Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Pakketje weer binnen, thanks mannen! :)

Vraagje over de Marinol Omega-3 caps. Bij aanbevolen gebruik staat eenmaal daags 2 capsules. Heeft het toegevoegde waarde om dit te verspreiden over twee maaltijden of kan het ook gewoon in één keer?

Dit maakt niet uit, het is maar net wat jij zelf makkelijker vindt;)

Tim

---------- Post toegevoegd 14 July 2013 om 12:12 ----------

Bedankt B&F voor leuke sponsoring weer, hier nog wat fotos erbij, was leuk :D

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Graag gedaan 3nigma! Leuk zo te zijn dat jullie er blij mee zijn:D!

Tim

---------- Post toegevoegd 14 July 2013 om 12:14 ----------

Oké.klinkt goed, bedankt.
Micelkar casein hebben ze alleen in 2000g toch? Of zie ik iets over het hoofd?

Dit klopt, we hebben de Micellar Casein alleen in de 2000g variant.

Kenmerken Micellar Casein Perfection:
-Constante spieropbouw!
-7 uur afgifte van aminozuren
-68% verbetering van de eiwitsynthese in de spieren!
-34% minder spierafbraak!
-Klinisch bewezen!
-De beste shake om te nemen voor het slapen
-100% Micellar Casein
-Arm aan vet- en koolhydraten
-Vrij van aspartaam en cyclamaat
-Instant oplosbaar, in heerlijke Milkshake smaken!

Tim

Net het sample peach-mango geproefd die ik gisteren had meegenomen bij de meet.
Echt lekker! jammer dat ik er maar 1 van had! :D

Hoe is de smaak van de Whey Perfection chocolate coconut bounty? Waar lijkt het een beetje op/niet te zoet?

De chocolate milkshake vind ik heerlijk maar wil wel even afwisselen :D

Net het sample peach-mango geproefd die ik gisteren had meegenomen bij de meet.
Echt lekker! jammer dat ik er maar 1 van had! :D

In ben er ook erg fan van! Je weet waar je hem kunt halen:p

Hoe is de smaak van de Whey Perfection chocolate coconut bounty? Waar lijkt het een beetje op/niet te zoet?

Chocolade-smaak met een lichte kokos twist! Als afwisseling zeker aan te raden:)

Tim

Body en Fit wij hebben gisteren een hele leuke meeting gehad bij Mascha Tieken in Hillegom
De supps en ander goodies die je mij gezonden had heb ik er uitgedeeld en we waren er erg blij mee
Ik zag dat 3Nigma al wat foto's had geplaatst. (bedankt vriend ik dacht er pas later aan - was een drukke dag gisteren)
Nogmaals mijn dank voor de sportieve hulp

meer te lezen bij:

http://forum.dutchbodybuilding.com/f75/meeting-hillegom-339029/index16.html

DSCN0679.jpg

DSCN0664.jpg

DSCN0676.jpg

IMG_3370_zps1df06eba[1].jpg

DSCN0675.jpg

Laatst bewerkt:
Body en Fit wij hebben gisteren een hele leuke meeting gehad bij Mascha Tieken in Hillegom
De supps en ander goodies die je mij gezonden had heb ik er uitgedeeld en we waren er erg blij mee
Ik zag dat 3Nigma al wat foto's had geplaatst. (bedankt vriend ik dacht er pas later aan - was een drukke dag gisteren)
Nogmaals mijn dank voor de sportieve hulp

meer te lezen bij:

http://forum.dutchbodybuilding.com/f75/meeting-hillegom-339029/index16.html

Goed te horen/te zien dat jullie een mooie en productieve dag hebben gehad met zijn allen! Graag gedaan namens Team Body&Fit!

Tim

Deze liftingbelt: http://www.bodyenfitshop.nl/andere-producten/accessoires/chiba/lederen-bodybuildingriem/

Small is een taille maat van 95, dus dat wil zeggen dat je maximum taille met die riem 95 kan zijn en alles eronder?
Weet niet goed welke maat ik nu moet nemen eigenlijk. Mijn taille is op dit moment 94, maar met bulken gaat dit wrschlk er nog wel iets over gaan, terwijl als ik ga cutten er weer enkele centimers terug af gaan. Het zou makkelijker zijn als je bij die maten zet van x tot x taille die maat enz...

Dus jah, welke maat moet ik nu nemen? Small of medium? :)

Deze liftingbelt: http://www.bodyenfitshop.nl/andere-producten/accessoires/chiba/lederen-bodybuildingriem/

Small is een taille maat van 95, dus dat wil zeggen dat je maximum taille met die riem 95 kan zijn en alles eronder?
Weet niet goed welke maat ik nu moet nemen eigenlijk. Mijn taille is op dit moment 94, maar met bulken gaat dit wrschlk er nog wel iets over gaan, terwijl als ik ga cutten er weer enkele centimers terug af gaan. Het zou makkelijker zijn als je bij die maten zet van x tot x taille die maat enz...

Dus jah, welke maat moet ik nu nemen? Small of medium? :)

Ik ga het even voor je uitzoeken, je hoort van mij!

Tim

Dat weet ik. het jammere is dat de verpakkingen zo groot zijn.
Heb er maar 1 per keer... daarom zijn die samples zo nu en dan erg fijn ter afwisseling. :)

Dat is zeker waar! Het is maar net wat je lekker vindt. Een beetje afwisseling vind ik ook wel fijn;)

Tim

Ik heb al een hoop smaken geprobeerd maar sinds ik Chocolate Coconut Bounty ben tegengekomen ben ik niet meer van smaak veranderd. Heb ondertussen al 2 emmers en 2 potten leeg en ik ben het nog steeds niet zat. Mocht B&F deze smaak ooit uit het assortiment halen dan moet ik waarschijnlijk naar een afkickkliniek :D

Ik heb al een hoop smaken geprobeerd maar sinds ik Chocolate Coconut Bounty ben tegengekomen ben ik niet meer van smaak veranderd. Heb ondertussen al 2 emmers en 2 potten leeg en ik ben het nog steeds niet zat. Mocht B&F deze smaak ooit uit het assortiment halen dan moet ik waarschijnlijk naar een afkickkliniek :D

Thanks voor je feedback! Ga er morgen een bestelling uitgooien en deze zal erbij zitten ;)

Haha, Dat is goed te horen:D Ik zal mijn best doen!

Thanks voor je feedback! Ga er morgen een bestelling uitgooien en deze zal erbij zitten ;)

Alvast bedankt voor je bestelling en ik hoop dat de smaak je net zo goed zal bevallen als je collega DBB-er!

Tim

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven