Kwarkkrawk
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 72
- Lengte
- 1m70
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
oke houdt ik dit topic wel even in de gaten! Zou wel sonde zijn, zolang hebben jullie dit product nog niet!
Hoi B&F, nu dat t-shirts nog maar 5 euro kosten zeg maar evenveel als een shake beker kan men deze dan niet kiezen als kado bij je bestelling :-)
Goed te horen dat je op de hoogte bent gebracht zoals afgesproken. Mochten er toch nog problemen zijn dan horen wij dat graag van je!
Tim
Ook de Beta-alanine staat bij OP = OP. Nu lijkt het me sterk dat jullie dit product niet meer gaan verkopen dus zou je kunnen navragen hoe dat zit?
Kreeg mijn bestelling vandaag keurig binnen. Dus helemaal top! waren toch aardig wat producten en dan is mijn ervaring dat het nog wel is fout gaat met webshops.
Geen extra samples of t-shirt die ik beloofd had gekregen erbij dus dat is wel een beetje jammer.
Het werd zonet afgeleverd. Bedankt voor de goede opvolging.
en dan zeggen ze in dat belgenland dat hollanders gierig zijn
De noten gaan inderdaad uit ons assortiment. De exacte reden weet ik hier niet vanoke houdt ik dit topic wel even in de gaten! Zou wel sonde zijn, zolang hebben jullie dit product nog niet!
Enkel dat ze nu tegen een scherpere prijs zijn
En weer een eens bestelling geplaatst (C1066415). Heb ook even erbij gezet dat de goodies de vorige keer ontbraken.
Laat maar komen dat pakketje!![]()
Bestelling aangekregen,
Leuk dat er samples worden aangeboden, enkel jammer dat ik het niet heb meegekregen.
Moet wel zeggen dat ik tevreden ben van de verschillende whey smaken, deze keer: sunny peach![]()

zegt de persoon die een shirtje van amper 5 euro gratis wil -_-
Ik vind hem wel gaan de white chocolate.
Smaakt wel redelijk naar witte chocola.
Ik meng hem met kwark. MIsschien dat dat anders is dan met water / melk