erg.

Vandaag bestelling binnen gehad en gelukkig eindelijk eens geen opengescheurde oatszak. Helaas maar 1 van de 2 samples maar dat is niet erg.
Bedankt voor je bestelling en graag gedaan! :) Geef het bij jouw volgende bestelling even extra aan, dan doen we deze er extra voor je bij! Goed weekend!

Ralf

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven