AndroidHealthClinic

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Normaal gesproken is OP=OP ook echt op! Wat betreft walnoten durf ik dit niet te zeggen. Het antwoord blijf ik je voorlopig nog schuldig, kom ik op terug :)

Ralf

Ook de Beta-alanine staat bij OP = OP. Nu lijkt het me sterk dat jullie dit product niet meer gaan verkopen dus zou je kunnen navragen hoe dat zit?

Kreeg mijn bestelling vandaag keurig binnen. Dus helemaal top! waren toch aardig wat producten en dan is mijn ervaring dat het nog wel is fout gaat met webshops.
Geen extra samples of t-shirt die ik beloofd had gekregen erbij dus dat is wel een beetje jammer.

Laatst bewerkt:
Ook de Beta-alanine staat bij OP = OP. Nu lijkt het me sterk dat jullie dit product niet meer gaan verkopen dus zou je kunnen navragen hoe dat zit?

Kreeg mijn bestelling vandaag keurig binnen. Dus helemaal top! waren toch aardig wat producten en dan is mijn ervaring dat het nog wel is fout gaat met webshops.
Geen extra samples of t-shirt die ik beloofd had gekregen erbij dus dat is wel een beetje jammer.

Nee de Beta-Alanine zal er niet uit gaan. Omdat wij deze groot hebben ingekocht willen wij jullie graag mee laten delen in de voordelige prijs van het product! Vervelend dat je de samples niet meegeleverd hebt gekregen. Met wie had je die afspraak gemaakt? Stuur me anders even een email!

Het werd zonet afgeleverd. Bedankt voor de goede opvolging.

Mooi dat je pakketje is afgeleverd, graag gedaan en succes met je producten~!

Tim

En weer een eens bestelling geplaatst (C1066415). Heb ook even erbij gezet dat de goodies de vorige keer ontbraken.

Laat maar komen dat pakketje! :)

Bestelling aangekregen,
Leuk dat er samples worden aangeboden, enkel jammer dat ik het niet heb meegekregen.
Moet wel zeggen dat ik tevreden ben van de verschillende whey smaken, deze keer: sunny peach :D

En weer een eens bestelling geplaatst (C1066415). Heb ook even erbij gezet dat de goodies de vorige keer ontbraken.

Laat maar komen dat pakketje! :)

Komt goed ik zal het even tegen mijn collega's zeggen!

Bestelling aangekregen,
Leuk dat er samples worden aangeboden, enkel jammer dat ik het niet heb meegekregen.
Moet wel zeggen dat ik tevreden ben van de verschillende whey smaken, deze keer: sunny peach :D

Mooi dat je je bestelling hebt ontvangen, alleen had je de samples natuurlijk wel moeten hebben. Stuur me anders even een PM met de referentienummer, dan ga ik even kijken wat ik voor je kan betekenen.;)

Tim

NEOBEE® MCT OIL nu met 30% korting!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Kortingscode: NEOBEE30
- Deze aanbieding kan alleen worden gebruikt in de webshop op www.bodyenfitshop.nl (Dus niet in de winkels)
- Deze aanbieding kan worden geclaimd tot en met maandag 15 juli 2013. Hierna geldt de 30% korting op NEOBEE® MCT Oil van Body&FIT niet meer!

Ralf

Pakketje weer binnen, thanks mannen! :)

Vraagje over de Marinol Omega-3 caps. Bij aanbevolen gebruik staat eenmaal daags 2 capsules. Heeft het toegevoegde waarde om dit te verspreiden over twee maaltijden of kan het ook gewoon in één keer?

Bedankt B&F voor leuke sponsoring weer, hier nog wat fotos erbij, was leuk :D

Heeft iemand hier toevallig ervaring met white chocolate micellar casein?

Ik vind hem wel gaan de white chocolate.
Smaakt wel redelijk naar witte chocola.
Ik meng hem met kwark. MIsschien dat dat anders is dan met water / melk

Ik vind hem wel gaan de white chocolate.
Smaakt wel redelijk naar witte chocola.
Ik meng hem met kwark. MIsschien dat dat anders is dan met water / melk

Oké.klinkt goed, bedankt.
Micelkar casein hebben ze alleen in 2000g toch? Of zie ik iets over het hoofd?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven