XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Komt Ralf straks even op terug. Controleren we:cool:

---------- Post toegevoegd 11 July 2013 om 15:53 ----------

Ai, hou ons maar even op de hoogte.:cool: Dank je, voor je begrip:)

---------- Post toegevoegd 11 July 2013 om 15:54 ----------

Jawel.:)

De volgende producten komen in de actie. Hemavol, Uni-Vite, Super Creatine, Muscle Milk, BCAA Mutant en Recon.:)

Nice, dan maar vandaag besteld hehe

referentienummer is: C1064141

Hebben jullie Magic EAA uit het assortiment gehaald? kan ze nergens meer vinden

Hebben jullie Magic EAA uit het assortiment gehaald? kan ze nergens meer vinden
Magic EAA is op dit moment inderdaad uit ons assortiment. Op korte termijn verwachten we deze ook niet weer. We hebben eventueel nog wel andere EAA's van andere merken.:)

Ik heb lang geen sups besteld en wil dit weer eens doen. Maar wat is jullie assortiment veel uitgebreid zeg :eek:.

Ik zie dat jullie nu ook walden farms hebben, maar bij het meeste staat uitverkocht. Wanneer is dit weer in stock?

Ik heb lang geen sups besteld en wil dit weer eens doen. Maar wat is jullie assortiment veel uitgebreid zeg :eek:.

Ik zie dat jullie nu ook walden farms hebben, maar bij het meeste staat uitverkocht. Wanneer is dit weer in stock?

Wij proberen zoveel mogelijk producten aan te bieden naar de wens van onze klanten:). De producten van walden farm liepen erg storm en daarom zijn de meeste producten niet meer op voorraad. Ik verwacht dat deze binnen enkele weken weer op voorraad zijn.

René

Zonet nog net voor 22u00 een bestelling geplaatst.
C1064863

Zal het morgen geleverd worden? Vijfde keer, goede keer? :)

Heb de vrouw die hier bij mij altijd de producten van jullie levert aangesproken en ze zei me dat ze inderdaad enkel en alleen na 18u00 levert. Ben benieuwd of het er morgen zal zijn.

Beste B&F,

momenteel gebruik ik triboosters, het geeft me een relaxed gevoel en ik slaap veel beter dan eerst.
Alleen zag ik laatst dat jullie humanabol op voorraad, zelfde soort pil ongeveer maar zo'n 3-4x duurder dan tribooster.

Ik zou graag willen overstappen naar deze mits humana overduidelijk beter is dan tri, weten jullie precies de voordelen ten opzichte van tri?

Beste B&F,

momenteel gebruik ik triboosters, het geeft me een relaxed gevoel en ik slaap veel beter dan eerst.
Alleen zag ik laatst dat jullie humanabol op voorraad, zelfde soort pil ongeveer maar zo'n 3-4x duurder dan tribooster.

Ik zou graag willen overstappen naar deze mits humana overduidelijk beter is dan tri, weten jullie precies de voordelen ten opzichte van tri?

tribulus en humanofort zijn 2 totaal verschillende producten als je het met een iforce product wilt vergelijken vergelijk hem dan met http://www.bodyenfitshop.nl/bodybuilding/testosteron-stimulerend/iforce-nutrition/tribulus-2400/

Zonet nog net voor 22u00 een bestelling geplaatst.
C1064863

Zal het morgen geleverd worden? Vijfde keer, goede keer? :)

Heb de vrouw die hier bij mij altijd de producten van jullie levert aangesproken en ze zei me dat ze inderdaad enkel en alleen na 18u00 levert. Ben benieuwd of het er morgen zal zijn.
Bedankt voor je bestelling :) Gaan we voor je regelen. Je kan erop rekenen dat het vandaag aankomt. Ik ben vandaag niet op de zaak, maar heb mijn collega's gevraagd jou een mail te sturen met de update van je zending. Je zult in de loop van de middag wel een reactie ontvangen.
Beste B&F,

Tri Booster en Humana zijn verschillende producten. Tribulus is het ingrediënt van Tribooster, deze zorgt dat je testosteron geboost word. Humanabol zorgt dat de hormonen meer gestimuleerd.
tribulus en humanofort zijn 2 totaal verschillende producten als je het met een iforce product wilt vergelijken vergelijk hem dan met http://www.bodyenfitshop.nl/bodybuilding/testosteron-stimulerend/iforce-nutrition/tribulus-2400/
Bedankt voor je aanvulling, niets aan toe te voegen :thumbs:

Ralf

---------- Post toegevoegd 12 July 2013 om 12:35 ----------

De weekaanbiedingen staan weer online! :)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ik heb vandaag mijn bestelling afgehaald op het postkantoor (Ref: C1050733).
Bij de bestelling hoorde ook een pot Walden Farms - Chocolate Peanut Spread, maar deze zat er niet bij.
Op de factoor staat dik gedrukt: "Uitverkocht".
Hoe zit dit nu? Het is namelijk wel gewoon verrekend in het totaalbedrag en ook gewoon betaald...
Verder was de bestelling helemaal in orde! Prima service en snelle levering, maar dus één ontbrekend product.

Ik heb vandaag mijn bestelling afgehaald op het postkantoor (Ref: C1050733).
Bij de bestelling hoorde ook een pot Walden Farms - Chocolate Peanut Spread, maar deze zat er niet bij.
Op de factoor staat dik gedrukt: "Uitverkocht".
Hoe zit dit nu? Het is namelijk wel gewoon verrekend in het totaalbedrag en ook gewoon betaald...
Verder was de bestelling helemaal in orde! Prima service en snelle levering, maar dus één ontbrekend product.

Ik ga het even voor je uitzoeken, je hoort zo spoedig mogelijk van mij!

Tim

De Carbrite Diet Bars zijn weer beschikbaar!

De Universal Carbrite is een heerlijke reep voor sporters en mensen op dieet.

-Echte low carb proteine repen
-Geschikt in een dieet
-20 gram eiwit per reep

Beschikbaar in 8 overheerlijke smaken!

Tim

Bedankt voor je bestelling :) Gaan we voor je regelen. Je kan erop rekenen dat het vandaag aankomt. Ik ben vandaag niet op de zaak, maar heb mijn collega's gevraagd jou een mail te sturen met de update van je zending. Je zult in de loop van de middag wel een reactie ontvangen.

Tri Booster en Humana zijn verschillende producten. Tribulus is het ingrediënt van Tribooster, deze zorgt dat je testosteron geboost word. Humanabol zorgt dat de hormonen meer gestimuleerd.

Bedankt voor je aanvulling, niets aan toe te voegen :thumbs:

Ralf

---------- Post toegevoegd 12 July 2013 om 12:35 ----------

De weekaanbiedingen staan weer online! :)

Jup, ik heb hun mailtje ontvangen en hen bedankt voor de goede opvolging; Ik ben ervan overtuigd dat ik het vandaag zal ontvangen.

Jup, ik heb hun mailtje ontvangen en hen bedankt voor de goede opvolging; Ik ben ervan overtuigd dat ik het vandaag zal ontvangen.

Goed te horen dat je op de hoogte bent gebracht zoals afgesproken. Mochten er toch nog problemen zijn dan horen wij dat graag van je!:D

Tim

Worden jullie niet gek van post.nl? Ik wel. Vorige week zondag hebben jullie het ingepakt en verzonden.
Zou het maandag of dinsdag krijgen via de track and trace site. voor mijn maakt die ene dag niet zo veel uit. kan gebeuren dat er iets is. Dan zegt track and trace dat het woensdag word bezorgd. De gehele dag gewacht en weer een dag niets. Donderdag status zegt dat het vandaag word bezorgd. Vandaag weer niets. Ik kan alleen post.nl de schuld geven met bezorgen. hierbij diverse info over het pakketje en ordernumer. zelf ga ik ook even naar post.nl bellen hierover.

ReferentienummerC1057643

Klantnummer7453

3S-code: 3SZRHH000054177

Worden jullie niet gek van post.nl? Ik wel. Vorige week zondag hebben jullie het ingepakt en verzonden.
Zou het maandag of dinsdag krijgen via de track and trace site. voor mijn maakt die ene dag niet zo veel uit. kan gebeuren dat er iets is. Dan zegt track and trace dat het woensdag word bezorgd. De gehele dag gewacht en weer een dag niets. Donderdag status zegt dat het vandaag word bezorgd. Vandaag weer niets. Ik kan alleen post.nl de schuld geven met bezorgen. hierbij diverse info over het pakketje en ordernumer. zelf ga ik ook even naar post.nl bellen hierover.

ReferentienummerC1057643

Klantnummer7453

3S-code: 3SZRHH000054177

Ik heb je zending ook eens bekeken. Ik maak inderdaad veel mee met de Postnl, maar wat hier gebeurd....? Ik ga er gelijk voor je achteraan. Wanneer ik nieuws heb dan hoor je dat zo snel mogelijk van mij!

Tim

Hoi B&F, nu dat t-shirts nog maar 5 euro kosten zeg maar evenveel als een shake beker kan men deze dan niet kiezen als kado bij je bestelling :-)

Vraagje betreft jullie noten!
ik zie dat bij de walnoten ze nu afgeprijsd zijn (mooi ofc!) maar ook dat er op=op bijstaat.
gaan deze uit jullie assortiment, of is deze aanbieding tijdelijk?
(en hoelang denken jullie dat deze aanbieding zal lopen, ivm. uitbetaling van mn werk)

Hoi B&F, nu dat t-shirts nog maar 5 euro kosten zeg maar evenveel als een shake beker kan men deze dan niet kiezen als kado bij je bestelling :-)
Ja, dat zou inderdaad kunnen. Echter is het zo dat de cadeaus inkoop prijstechnisch anders zijn. De shirts/kleding gaan nu bijna tegen inkoop weg vanwege de OP=OP actie. Dit kan helaas niet als cadeau.
Vraagje betreft jullie noten!
ik zie dat bij de walnoten ze nu afgeprijsd zijn (mooi ofc!) maar ook dat er op=op bijstaat.
gaan deze uit jullie assortiment, of is deze aanbieding tijdelijk?
(en hoelang denken jullie dat deze aanbieding zal lopen, ivm. uitbetaling van mn werk)
Normaal gesproken is OP=OP ook echt op! Wat betreft walnoten durf ik dit niet te zeggen. Het antwoord blijf ik je voorlopig nog schuldig, kom ik op terug :)

Ralf

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven